منابع آزمون دکتری، منابع آزمون ارشد، سوالات کنکور
منابع آزمون دکتری، منابع آزمون ارشد، سوالات کنکور

دانلود منابع آزمون دکتری روانشناسی دانشگاه سراسری و آزاد کد ۲۱۵۰

 

منابع آزمون دکتری روانشناسی به توصیه سنجش امیرکبیر

انتخاب درست منابع و مراجع مورد استفاده در آزمون دکتری روانشناسی ، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون دکتری روانشناسی است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون دکتری، منابع آزمون دکتری روانشناسی را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (دکتری) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام و خرید بسته آموزشی

منابع آزمون دکتری روانشناسی

با تلفن سنجش امیرکبیر به شماره 02144031690 تماس بگیرید و با مشاوران سنجش امیرکبیر صحبت نمایید.

 

 

آیا خواندن کتب مرجع برای آزمون دکتری روانشناسی توصیه می شود؟

مطالعه کتاب های مرجع اگر چه بسیار مفید و ضروری است اما برای آمادگی در آزمون دکتری دارای معایبی است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم: ۱) حجم این نوع کتاب ها با توجه به مطالب مفید آنها برای آزمون مناسب نیست؛ چرا که در کتاب های مرجع بیشتر به آموزش مفاهیم، اثبات قضایا و بعضاً آوردن مطالب غیر ضروری تکیه شده و تعداد سؤالات با پاسخ، برای تمرین دانشجویان کم است و بعضاً پاسخ را به عهده خواننده گذاشته اند. ۲) در این نوع کتاب ها، روش های تستی و سریع جهت پاسخگویی به سؤالات آزمون دکتری، وجود ندارد. ۳) مطالب بعضی از این کتاب ها به دلیل ترجمه گزینشی نامفهوم به نظر می رسد و خواننده نمی تواند ارتباط لازم را با کتاب برقرار کند. دلایل فوق و برخی علل دیگر نیاز به مطالعه یک کتاب جامع و خوب را برای ما ضروری می سازد. البته گفتنی است یک کتاب خوب باید کاملاً منطبق بر کتاب های مرجع با حذف نکات منفی آنها باشد و دانشجویان نباید کتاب های مرجع را از ذهن خارج کنند. انتشارات سنجش امیرکبیر جهت قبولی داوطلبان در آزمون دکتری، کتاب های رشته های مختلف را در سطح کشور ارائه کرده که با استقبال زیادی از سوی دانشجویان مواجه شده است. مجموعه این کتاب ها در بسته های آموزشی دکتری برای هر رشته گردآوری و تمام این کتاب ها با در نظر گرفتن منابع آزمون و کتاب های مرجع گوناگون برای هر درس تألیف شده است. که دارای خصوصیات زیر می باشند:

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام و خرید بسته آموزشی

منابع آزمون دکتری روانشناسی

با تلفن سنجش امیرکبیر به شماره 02144031690 تماس بگیرید و با مشاوران سنجش امیرکبیر صحبت نمایید.


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 10 مهر 1395برچسب:آزمون های آزمایشی دکتری روانشناسی , مشاوره آزمون دکتری روانشناسی , منابع آزمون دکتری روانشناسی سراسری , دکترا روانشناسی , سنجش تکمیلی امیرکبیر , منابع آزمون دکتری روانشناسی ۹۶ , منابع آزمون دکتری روانشناسی تضمینی , بسته های آموزشی دکتری روانشناسی, منابع آزمون دکتری روانشناسی ۹۵ , منابع آزمون دکتری روانشناسی ۹۶ , منابع آزمون دکتری روانشناسی ۹۷ , گرایش های دکتری روانشناسی , دکتری روانشناسی , منابع آزمون دکتری روانشناسی ۹۸ , دکتری روانشناسی دانشگاه آزاد , کنکور دکتری روانشناسی, جزوات کنکور دکتری روانشناسی, سوالات آزمون دکتری روانشناسی, دروس امتحانی دکتری روانشناسی , مشاوره کنکور دکتری روانشناسی , جدید ترین منابع آزمون دکتری روانشناسی , منابع دکتری روانشناسی عمومی ۹۵ , منابع دکتری روان شناسی عمومی ۹۶ , منابع دکتری روانشناسی عمومی ۹۷ , منابع دکتری روانشناسی بالینی سراسری , منابع دکتری روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد , منابع دکتری روان شناسی عمومی دانشگاه آزاد , منابع دکتری روانشناسی بالینی وزارت بهداشت , منابع دکتری روانشناسی ۹۵ , منابع دکتری روانشناسی ۹۶ , منابع دکتری روانشناسی ۹۷ , منابع دکترا روانشناسی تربیتی , منابع دکتری روانشناسی سلامت,
ارسال توسط سنجش امیرکبیر
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 130
بازدید هفته : 223
بازدید ماه : 1442
بازدید کل : 166562
تعداد مطالب : 416
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Begin WebGozar.com Counter code -->