منابع آزمون دکتری، منابع آزمون ارشد، سوالات کنکور
منابع آزمون دکتری، منابع آزمون ارشد، سوالات کنکور

 کوچینگ تحصیلی در مقاطع عالی و تکمیلی چیست؟

کوچینگ تحصیلی یک راهکار اصولی برای حل مشکلات تحصیلی دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری است. دانشجویان عزیز داوطلب کنکور ارشد و دکتری با چالش‌‍‌ها و بحران‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند که بخش عمده‌ای از این مشکلات به وضعیت تحصیلی‌شان مربوط می‌شود. معمولا دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری که با برنامه‌ریزی مناسب درس می‌خوانند پیشرفت بهتری در وضعیت تحصیلی خود دارند. وجود یک راهنما تحصیلی کاربلد در مسیر درس خواندن همان چیزی است که دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری را به موفقیت نزدیک می‌کند.

شاید شما نیز با شنیدن راهنمای تحصیلی اولین چیزی که در ذهن‌تان شکل می‌گیرد شرکت در جلسات مشاوره باشد. اما، باید بدانید کوچینگ تحصیلی مبحثی کاملا فراتر از مشاوره است.

 

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

کوچینگ چیست؟

چرا دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری به کوچ تحصیلی نیاز دارند؟

کوچینگ تحصیلی با مشاوره چه تفاوت‌های دارد؟

جلسات کوچینگ چه تفاوتی با جلسات آموزشی دارد؟

در جلسات کوچینگ چه اتفاقی می‌افتد؟

 

کوچینگ چیست؟

بهتر است برای آشنایی دقیق‌تر با این موضوع ابتدا به تعریف دقیق کوچینگ بپردازیم. سپس در ادامه با ویژگی‌های اصلی این موضوع آشنا شویم.

بسیاری از دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری زمان زیادی را صرف مطالعه و درس خواندن می‌کنند ولی، در نهایت به نتیجه دلخواه نمی‌رسند. نداشتن تمرکز لازم، عدم برنامه‌ریزی درست و مشکلات دیگر باعث می‌شود یادگیری مطالب درسی به درستی انجام نشود. کوچینگ تحصیلی همان چیزی است که می‌تواند مشکلات تحصیلی دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری را به صورت کامل برطرف کند.

در کوچینگ تحصیلی دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری مهارت‌های درست درس خواندن را به صورت دقیق یاد می‌گیرند. در واقع، کوچ تحصیلی به افراد کمک می‌کند آگاهانه‌تر و با برنامه‌ریزی اصولی‌تر مسیر تحصیلی‌شان را ادامه دهند. مربیان در حوزه کوچینگ به دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری این فرصت را می‌دهند که دور از قضاوت شدن بتوانند احساسات خود را بیان کنند. این فضای قابل اطمینان باعث ایجاد یک حس اعتماد در دانشجویان داوطلب آزمون ارشد و دکتری می‌شود.

 

چرا دانشجویان داوطلب آزمون ارشد و دکتری به کوچ تحصیلی نیاز دارند؟

داشتن یک راهنما در یک مسیر پر پیچ و خم می‌تواند به رسیدن شما به مقصد کمک کند. کوچ کردن باعث آگاهی شما می‌شود. با کوچینگ تحصیلی دانشجویان داوطلب آزمون ارشد و دکتری می‌توانند زمان‌شان را به درستی مدیریت کنند و برنامه‌ریزی درستی در مسیر تحصیلی خود داشته باشند.

دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری که با برنامه‌ریزی مناسب تحصیل می‌کنند بدون شک عملکرد موفق‌تری در مقایسه با دیگر دانشجویان داوطلب آزمون ارشد و دکتری دارند.

 

 ما در این قسمت به بررسی مزایا کوچ تحصیلی می‌پردازیم.

ارتقا سطح تحصیلی دانشجویان داوطلب آزمون کارشناسی ارشد و دکتری؛

برنامه‌ریزی تحصیلی و نظم در سایر امور شخصی؛

اطلاع از نقاط ضعف و قوت؛

ایجاد انگیزه در مسیر؛

صحبت کردن بدون ترس از قضاوت شدن؛

ارتقا توانایی‌های فردی؛

کنترل استرس واضطراب در دوران تحصیل.

 

کوچینگ تحصیلی با مشاوره چه تفاوت‌های دارد؟

دانشجویان عزیز داوطلب آزمون کارشناسی ارشد و دکتری باید بدانند بین کوچ تحصیلی و مشاوره تفاوت‌های زیادی وجود دارد. بسیاری از دانشجویان داوطلب آزمون کارشناسی ارشد و دکتری به اشتباه این دو مفهوم را باهم به اشتباه می‌گیرند. اما، بهتر است همین حالا تفاوت‌های این دو موضوع را بهتر بشناسید.

کوچینگ و مشاوره عملکرد‌های کاملا متفاوتی دارند. به عبارتی، در کوچینگ مربی به دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری کمک می‌کند مشکلات خود را به صورت دقیق بشناسند و با شناخت دقیق مشکلات پیش‌رو بهترین اقدام را انجام دهند. در اولین قدم کوچ تحصیلی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس در افراد می‌شود. افزایش اعتماد به نفس راهی برای موفقیت دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری است.

مشاورین تحصیلی هم به دنبال پیدا کردن راهکار‌ی برای موفقیت تحصیلی دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری هستند اما، در این راه مسیر متفاوت‌تری را دارند. در جلسات مشاوره تحصیلی، مشاور با شناخت مشکلات و موانع موفقیت، راهکار‌های اصولی ارائه می‌‌کند. در واقع در جلسات مشاوره برخلاف کوچ تحصیلی حل مشکلات و پیدا کردن راه‌حل صرفا توسط مشاور انجام می‌شود.

 

جلسات کوچینگ چه تفاوتی با جلسات آموزشی دارد؟

نکته بسیار مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که کوچ تحصیلی فقط به بررسی مسائل و مشکلات تحصیلی نمی‌پردازد؛ به عبارتی، وسعت جلسات کوچ وسیع‌تر از مباحث تحصیلی است. در جلسات آموزشی تنها موضوعی که به صورت کامل بررسی می‌شود مشکلات درسی دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری است. اما، در جلسات کوچینگ تمامی مشکلات و بحران‌های که در زندگی فرد شکل می‌گیرد و باعث افت تحصیلی دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری می‌شود به صورت کامل بررسی و برطرف می‌شود.

خیلی از اوقات مشکلات تحصیلی دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری به موضوعاتی خارج از چارچوب تحصیلی‌شان وابسته است. تا زمانی که این مشکلات حل و بررسی نشود پیشرفت تحصیلی اتفاق نمی‌افتد.

 

در جلسات کوچینگ چه اتفاقی می‌افتد؟

شاید بیان نظرات و اتفاقات روزمره‌تان برای یک شخص دیگر در ابتدا کار سختی باشد. خیلی از دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری از انجام این کار امتناع می‌کنند. این دسته دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری علاقه‌ای به انجام این کار ندارند و شاید ترس اصلی‌ آن‌ها از قضاوت شدن است. اینجا هستیم تا درباره نکات مهم یک جلسه کوچینگ به صورت کامل صحبت کنیم. با ما در ادامه همراه باشید تا آشنایی کامل با اینگونه جلسات پیدا کنید.

اولین قدم در جلسه کوچ آشنایی طرفین است. برای شروع یک صحبت صمیمی، مربی شما پیش‌قدم می‌شود، بدانید که شروع صحبت آغاز حل مشکلات‌تان است.

قدم دوم جایی است که باید مشکل و چالش‌ها مشخص شوند. در این قسمت دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری باید مشکلات خود را بیان کنند. مربی(کوچ) در این قسمت فقط صحبت‌های دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری را می‌شنود. این قسمت جایی است که اعتماد شکل می‌گیرد.

قدم سوم مهم‌ترین قسمت یک جلسه است. بعد از این که مشکلات خود را به صورت دقیق بیان کردید زمان آن رسیده هدف‌ها و برنامه‌های خود را بیان کنید. مربی با دقت به تمام برنامه‌های شما گوش می‌دهد.

قدم چهارم به عنوان آخرین مرحله، شما را با راهکار‌های مختلف آشنا می‌کند. در این مرحله شما در برابر همه مشکلات راه‌حل کاملی دارید. در این مرحله اعتماد به نفس شما بالاتر رفته و می‌توانید در برابر تمام چالش‌ها و مشکلات بهترین تصمیم را بگیرید.

 

چه زمانی بهتر است دانشجویان داوطلب آزمون ارشد و دکتری در جلسات کوچینگ شرکت کنند؟

زمان لازم برای شرکت در جلسات کوچینگ تحصیلی یک موضوع کاملا متفاوت برای هر شخص است؛ به عبارتی، عوامل مختلفی می‌تواند باعث نیاز دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری به شرکت در این جلسات شود. اما، زمانی که داوطلبان احساس ‌کنند رزند‌شان برنامه‌ریزی مناسبی برای درس خواندن ندارند بهترین زمان برای شرکت در جلسات کوچینگ تحصیلی است.

بهتر است که دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری در صورتی که با موضوعاتی مانند، استرس، عدم زمان‌بندی مناسب، تردید در تصمیم‌گیری تحصیلی و نداشتن انگیزه لازم برای درس خواندن روبه‌رو شدند در این جلسات شرکت کنند.

 

دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری چه پایه‌ای بیشتر به جلسات کوچینگ نیاز دارند؟

در یک نگاه کلی باید بگوییم جلسات کوچ تحصیلی سنجش امیرکبیر به تمام دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری کمک می‌کند. در این جلسات دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری مهارت‌های درست درس خواندن و مدیریت کردن مشکلات زندگی را به درستی یاد می‌گیرند. موضوعی که در جواب سوال بالا باید به آن اشاره کنیم این است که بدون شک دوران دانشجویی جز سنین حساس دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری است.

تردید در تصمیم‌گیری، بی‌انگیزگی در درس خواندن و عدم مطالعه درست و ... باعث می‌شود که دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری بیشتر از هر زمانی به یک مربی کاربلد در این دوران نیاز داشته باشند.

 

تسهیل موفقیت دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری با کوچ تحصیلی

کوچ تحصیلی با در نظر گرفتن مشکلات پیش‌رو دانشجویان داوطلب آزمون ارشد و دکتری بهترین راهکار را برای حل مشکلات تحصیلی ارائه می‌کند. در جلسات کوچ، هدف‌ دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری به صورت دقیق مشخص می‌شود و متناسب با هدف‌های تعیین شده مسیر مشخص می‌شود. یادتان باشد دانشجویان داوطلب آزمون ارشد و دکتری برای رسیدن به موفقیت باید با برنامه و انگیزه قدم بردارند. در جلسات کوچینگ به صورت دقیق تمام موضوعات بررسی می‌شود.

 

موفقیت در کنکور تحصیلات تکمیلی با کوچ تحصیلی سنجش امیرکبیر

برای موفقیت در یک رقابت بزرگ باید تمام جزئیات به دقت بررسی شود. داوطلبان مانند ورزشکاران برای رسیدن به پیروزی و موفقیت باید ساعت‌ها تلاش کنند. بدون شک بدون تلاش و زحمت موفقیت به دست نمی‌آید. داوطلبان باید برای موفقیت، مسیر را به درستی بشناسند و عواملی که باعث رسیدن‌شان به هدف می‌شود را به صورت دقیق بررسی کنند.

حضور در جلسات کوچینگ تحصیلی سنجش امیرکبیر این امکان را به دانشجویان عزیز داوطلب آزمون دکتری و کنکور ارشد می‌دهد که از تجربه افراد موفق در این راه استفاده کنند. چالش‌ها و بحران‌های پیش‌رو را بشناسند و با استفاده از تجربیات مربی خود بهترین اقدام را انجام دهند.

 

با جلسات کوچینگ تحصیلی سنجش امیرکبیر بیشتر آشنا شوید؟

یکی از خدمات مهم در گروه آموزشی سنجش امیرکبیر، کوچ تحصیلی است. در جلسات کوچ تحصیلی سنجش امیرکبیر، مربی تمام مشکلات و چالش‌های دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری را به صورت دقیق بررسی می‌کند و متناسب با آن راهکار‌های لازم را ارائه می‌کند.

 

جمع‌بندی کوچینگ تحصیلی برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و کنکور دکتری

کوچینگ تحصیلی باعث موفقیت دانشجویان عزیز داوطلب آزمون ارشد و دکتری می‌شود. حضور در جلسات کوچ تحصیلی باعث ارتقا سطح تحصیلی، بالا رفتن اعتماد به نفس و کنترل استرس می‌شود. داوطلبان برای اطلاعات بیشتر با شماره 44031690 تماس یا از سایت سنجش تکمیلی   www.sanjeshetakmili.ir بازدید کنند.

 




تاریخ: چهار شنبه 15 آذر 1456برچسب:دکتری, ارشد, کارشناسی ارشد,
ارسال توسط سنجش امیرکبیر

کنکور کارشناسی ارشد 1403؛ آزمون دکتری 1403 ؛ جامع ترین منابع دکتری 1403و منابع ارشد1403

منابع کنکور دکتری 1403 و منابع آزمون کارشناسی ارشد 1403 اگر به درستی انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در دانشگاه سراسری، آزاد و  وزارت بهداشت است

 

ما در سنجش امیرکبیر فرصتی را فراهم آورده ایم تا داوطلبان به صورت میان بر به منابع مورد نیاز خود برای قبولی در کنکور دست پیدا کنند اگر داوطلبان بتواند تست های سال های گذشته و درسنامه های تهیه شده را حداقل 2 دفعه مرور کنند مطمئن باشند نتیجه ای عالی در کنکور ارشد و کنکور دکتری کسب خواهند کرد لذا توصیه می شود در این وقت اندک که تقریبا متوجه اکثر داوطلبان است داوطلب به سمت کتب مرجع نرود و از کتب جمع و جور و خلاصه شده استفاده کند.لازم به ذکر است که تلاش داوطلب در مرور مطالب او را همانند سایر دانشجویان موفق سالهای قبل به قبولی تضمین شده در آزمون دکتری و کنکور کارشناسی ارشد منتهی خواهد کرد.

آیا در جستجوی منابع کنکور کارشناسی ارشد و منابع آزمون دکتری (آموزش صفر تا صد کنکور دکتری و آزمون کارشناسی ارشد) یا پکیج آموزشی آزمون دکتری و کنکور کارشناسی ارشد با بهترین کیفیت آموزشی از راه دور یا اصطلاحا کنکور مکاتبه‌ای کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه‌های سراسری، آزاد و وزارت بهداشت در یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز و موسسه‌های آموزش کارشناسی ارشد و دکتری در ایران هستید؟

به گفته دکتر لطف زمان مدیر مسئول موسسه انتشاراتی سنجش امیرکبیر ، اگر در جستجوی منابع آزمون کارشناسی ارشد و کنکور دکتری هستید، پکیج‌های نقره‌ای سنجش امیرکبیر بهترین و کامل ترین گزینه است.

لذا با تهیه بسته آموزشی ارشد و دکتری و تماشای فیلم‌های صوتی و تصویر زبان عمومی و تافل احساس خواهید کرد که انگار در کلاس حضوری نشسته‌اید. علاه بر آن در پکیج آموزشی یک دی وی دی جزوات دانشگاهی و اسلایدهای دانشگاهی ارائه شده است که داوطلب را با حال و هوای دانشگاه‌های معتبر کشور آشنا می‌سازد.

دکتر لطف زمان ادامه داد: در منابع آموزشی سنجش امیرکبیر، سعی شده است از تمام ابزارهای آموزشی مثل کتب کنکوری، جزوات کنکوری، دی‌وی‌دی‌های صوتی و تصویری، جزوات دانشگاهی، اسلایدهای دانشگاهی استفاده شود. همچنین سعی شده به عنوان یک مزیت رقابتی که سایر موسسات انجام نمی‌دهند علاوه بر دروس مربوط به کنکور، از کتاب‌های جانبی مثل برنامه ریزی تحصیلات تکمیلی به روش سنجش امیرکبیر، قانون جذب و راز قبولی در کنکور تحصیلات تکمیلی و عالی، تکنیک‌های انتخاب رشته و مصاحبه دکتری، قبولی به روش پارتیزانی در آزمون دکتری، جزوات و اسلایدهای دانشگاهی، دی وی دی‌های صوتی ساختن باورهای صحیح به داوطلب داده می‌شود.

بعد از یادگیری و استفاده از کتب و منابع آموزشی و تماشای دی وی دی‌های صوتی و تصویری زبان عمومی و تافل به هیچ کلاس دیگری جهت آموزش دروس کارشناسی ارشد و دکتری و هیچ کتاب مرجعی احتیاج نیست و می‌توانید همچون نفرات برتر رشته خود فکر کنید ، تست‌ها را تحلیل کنید و در زمان مناسب سرجلسه کنکور تست‌ها را زده و بهترین نتیجه قبولی را زمان اعلام اسامی دریافت کنید.

ایشان اعلام کرد: «منابع آموزشی و همچنین آزمون‌های آزمایشی مکاتبه ای سنجش امیرکبیر به گونه‌ای تدوین و تنظیم شده‌اند که دانشجویان با استفاده از آنها دیگر نیازی به حضور در هیچ کلاسی و استفاده منبع آموزشی دیگری نداشته باشند.»

 

نکته1برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری فقط کلاس فقط کتاب‌های درسی و کنکوری هر رشته کافی نیست و ۷۰ درصد موفقیت، نهفته در مدیریت زمان سر جلسه کنکور، روش‌های تست زنی، کنترل استرس و داشتن مشاورو پشتیبان تحصیلی است. در بسته‌های آموزشی سنجش امیرکبیر که به جرات کامل ترین منبع آموزش مکاتبه‌ای در ایران است همه این موارد به صورت کامل و جامع به داوطلب داده می‌شود.

نکته2با خرید این محصول آموزشی شما این امکان را دارید که در صورت تغییر منابع و مطالب از طرف سازمان سنجش و سازمان سنجش و آموزش پزشکی، در اسرع زمان به روز رسانی و تولید کتب و جزوات جدید، فقط با پرداخت هزینه اندک کتاب اضافه شده انجام پذیر باشد.

نکته3 : تمامی سر فصل‌ها و مطالب ارائه شده در پکیج دقیقا مطابق با سرفصل‌های وزارت علوم و وزارت بهداشت و اموزش پزشکی است.

آیا خواندن تمام منابع و کتب معرفی شده در سایت سنجش تکمیلی دات آی آر الزامی است؟

منابع معرفی شده برای کنکور ارشد در هر رشته بین ۴۵ الی ۶۰ جلد و برای آزمون دکتری در هر رشته حدود ۶۰ الی ۹۵ جلد اعلام می‌شود (برای ارشد و دکتری وزارت بهداشت نیز وضعیت مشابهی وجود دارد) که مطالعه این حجم از منابع مستلزم زمان کافی است به طوری که اگر یک داوطلب کنکور ارشد بخواهد تمام منابع را در یک سال مطالعه کند، در هر روز نیاز به حدود ۸ ساعت مطالعه دارد. برای داوطلب کنکور دکتری در هر روز نیاز به حدود ۸ ساعت مطالعه است. لذا با توجه به دغدغه‌های فوق ،سنجش امیرکبیر پیشنهاد می‌کند که از جزوات و کتب کنکوری که برای این مهم آماده شده است استفاده شود تا صرفه جویی در زمان و هزینه باشد.

 

شاغلین چگونه برای آزمون ارشد و دکتری 1401 آماده شوند؟

۱ - برنامه ریزی مطالعه برای امتحان دکتری و کنکور ارشد ضروری و واجب است. این برنامه ریزی به داوطلب کمک می‌کند تا زمان قابل توجهی برای مطالعه نکات کلیدی و سرفصل‌های پرتکرار ذخیره شود.

۲ - مطالعه تمام منابع اعلام شده توسط سازمان سنجش برای کنکور دکتری و امتحان کارشناسی ارشد در یک سال عملا غیر ممکن است بنابراین باید از خلاصه منابع کنکور استفاده کرد. مهمترین مبحث در گردآوری خلاصه منابع کنکور دکتری و کارشناسی ارشد، بهره گیری از تیم مولفان برجسته است که سال‌ها به آنالیز منابع آزمون ارشد و منابع آزمون دکتری و آزمون‌های سال‌های گذشته پرداخته باشند. در تمام کتب خلاصه منابع، اشاره به سرفصل‌های کلیدی و نکات پر تکرار از ملزومات است.

۳ - تجربه اکثر داوطلبین آزمون که برای دومین بار در این کنکور شرکت کرده‌اند نشان داده که شانس قبولی امتحان داوطلبین درصورت داشتن تجربه شرکت در آزمون دکتری تا ۳۴٪ و در کنکور کارشناسی ارشد تا ۵۷٪ افزایش می‌یابد. اصلی ترین دلایل این اتفاق، آشنایی با نحوه تست زنی کنکور، کاهش استرس در مواجهه با فضای کنکور، و دریافت کارنامه نهایی پس از کنکور است که هر داوطلب می‌تواند از طریق آن، میزان آمادگی خود را بسنجد. در اینجا ضرورت استفاده از خدماتی مانند آزمون آزمایشی مطرح می‌شود که شبیه سازی کامل فضای کنکور را امکانپذیر می‌سازد.

 

 

 

رقابت در آزمون دکتری و کنکور کارشناسی ارشد بین دو گروه انجام می‌شود:

گروه اول: کسانی که زمان کافی را برای مطالعه دارند، به تازگی فارغ‌التحصیل شده و با منابع آشنایی نسبی دارند، در پایه تحصیلی قوی هستند، و دغدغه پذیرفته شدن در دانشگاه‌های مطرح دولتی را ندارند.

گروه دوم: کسانی که شاغل و پرمشغله هستند، بیش از یک سال از فارغ‌التحصیلی ایشان گذشته و منابع جدید را نمی‌شناسند، برایشان مهم است که در کدام دانشگاه پذیرفته شوند. این دسته از داوطلبین باید بدانند که قرار است در آزمون دکتری و کنکور کارشناسی ارشد با دسته‌ی اول رقابت کنند و مشخصا شانس قبولی پایین‌تری دارند. این گروه برای آنکه بتوانند در آزمون‌های ذکر شده شانس قبولی خود را افزایش داده و توان رقابت کافی را بدست آورند، لازم است از خدماتی مانند مشاوره و پشتیبانی تحصیلی، کتب خلاصه منابع کنکور، آزمون‌های آزمایشی، دی وی دی‌های صوتی و تصویری و جزوات و اسلایدهای دانشگاهی استفاده کنند

نکتههم اکنون سنجش امیرکبیر به عنوان مجری آماده سازی منابع آزمون کارشناسی ارشدوزارت بهداشت و منابع آزمون دکتریوزارت بهداشت، بزرگترین مرکز ارائه کنکور مکاتبه‌ای (غیر حضوری) در ایران است.

 

تهیه بسته های  سنجش امیرکبیر 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت رایگان منابع کنکور کارشناسی ارشد و منابع کنکور دکتری به سایت سنجش امیرکبیر به نشانی  www.sanjeshetakmili.ir مراجعه یا با شماره 02144031690 تماس حاصل کنند.

 




تاریخ: چهار شنبه 15 آذر 1456برچسب:,
ارسال توسط سنجش امیرکبیر

چرا باید برای آزمون دکتری پکیج آموزشی تهیه کنیم؟

پکیج های آموزشی  آزمون دکتری سنجش امیرکبیر، مجموعه ای از منابع آموزشی و کمک آموزشی هستند که برای آمادگی داوطلبان برای آزمون دکتری طراحی شده اند. این پکیج ها معمولاً شامل موارد زیر می شوند: منابع عمومی: کتاب های استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی منابع تخصصی: کتاب های دروس کارشناسی و کارشناسی ارشد جزوات آموزشی: جزواتی که خلاصه ای از مطالب دروس را در اختیار داوطلبان قرار می دهند آزمون های آزمایشی: آزمون هایی که داوطلبان می توانند با شرکت در آنها، آمادگی خود را برای آزمون اصلی بسنجند پکیج های آموزشی آزمون دکتری مزایای زیادی دارند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: جامعیت: پکیج های آموزشی معمولاً شامل تمامی منابع مورد نیاز داوطلبان برای آزمون دکتری هستند. به روز بودن: پکیج های آموزشی معمولاً با توجه به آخرین تغییرات آزمون دکتری به روز رسانی می شوند. نظم و ترتیب: پکیج های آموزشی به گونه ای طراحی شده اند که داوطلبان بتوانند به راحتی و با سرعت مطالب را مطالعه کنند. برنامه ریزی: پکیج های آموزشی معمولاً شامل یک برنامه ریزی دقیق برای مطالعه داوطلبان هستند. پشتیبانی: پکیج های آموزشی معمولاً شامل پشتیبانی از سوی اساتید و مشاوران تحصیلی هستند. بنابراین، تهیه پکیج آموزشی برای آزمون دکتری می تواند به داوطلبان کمک کند تا با آمادگی کامل در آزمون شرکت کنند و شانس قبولی خود را افزایش دهند. در اینجا چند دلیل دیگر برای تهیه پکیج آموزشی آزمون دکتری آورده شده است: صرفه جویی در زمان و هزینه: تهیه پکیج آموزشی می تواند به داوطلبان کمک کند تا زمان و هزینه خود را برای تهیه منابع آموزشی صرفه جویی کنند. دسترسی به منابع باکیفیت: پکیج های آموزشی معمولاً توسط اساتید و مشاوران تحصیلی با تجربه تهیه می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تمرکز بر نقاط ضعف: پکیج های آموزشی معمولاً شامل آزمون های آزمایشی هستند که داوطلبان می توانند با شرکت در آنها، نقاط ضعف خود را شناسایی کنند و بر آنها تمرکز کنند. البته، تهیه پکیج آموزشی برای آزمون دکتری الزامی نیست. داوطلبان می توانند با مطالعه منابع درسی به صورت مستقل نیز برای آزمون آماده شوند. اما تهیه پکیج آموزشی می تواند به داوطلبان کمک کند تا با آمادگی کامل در آزمون شرکت کنند و شانس قبولی خود را افزایش دهند.

 

بسته های آموزشی کنکور کارشناسی ارشد مجموعه ای از منابع آموزشی و کمک آموزشی هستند که برای آمادگی داوطلبان برای آزمون کارشناسی ارشد طراحی شده اند. این بسته ها معمولاً شامل موارد زیر می شوند: منابع عمومی: کتاب های استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی منابع تخصصی: کتاب های دروس کارشناسی و کارشناسی ارشد جزوات آموزشی: جزواتی که خلاصه ای از مطالب دروس را در اختیار داوطلبان قرار می دهند آزمون های آزمایشی: آزمون هایی که داوطلبان می توانند با شرکت در آنها، آمادگی خود را برای آزمون اصلی بسنجند بسته های آموزشی کنکور کارشناسی ارشد مزایای زیادی دارند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: جامعیت: بسته های آموزشی معمولاً شامل تمامی منابع مورد نیاز داوطلبان برای کنکور کارشناسی ارشد هستند. به روز بودن: بسته های آموزشی معمولاً با توجه به آخرین تغییرات کنکور کارشناسی ارشد توسط سنجش امیرکبیر به روز رسانی می شوند. نظم و ترتیب: بسته های آموزشی به گونه ای طراحی شده اند که داوطلبان بتوانند به راحتی و با سرعت مطالب را مطالعه کنند. برنامه ریزی: بسته های آموزشی معمولاً شامل یک برنامه ریزی دقیق برای مطالعه داوطلبان هستند. پشتیبانی: بسته های آموزشی معمولاً شامل پشتیبانی از سوی اساتید و مشاوران تحصیلی هستند. بنابراین، تهیه بسته آموزشی برای کنکور کارشناسی ارشد می تواند به داوطلبان کمک کند تا با آمادگی کامل در آزمون شرکت کنند و شانس قبولی خود را افزایش دهند. در اینجا چند دلیل دیگر برای تهیه بسته آموزشی کنکور کارشناسی ارشد آورده شده است: صرفه جویی در زمان و هزینه: تهیه بسته آموزشی می تواند به داوطلبان کمک کند تا زمان و هزینه خود را برای تهیه منابع آموزشی صرفه جویی کنند. دسترسی به منابع باکیفیت: بسته های آموزشی معمولاً توسط اساتید و مشاوران تحصیلی با تجربه تهیه می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تمرکز بر نقاط ضعف: بسته های آموزشی معمولاً شامل آزمون های آزمایشی هستند که داوطلبان می توانند با شرکت در آنها، نقاط ضعف خود را شناسایی کنند و بر آنها تمرکز کنند. البته، تهیه بسته آموزشی برای کنکور کارشناسی ارشد الزامی نیست. داوطلبان می توانند با مطالعه منابع درسی به صورت مستقل نیز برای آزمون آماده شوند. اما تهیه بسته آموزشی می تواند به داوطلبان کمک کند تا با آمادگی کامل در آزمون شرکت کنند و شانس قبولی خود را افزایش دهند. در ادامه به برخی از مزایای خاص بسته های آموزشی کنکور کارشناسی ارشد اشاره می کنیم: دسترسی به منابعی که توسط اساتید و مشاوران تحصیلی با تجربه تهیه شده اند: بسته های آموزشی معمولاً توسط اساتید و مشاوران تحصیلی با تجربه تهیه می شوند. این افراد با توجه به تجربیات خود، مطالب را به گونه ای ارائه می دهند که برای داوطلبان مفید و کاربردی باشد. نظم و ترتیب در مطالعه: بسته های آموزشی به گونه ای طراحی شده اند که داوطلبان بتوانند به راحتی و با سرعت مطالب را مطالعه کنند. این موضوع می تواند به داوطلبان کمک کند تا از اتلاف وقت جلوگیری کنند. برنامه ریزی دقیق برای مطالعه: بسته های آموزشی معمولاً شامل یک برنامه ریزی دقیق برای مطالعه داوطلبان هستند. این برنامه ریزی می تواند به داوطلبان کمک کند تا با برنامه ریزی منظم و دقیق، برای آزمون آماده شوند. پشتیبانی از سوی اساتید و مشاوران تحصیلی: بسته های آموزشی معمولاً شامل پشتیبانی از سوی اساتید و مشاوران تحصیلی هستند. این پشتیبانی می تواند به داوطلبان کمک کند تا در صورت بروز مشکل، بتوانند از راهنمایی های اساتید و مشاوران بهره مند شوند. در نهایت، تصمیم گیری در مورد اینکه آیا از بسته آموزشی استفاده کنیم یا خیر، به شرایط فردی هر داوطلب بستگی دارد. اگر داوطلبی احساس می کند که با مطالعه منابع درسی به صورت مستقل، می تواند آمادگی لازم برای آزمون را کسب کند، نیازی به استفاده از بسته آموزشی ندارد. اما اگر داوطلبی احساس می کند که نیاز به راهنمایی و پشتیبانی دارد، استفاده از بسته آموزشی می تواند گزینه مناسبی برای او باشد.

 

چگونه برای آزمون کارشناسی ارشد برنامه ریزی کنیم؟

آزمون کارشناسی ارشد یکی از مهم‌ترین آزمون‌های تحصیلی در ایران است که هر ساله داوطلبان زیادی برای شرکت در آن ثبت‌نام می‌کنند. رقابت در این آزمون بسیار زیاد است و برای کسب رتبه قبولی در رشته و دانشگاه موردنظر، داشتن یک برنامه ریزی دقیق و اصولی ضروری است. در این مقاله، به بررسی اصول برنامه ریزی برای آزمون کارشناسی ارشد می‌پردازیم. این اصول عبارتند از: تعیین هدف شناخت نقاط قوت و ضعف انتخاب منابع مطالعاتی تنظیم برنامه ریزی مدیریت زمان روش‌های مطالعه تعیین هدف اولین قدم در برنامه ریزی برای هر کاری، تعیین هدف است. برای آزمون کارشناسی ارشد نیز لازم است که هدف خود را مشخص کنید. آیا می‌خواهید در رشته خاصی قبول شوید؟ آیا می‌خواهید در دانشگاه خاصی قبول شوید؟ آیا می‌خواهید رتبه خاصی کسب کنید؟ تعیین هدف به شما کمک می‌کند تا برنامه ریزی خود را بر اساس آن تنظیم کنید. اگر هدف خود را مشخص نکنید، ممکن است در مسیر مطالعه دچار سردرگمی شوید و نتوانید به نتیجه مطلوب برسید. شناخت نقاط قوت و ضعف پس از تعیین هدف، لازم است که نقاط قوت و ضعف خود را در دروس مختلف شناسایی کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا زمان و انرژی خود را به طور موثرتری صرف کنید. برای شناسایی نقاط قوت و ضعف خود، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. یکی از این روش‌ها، بررسی کارنامه‌های امتحانی شما در دوره کارشناسی است. همچنین، می‌توانید از آزمون‌های سنجش خودسنجی استفاده کنید. انتخاب منابع مطالعاتی پس از شناخت نقاط قوت و ضعف خود، لازم است که منابع مطالعاتی مناسب را انتخاب کنید. منابع مطالعاتی باید جامع و معتبر باشند و به طور کامل مباحث درسی را پوشش دهند. برای انتخاب منابع مطالعاتی، می‌توانید از نظرات مشاوران تحصیلی و داوطلبان باتجربه استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از کتاب‌های درسی، جزوات دانشگاهی، کتاب‌های کمک آموزشی و آزمون‌های آزمایشی استفاده کنید. تنظیم برنامه ریزی پس از انتخاب منابع مطالعاتی، لازم است که برنامه ریزی دقیقی برای مطالعه خود تنظیم کنید. این برنامه ریزی باید شامل زمان اختصاص داده شده به هر درس، روش مطالعه هر درس و زمان مرور مطالب باشد. برای تنظیم برنامه ریزی، باید زمان خود را به طور واقع‌بینانه تخمین بزنید. همچنین، باید زمان کافی برای مرور مطالب را در نظر بگیرید. مدیریت زمان یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد، مدیریت زمان است. در این آزمون، زمان برای پاسخگویی به سوالات محدود است، بنابراین لازم است که بتوانید زمان خود را به طور موثر مدیریت کنید. برای مدیریت زمان، باید در حین مطالعه، تمرین کنید که سوالات را در زمان تعیین شده پاسخ دهید. همچنین، باید در آزمون‌های آزمایشی شرکت کنید تا بتوانید مهارت مدیریت زمان خود را تقویت کنید. روش‌های مطالعه روش مطالعه مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا مطالب را سریع‌تر و بهتر یاد بگیرید. روش‌های مختلفی برای مطالعه وجود دارد که هر فرد باید با توجه به شرایط خود، روش مناسب را انتخاب کند. برای انتخاب روش مطالعه مناسب، می‌توانید از مشاوران تحصیلی و داوطلبان باتجربه کمک بگیرید. همچنین، می‌توانید با امتحان کردن روش‌های مختلف، بهترین روش را برای خود پیدا کنید. نکات تکمیلی در کنار اصول ذکر شده، در اینجا چند نکته تکمیلی برای برنامه ریزی برای آزمون کارشناسی ارشد ارائه می‌شود: از منابع معتبر و به‌روز استفاده کنید. به طور منظم مطالعه کنید و از وقفه‌های طولانی‌مدت خودداری کنید. از تکنیک‌های مختلف مطالعه استفاده کنید تا از کسل شدن خود جلوگیری کنید. به طور منظم آزمون‌های آزمایشی دهید تا بتوانید نقاط ضعف خود را شناسایی و برطرف کنید. در روز آزمون، استراحت کافی داشته باشید و صبح زود از خواب بیدار شوید. با رعایت این اصول و نکات، می‌توانید برنامه ریزی دقیق و مناسبی برای آزمون کارشناسی ارشد تنظیم کنید و شانس خود را برای قبولی در رشته و دانشگاه موردنظر افزایش دهید.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره 44031690 تماس بگیرید.  www.sanjeshetakmili.ir

 




تاریخ: چهار شنبه 15 آذر 1456برچسب:,
ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد

 

برای جستجو و یافتن سریع رشته موردنظر خود می توانید با گرفتن دکمه CTRL در کیبورد و زدن دکمه F و وارد کردن کد رشته یا قسمتی از نام رشته، رشته مدنظر خود را مشاهده نمایید. همچنین اگر از گوشی موبایل هوشمند استفاده می کنید می توانید با استفاده از منوی مرورگر گوشی موبایل و انتخاب گزینه ای مرتبط در رابطه با “جستجو در صفحه” ، جستجوی سریع را انجام دهید.

منابع آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد
منابع آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد منابع آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم انسانی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1101 منابع کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1102 منابع کارشناسی ارشد علوم ‌جغرافیایی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1103 منابع کارشناسی ارشد سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1104 منابع کارشناسی ارشد زبان عربی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1105 منابع کارشناسی ارشد علوم اقتصادی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1106 منابع کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1107 منابع کارشناسی ارشد تاریخ

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1108 منابع کارشناسی ارشد علوم‌ اجتماعی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1109 منابع کارشناسی ارشد زبانهای باستانی ایران

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1110 منابع کارشناسی ارشد زبان شناسی‌

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد منابع کارشناسی ارشد الهیات

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1111 منابع کارشناسی ارشد الهیات علوم قرآن و حدیث

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1112 منابع کارشناسی ارشد الهیات فقه و مبانی حقوق اسلامی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1113 منابع کارشناسی ارشد الهیات فلسفه و کلام اسلامی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1114 منابع کارشناسی ارشد الهیات گرایش ادیان و عرفان

منابع کنکور کارشناسی ارشد 1115 منابع کارشناسی ارشد الهیات فقه شافعی (موجود نیست)

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1116 منابع کارشناسی ارشد فلسفه

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد منابع کارشناسی ارشد علوم تربیتی (علوم تربیتی 1 و 2 سابق)

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1117 منابع کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1117 منابع کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1117 منابع کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1117 منابع کارشناسی ارشد آموزش و بهسازی منابع انسانی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1117 منابع کارشناسی ارشد آموزش بزرگسالان

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1117 منابع کارشناسی ارشد تحقیقات آموزشی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1117 منابع کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1117 منابع کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1117 منابع کارشناسی ارشد آموزش و پرورش

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1119 منابع کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی (کتابداری)

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد منابع کارشناسی ارشد زبان خارجی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1120 منابع کارشناسی ارشد زبان فرانسه (موجود نیست)

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1122 منابع کارشناسی ارشد زبان روسی (موجود نیست)

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1124 منابع کارشناسی ارشد زبان آلمانی (موجود نیست)

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد منابع کارشناسی ارشد مجموعه زبان انگلیسی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1121 منابع کارشناسی ارشد آموزشی زبان انگلیسی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1121 منابع کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1121 منابع کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1125 منابع کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد منابع کارشناسی ارشد حقوق

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1126 منابع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1126 منابع کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1126 منابع کارشناسی ارشد حقوق عمومی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1126 منابع کارشناسی ارشد حقوق بین الملل

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1127 منابع کارشناسی ارشد ایران شناسی

منابع کنکور کارشناسی ارشد 1129 منابع کارشناسی ارشد زبان و ادبیات اردو (موجود نیست)

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد منابع کارشناسی ارشد مجموعه علوم سیاسی و روابط بین الملل

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1130 منابع کارشناسی ارشد علوم سیاسی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1130 منابع کارشناسی ارشد روابط بین الملل

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1131 منابع کارشناسی ارشد مطالعات جهان

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1132 منابع کارشناسی ارشد باستان شناسی

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد منابع کارشناسی ارشد مجموعه روانشناسی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1133 منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1133 منابع کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1133 منابع کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1133 منابع کارشناسی ارشد روانشناسی کودکان استثنایی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1133 منابع کارشناسی ارشد سنجش و اندازه گیری (روانسنجی)

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1133 منابع کارشناسی ارشد روانشناسی اسلامی

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1134 منابع کارشناسی ارشد حسابداری

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1137 منابع کارشناسی ارشد مطالعات زنان

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1138 منابع کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1139 منابع کارشناسی ارشد مددکاری اجتماعی

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد منابع کارشناسی ارشد مدیریت

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1142 منابع کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1142 منابع کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1142 منابع کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1142 منابع کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1142 منابع کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1142 منابع کارشناسی ارشد مدیریت مالی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1142 منابع کارشناسی ارشد کارآفرینی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1142 منابع کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1142 منابع کارشناسی ارشد مالی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1142 منابع کارشناسی ارشد مدیریت سازمان های دولتی

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1143 منابع کارشناسی ارشد مشاوره

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1144 منابع کارشناسی ارشد مدیریت دریایی (دریانوردی)

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1145 منابع کارشناسی ارشد امور فرهنگی (مدیریت و برنامه ریزی ویژه دانشگاه آزاد)

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1146 منابع کارشناسی ارشد محیط زیست

منابع کنکور کارشناسی ارشد 1147 منابع کارشناسی ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات (موجود نیست)

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1148 منابع کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار و امور شهری (مدیریت اجرایی سابق)

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1149 منابع کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی ۱

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1150 منابع کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی ۲

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1152 منابع کارشناسی ارشد مدرسی معارف اسلامی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1153 منابع کارشناسی ارشد مدیریت اطلاعاتی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1154 منابع کارشناسی ارشد مطالعات دفاعی استراتژیک

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1155 منابع کارشناسی ارشد اطلاعات استراتژیک

منابع کنکور کارشناسی ارشد 1156 منابع کارشناسی ارشد آماد (موجود نیست)

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1157 منابع کارشناسی ارشد مدیریت بحران

منابع کنکور کارشناسی ارشد 1158 منابع کارشناسی ارشد پدافند غیرعامل ۱ (موجود نیست)

منابع کنکور کارشناسی ارشد 1159 منابع کارشناسی ارشد پدافند غیرعامل ۲ (موجود نیست)

منابع کنکور کارشناسی ارشد 1160 منابع کارشناسی ارشد فرماندهی و مدیریت انتظامی (موجود نیست)

منابع کنکور کارشناسی ارشد 1161 منابع کارشناسی ارشد مجموعه رشته های تخصصی دانشگاه علوم انتظامی (موجود نیست)

 
منابع آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد منابع آزمون کارشناسی ارشد گروه فنی و مهندسی
 
منابع آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد منابع آزمون کارشناسی ارشد گروه کشاورزی و منابع طبیعی
 
منابع آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد منابع آزمون کارشناسی ارشد گروه هنر

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1350 منابع کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری، منطقه ای و مدیریت شهری

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1351 منابع کارشناسی ارشد طراحی شهری

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1352 منابع کارشناسی ارشد معماری

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1353 منابع کارشناسی ارشد مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی

منابع کنکور کارشناسی ارشد 1356 منابع کارشناسی ارشد نمایش عروسکی (موجود نیست)

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد منابع کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی و سینما

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1357 منابع کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1357 منابع کارشناسی ارشد سینما

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1357 منابع کارشناسی ارشد تولید سیما

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1357 منابع کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1357 منابع کارشناسی ارشد بازیگری

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1357 منابع کارشناسی ارشد تهیه کنندگی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1357 منابع کارشناسی ارشد رادیو

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد منابع کارشناسی ارشد هنرهای تصویری و طراحی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1358 منابع کارشناسی ارشد تصویر متحرک (انیمیشن)

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1358 منابع کارشناسی ارشد ارتباط تصویری

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1358 منابع کارشناسی ارشد تصویرسازی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1358 منابع کارشناسی ارشد نقاشی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1358 منابع کارشناسی ارشد عکاسی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1358 منابع کارشناسی ارشد مرمت اشیاء فرهنگی و تاریخی

منابع آزمون کارشناسی ارشد 1358 منابع کارشناسی ارشد هنرهای رایانه ای

 
منابع آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد منابع آزمون کارشناسی ارشد گروه دامپزشکی
 



تاریخ: دو شنبه 4 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری

منابع دکتری یکی از مهم ترین آیتم های قبولی در کنکور دکتری است اگر جزوات آموزشی دکتری درست انتخاب شوند؟داوطلبان ازمون دکتری می توانند برای تهیه منابع دکتری از سایت سنجش تکمیلی دات آی آر بازدید کرده و نیازهای خود را تامین کنند.

داوطلبان کنکور دکتری با ورود به سایت سنجش امیرکبیر در منوی بالای سایت می توانند موارد زیر را مشاهده کنند.منابع دکتری سراسری،منابع دکتری آزاد، آزمون آزمایشی دکتری سراسری، آزمون آزمایشی دکتری آزاد ،البته لازم که گفته شود که از سال 96 منابع کنکور دکتری سراسری و منابع کنکور دکتری آزاد یکی شده است.(همچنین کنکور آزمایشی دکتری سراسری و کنکور آزمایشی دکتری آزاد)

داوطلبان آزمون دکتری باید بدانند که بعد از قبولی در آزمون دکترا و گذشت 2 سال از تحصیلات شون باید در آزمون جامع دکتری شرکت کنند. برای شرکت در امتحان جامع دکتری، مدرک آزمون زبان MSRT برای دکتری دانشگاه سراسری و مدرک آزمون زبان EPT برای دکتری دانشگاه آزاد باید ارائه کنند.

بنابراین آیتم بعدی در منو سایت سنجش تکمیلی ،زبان است که در آنجا منابع آزمون MSRT ، منابع آزمون EPT ، منابع آزمون UTEPT ، منابع آزمون ETPNU ، منابع آزمون MHLE ، منابع آزمون IELTS ، منابع آزمون TOEFL، منابع آزمون TOLIMO دسته بندی شده اند.

در آیتم بعدی منو سایت سنجش تکمیلی، تب فروشگاه می باشد که در اینجا داوطلبان دکتری می توانند خرید منابع ازمون دکتری را انجام دهند.

در آیتم بعدی منو سایت سنجش ، تب اخبار می باشد که برای داوطلبان کنکور دکتری آیتم های زیر قابل استفاده است.

اخبار دکتری، اخبار دکتری آزاد، مشاوره دکتری، مشاوره دکتری آزاد ، انتخاب رشته دکتری ، انتخاب رشته دکتری آزاد ، پی اچ دی تست ، اخبار پی اچ دی تست، اخبار آزمون زبانو مشاوره آزمون زبان وجود دارد.

در آیتم بعدی منو سایت سنجش تکمیلی، تب مگاپست می باشد در اینجا مقالات کامل به صورت مگا محتوی برای منابع دکتری و آمادگی ازمون دکتری وجود دارد که در آنجا به طور کامل بسته آموزشی آزمون دکتری را تشریح می کند. به داوطلبان کنکور دکتری پیشنهاد می شود که حتما قسمت مقالات دکتری را مطالعه کنند. در قسمت بعدی منوی سایت سنجش تکمیلی،تب بلاگ را داریم که در آن مقالات مختلف راجع :

کارنامه دکتری، برنامه ریزی دکتری، تند خوانی دکتری ، تست زنی دکتری وجود دارد.

در قسمت بعدی مهم ترین تب سایت سنجش به نام سوالات متداول دکتری وجود دارد. که در آن به طور کامل راجع بسته آموزشی دکتری، بودجه بندی آزمون آزمایشی دکتری ، مشاوره دکتری ، هدایت تحصیلی دکتری ، نمونه جزوه دکتری ، ضرایب دروس امتحانی دکتری ، ظرفیت پذیرش دکتری ، موقعیت شغلی دکتری ، منابع آزمون دکترا ، مصاحبه با رتبه برتر دکتری ، سرفصل دروس دکتری ، نمونه کارنامه دکتری ، کلید سوالات دکتری ، تالار گفتگو دکتری صحبت می شود. قسمت سوالات متداول دکترا برای خود یک دیکشنری مرجع دکتری است که به تمام سوالات داوطلب آزمون دکتری پاسخ می دهد.

یکی دیگر از تب های منو سایت سنجش تکمیلی، تب آزمون حقوقی می باشد که شامل:
آزمون سردفتری ، آزمون قضاوت، آزمون مشاوران حقوقی و آزمون وکالت ، مشاوره آزمون سردفتری ، مشاوره آزمون قضاوت، مشاوره آزمون مشاوران حقوقی و مشاوره آزمون وکالت یا به طور کلی مشاوره آزمون حقوقی می باشد.

 

یکی دیگر از تب های سایت سنجش تکمیلی ، تب آزمون جامع دکتری یا آزمون جامع علوم پایه می باشد که شامل:

منابع آزمون علوم پایه دامپزشکی یا منابع آزمون پیش درمانگاهی دامپزشکی یا آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی ، منابع آزمون علوم پایه پزشکی یا منابع آزمون جامع علوم پایه پزشکی ، منابع آزمون جامع علوم پایه دندانپزشکی ، منابع آزمون جامع علوم پایه داروسازی ، منابع آزمون لیسانس به پزشکی می باشد. که به آنها کلا منابع آزمون جامع علوم پایه گفته می شود.

یکی دیگر از تب های شلوغ منو سنجش تکمیلی، تب اخبار پی اچ دی تست می باشد که شامل:
اخبار دکتری ، اخبار دکتری دانشگاه آزاد ، اخبار دکتری وزارت بهداشت ، مشاوره دکتری ، مشاوره دکتری دانشگاه ازاد ، مشاوره دکتری وزارت بهداشت ، انتخاب رشته دکتری ، انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ، اخبار کارشناسی ارشد ، اخبار کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، مشاوره کارشناسی ارشد ، مشاوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می باشد.

 

به داوطلبان کنکور دکتری توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترا برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای و اخبار دکتری و مشاوره دکترای را نیز مورد بازدید قرار دهند.

 

1- منابع آزمون دکتری

2- زمان ثبت نام آزمون دکتری

3- زمان برگزاری آزمون دکتری

4- ثبت نام دکتری

5- ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

6- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری

7- شرایط ثبت نام دکتری

8- مدارک ثبت نام دکتری

9- هزینه ثبت نام دکتری

10- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری

11- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

12- تمدید مهلت ثبت نام دکتری

13- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری

14- نتایج اولیه آزمون دکتری

15- توضیحات کارنامه آزمون دکتری

16- مصاحبه دکتری

17- مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

18- شهریه دکتری

19- شهریه دکتری دانشگاه آزاد

20- دفترچه انتخاب رشته دکتری

21- انتخاب رشته دکتری

22- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری

23- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری

24- دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

25- انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

26- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد

27- شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

 

منابع آزمون دكتری وزارت بهداشت

منابع دكتری وزارت بهداشت یكی از مهم ترین آیتم های قبولی در كنكور دكتری وزارت بهداشت است اگر جزوات آموزشی دكتری وزارت بهداشت درست انتخاب شوند؟

داوطلبان ازمون دكتری می توانند برای تهیه منابع دكتری وزارت بهداشت از سایت سنجش تكمیلی دات آی آر بازدید كرده و نیازهای خود را تامین كنند.

داوطلبان كنكور دكترا با ورود به سایت سنجش امیركبیر در منوی بالای سایت می توانند موارد زیر را مشاهده كنند.منابع دكتری وزارت بهداشت، منابع دكتری علوم پزشکی،  آزمون آزمایشی دكتری وزارت بهداشت، آزمون آزمایشی دكتری علوم پزشکی ،البته لازم كه گفته شود كه از سال 96 منابع كنكور دكتری وزارت بهداشتو منابع كنكور دکتری آزاد علوم پزشکی یكی شده است.(همچنین كنكور آزمایشی دكتری وزارت بهداشتو كنكور آزمایشی دكتری آزاد علوم پزشکی)

داوطلبان آزمون دكتری وزارت بهداشت باید بدانند كه قبل از شرکت در آزمون دكترا وزارت بهداشت باید مدرك آزمون زبانMHLE برای دكتری وزارت بهداشتارائه كنند.

بنابراین آیتم بعدی در منو سایت سنجش تكمیلی ،زبان است كه در آنجا منابع آزمون  MSRT ، منابع آزمون  EPT ،  منابع  آزمون UTEPT ، منابع آزمون ETPNU، منابع آزمون MHLE ، منابع آزمون  IELTS ، منابع آزمون TOEFL، منابع آزمون TOLIMO دسته بندی شده اند.

در آیتم بعدی منو سایت سنجش تكمیلی، تب فروشگاه می باشد كه در اینجا داوطلبان دكتری وزارت بهداشت می توانند خرید منابع ازمون دكتری وزارت بهداشت را انجام دهند

در آیتم بعدی منو سایت سنجش ، تب اخبار  می باشد كه برای داوطلبان كنكور دكتری وزارت بهداشت آیتم های زیر قابل استفاده است.

اخبار دكتری وزارت بهداشت، اخبار دكتری علوم پزشکی، مشاوره دكتری وزارت بهداشت، مشاوره دكتری علوم پزشکی ، انتخاب رشته دكتری وزارت بهداشت ، انتخاب رشته دكتری علوم پزشکی ، پی اچ دی تست ، اخبار پی اچ دی تست ، اخبار آزمون زبان  و  مشاوره آزمون زبان وجود دارد.

در آیتم بعدی منو سایت سنجش تكمیلی، تب مگاپست می باشد در اینجا مقالات كامل به صورت مگا محتوی برای منابع دكتری وزارت بهداشت و  امادگی ازمون دكتریوزارت بهداشت وجود دارد كه در آنجا به طور كامل بسته آموزشی آزمون دكتری وزارت بهداشت را تشریح می كند . به داوطلبانكنكوردكتری وزارت بهداشت پیشنهاد می شود كه حتما قسمت مقالات دكتری وزارت بهداشت را مطالعه كنند.در قسمت بعدی منوی سایت سنجش امیركبیر،تب بلاگ را داریم كه در ان مقالات مختلف راجع :

كارنامه دكتری وزارت بهداشت ، برنامه ریزی دكتریوزارت بهداشت ، تند خوانی دكتری وزارت بهداشت ، تست زنی دكتری وزارت بهداشت وجود دارد.

در قسمت بعدی مهم ترین تب سایت سنجش به نام سوالاتمتداول دكتری وزارت بهداشت وجود دارد.كه در آن به طور كامل راجع بسته آموزشی دكتری وزارت بهداشت، بودجه بندی آزمون آزمایشی دكتری وزارت بهداشت ، مشاوره دكتری وزارت بهداشت ، هدایت تحصیلی دكتری وزارت بهداشت ، نمونه  جزوه دكتری وزارت بهداشت ، ضرایب دروس امتحانی دكتری وزارت بهداشت ، ظرفیت پذیرش دكتری وزارت بهداشت ، موقعیت شغلی دكتری وزارت بهداشت ، منابع آزمون دكترا ، مصاحبه با رتبه برتر دكتری وزارت بهداشت ، سرفصل دروس دكتری وزارت بهداشت ، نمونه كارنامه دكتری وزارت بهداشت ، كلید سوالات دكتری وزارت بهداشت ، تالار گفتگو دكتری وزارت بهداشت صحبت می شود.قسمت سوالات متداول دكترا برای خود یك دیكشنری مرجع دكتری وزارت بهداشت است كه به تمام سوالات داوطلب آزمون دكتری پاسخ می دهد.

یكی دیگر از تب های منو سایت سنجش تكمیلی، تب آزمون حقوقی می باشد كه شامل:

آزمون سردفتری ، آزمون قضاوت، آزمون مشاوران حقوقی و آزمون وكالت  ، مشاوره آزمون سردفتری ، مشاوره آزمون قضاوت، مشاوره آزمون مشاوران حقوقی و مشاوره آزمون وكالت   یا به طور كلی مشاوره آزمون حقوقی می باشد.

یكی دیگر از تب های سایت سنجش تكمیلی ، تب آزمون جامع دكتری  یا آزمون جامع علوم پایه می باشد كه شامل:

منابع آزمون علوم پایه دامپزشكی یا منابع آزمون پیش درمانگاهی دامپزشكی یا  آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشكی، منابع آزمون علوم پایه پزشكی یا منابع آزمون جامع علوم پایه پزشكی ، منابع آزمون جامع علوم پایه دندانپزشكی ، منابع آزمون جامع علوم پایه داروسازی ، منابع آزمون لیسانس به پزشكی  می باشد. كه به آنها كلا منابع آزمون جامع علوم پایهگفته می شود.

یكی دیگر از تب های شلوغ منو سنجش تكمیلی، تب اخبار پی اچ دی تست می باشد كه شامل :

اخبار دكتری ، اخبار دكتری دانشگاه آزاد ، اخبار دكتری وزارت بهداشت ، مشاوره دكتری ، مشاوره دكتری دانشگاه ازاد ، مشاوره دكتری وزارت بهداشت ، انتخاب رشته دكتری ، انتخاب رشته دكتری دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته دكتری وزارت بهداشت ، اخبار كارشناسی ارشد ، اخبار كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، اخبار كارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، مشاوره كارشناسی ارشد ، مشاوره كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، مشاوره كارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، انتخاب رشته كارشناسی ارشد ، انتخاب رشته كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته كارشناسی ارشد وزارت بهداشت  می باشد.

 

 

به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت و اخبار دکتری وزارت بهداشت و مشاوره دکترای وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت

2- زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

3- زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

4- ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

5- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

6- شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

7- مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

8- هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

9- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت

10- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت

11- تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

12- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

13- نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت

14- توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت

15- مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

16- شهریه دکتری وزارت بهداشت

17- دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

18- انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

19- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

20- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

منابع آزمون كارشناسی ارشد

منابع كارشناسی ارشد یكی از مهم ترین آیتم های قبولی در كنكور كارشناسی ارشد است اگر جزوات آموزشی كارشناسی ارشد درست انتخاب شوند؟

داوطلبان ازمون كارشناسی ارشد می توانند برای تهیه منابع كارشناسی ارشد از سایت سنجش تكمیلی دات آی آر بازدید كرده و نیازهای خود را تامین كنند.

داوطلبان كنكور كارشناسی ارشد با ورود به سایت سنجش امیركبیر در منوی بالای سایت می توانند موارد زیر را مشاهده كنند.

منابع كارشناسی ارشد سراسری، منابع كارشناسی ارشد آزاد، آزمون آزمایشی كارشناسی ارشد سراسری، آزمون آزمایشی كارشناسی ارشد آزاد ،البته لازم كه گفته شود كه از سال 96 منابع كنكور كارشناسی ارشد سراسری و منابع كنكور كارشناسی ارشد آزاد یكی شده است.(همچنین كنكور آزمایشی كارشناسی ارشد سراسری و كنكور آزمایشی كارشناسی ارشد آزاد)

داوطلبان آزمون كارشناسی ارشد باید بدانند كه بعد از قبولی در آزمون  ارشد  و قبل از فارغ التحصیلی در صورت تمایل می توانند در آزمون زبان ملی شركت كنند. آزمون های زبان ملی  چند نوع متفاوت در اسم و تقریبا یكسان در محتوا وجود دارد لذا داوطلبان علاقه مند به  شركت در امتحان دكتری ، می توانند جهت سهولت پذیرش مدرك آزمون زبانMSRTبرای دكتری دانشگاه سراسری و مدرك آزمون زبان EPT برای دكتری دانشگاه آزاد را ارائه كنند.

بنابراین آیتم بعدی در منو سایت سنجش تكمیلی ،زبان است كه در آنجا منابع آزمون  MSRT ، منابع آزمون  EPT ،  منابع  آزمون UTEPT ، منابع آزمون ETPNU، منابع آزمون MHLE ، منابع آزمون  IELTS ، منابع آزمون TOEFL، منابع آزمون TOLIMO دسته بندی شده اند.

در آیتم بعدی منو سایت سنجش تكمیلی، تب فروشگاه می باشد كه در اینجا داوطلبان كارشناسی ارشد می توانند خرید منابع ازمون كارشناسی ارشد را انجام دهند

در آیتم بعدی منو سایت سنجش ، تب اخبار  می باشد كه برای داوطلبان كنكور كارشناسی ارشد آیتم های زیر قابل استفاده است.

اخبار كارشناسی ارشد، اخبار كارشناسی ارشد آزاد، مشاوره كارشناسی ارشد، مشاوره كارشناسی ارشد آزاد ، انتخاب رشته كارشناسی ارشد ، انتخاب رشته كارشناسی ارشد آزاد ، مستر تست ، اخبار مستر تست ، اخبار آزمون زبان  و  مشاوره آزمون زبان  وجود دارد.

در آیتم بعدی منو سایت سنجش تكمیلی، تب مگاپست می باشد در اینجا مقالات كامل به صورت مگا محتوی برای منابع كارشناسی ارشد و  آمادگیازمون كارشناسی ارشد وجود دارد كه در آنجا به طور كامل بسته آموزشی آزمون كارشناسی ارشد را تشریح می كند . به داوطلبانكنكور كارشناسی ارشد پیشنهاد می شود كه حتما قسمت مقالات كارشناسی ارشد را مطالعه كنند.در قسمت بعدی منوی سایتسنجش تكمیلی ،تب بلاگ را داریم كه در آن مقالات مختلف راجع :

كارنامه كارشناسی ارشد ، برنامه ریزی كارشناسی ارشد ، تند خوانی كارشناسی ارشد ، تست زنی كارشناسی ارشد وجود دارد.

در قسمت بعدی مهم ترین تب سایت سنجش به نام سوالات متداول كارشناسی ارشد وجود دارد.كه در آن به طور كامل راجع بسته آموزشی كارشناسی ارشد، بودجه بندی آزمون آزمایشی كارشناسی ارشد ، مشاوره كارشناسی ارشد ، هدایت تحصیلی كارشناسی ارشد ، نمونه  جزوه كارشناسی ارشد ، ضرایب دروس امتحانی كارشناسی ارشد ، ظرفیت پذیرش كارشناسی ارشد ، موقعیت شغلی كارشناسی ارشد ، منابع آزمون  ارشد ، مصاحبه با رتبه برتر كارشناسی ارشد ، سرفصل دروس كارشناسی ارشد ، نمونه كارنامه كارشناسی ارشد ، كلید سوالات كارشناسی ارشد ، تالار گفتگو كارشناسی ارشد صحبت می شود.قسمت سوالات متداول  ارشد برای خود یك دیكشنری مرجع كارشناسی ارشد است كه به تمام سوالات داوطلب آزمون كارشناسی ارشد پاسخ می دهد.

یكی دیگر از تب های منو سایت سنجش تكمیلی، تب آزمون حقوقی می باشد كه شامل:

آزمون سردفتری ، آزمون قضاوت، آزمون مشاوران حقوقی و آزمون وكالت  ، مشاوره آزمون سردفتری ، مشاوره آزمون قضاوت، مشاوره آزمون مشاوران حقوقی و مشاوره آزمون وكالت   یا به طور كلی مشاوره آزمون حقوقی می باشد.

یكی دیگر از تب های سایت سنجش تكمیلی ، تب آزمون جامع دكتری  یا آزمون جامع علوم پایه می باشد كه شامل:

منابع آزمون علوم پایه دامپزشكی یا منابع آزمون پیش درمانگاهی دامپزشكی یا  آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشكی، منابع آزمون علوم پایه پزشكی یا منابع آزمون جامع علوم پایه پزشكی ، منابع آزمون جامع علوم پایه دندانپزشكی ، منابع آزمون جامع علوم پایه داروسازی ، منابع آزمون لیسانس به پزشكی  می باشد. كه به آنها كلا منابع آزمون جامع علوم پایهگفته می شود.

یكی دیگر از تب های شلوغ منو سنجش تكمیلی، تب اخبار مستر تست می باشد كه شامل :

اخبار كارشناسی ارشد ، اخبار كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، اخبار كارشناسیارشد وزارت بهداشت ، مشاوره كارشناسی ارشد ، مشاوره كارشناسی ارشددانشگاه ازاد ، مشاوره كارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، انتخاب رشته كارشناسی ارشد ، انتخاب رشته كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته كارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، اخبار كارشناسی ارشد ، اخبار كارشناسیارشد دانشگاه آزاد ، اخبار كارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، مشاوره كارشناسی ارشد ، مشاوره كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، مشاوره كارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، انتخاب رشته كارشناسی ارشد ، انتخاب رشته كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته كارشناسی ارشد وزارت بهداشت  می باشد.

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابطکنکور ارشد برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد و اخبار کارشناسی ارشد و مشاوره ارشد را نیز مورد بازدید قرار دهند.

 

1- منابع کنکور کارشناسی ارشد

2- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

3- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

4- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

5- ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

6- دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

7- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

8- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

9- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

10- نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

11- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

12- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

13- ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

14- نتایج کارشناسی ارشد

15- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد

16- شهریه کارشناسی ارشد

17- شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

18- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

19- انتخاب رشته کارشناسی ارشد

20- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد

21- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

22- انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

23- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

24- شناسه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

منابع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت یکی از مهم ترین آیتم های قبولی در کنکور کارشناسی ارشد است اگر جزوات آموزشی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت درست انتخاب شوند؟

داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانند برای تهیه منابع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از سایت سنجش تکمیلی دات آی آر بازدید کرده و نیازهای خود را تامین کنند.

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با ورود به سایت سنجش امیرکبیر در منوی بالای سایت می توانند موارد زیر را مشاهده کنند.

منابع کارشناسی ارشد سراسری، منابع کارشناسی ارشد آزاد، منابع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، آزمون آزمایشی کارشناسی ارشد سراسری، آزمون آزمایشی کارشناسی ارشد آزاد ، آزمون آزمایشی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت البته لازم است که گفته شود که از سال 96 منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و منابع کنکور کارشناسی ارشد آزاد در رشته های کارشناسی ارشد علوم پزشکی یکی شده است. (همچنین کنکور آزمایشی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و کنکور آزمایشی کارشناسی ارشد آزاد در رشته های ارشد علوم پزشکی)

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید بدانند که بعد از قبولی در آزمون ارشد و قبل از فارغ التحصیلی در صورت تمایل می توانند در آزمون زبان ملی شرکت کنند. آزمون های زبان ملی چند نوع متفاوت در اسم و تقریبا یکسان در محتوا وجود دارد لذا داوطلبان علاقه مند به شرکت در امتحان دکتری ، می توانند جهت سهولت پذیرش مدرک آزمون زبان MHLE برای دکتری دانشگاه وزارت بهداشت را ارائه کنند.

بنابراین آیتم بعدی در منو سایت سنجش تکمیلی، زبان است که در آنجا منابع آزمون MSRT ، منابع آزمون EPT ، منابع آزمون UTEPT ، منابع آزمون ETPNU، منابع آزمون MHLE ، منابع آزمون IELTS ، منابع آزمون TOEFL، منابع آزمون TOLIMO دسته بندی شده اند.

در آیتم بعدی منو سایت سنجش تکمیلی، تب فروشگاه می باشد که در اینجا داوطلبان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانند خرید منابع ازمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را انجام دهند

 

در آیتم بعدی منو سایت سنجش ، تب اخبار می باشد که برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد آیتم های زیر قابل استفاده است.

اخبار کارشناسی ارشد، اخبار کارشناسی ارشد آزاد ، اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، مشاوره کارشناسی ارشد، مشاوره کارشناسی ارشد آزاد ، مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، مستر تست ، اخبار مستر تست ، اخبار آزمون زبان  و مشاوره آزمون زبان  وجود دارد.

در آیتم بعدی منو سایت سنجش تکمیلی، تب مگاپست می باشد در اینجا مقالات کامل به صورت مگا محتوی برای منابع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و آمادگیازمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت وجود دارد که در آنجا به طور کامل بسته آموزشی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را تشریح می کند . به داوطلبانکنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت پیشنهاد می شود که حتما قسمت مقالات کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را مطالعه کنند.در قسمت بعدی منوی سایتسنجش تکمیلی، تب بلاگ را داریم که در آن مقالات مختلف راجع :

کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، برنامه ریزی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، تند خوانی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، تست زنی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت وجود دارد.

در قسمت بعدی مهم ترین تب سایت سنجش به نام سوالات متداول کارشناسی ارشد وزارت بهداشت وجود دارد.که در آن به طور کامل راجع بسته آموزشی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، بودجه بندی آزمون آزمایشی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، هدایت تحصیلی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، نمونه جزوه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، ضرایب دروس امتحانی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، موقعیت شغلی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت ، مصاحبه با رتبه برتر کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، سرفصل دروس کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، نمونه کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، کلید سوالات کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، تالار گفتگو کارشناسی ارشد وزارت بهداشت صحبت می شود.قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت برای خود یک دیکشنری مرجع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت است که به تمام سوالات داوطلب آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت پاسخ می دهد.

یکی دیگر از تب های منو سایت سنجش تکمیلی، تب آزمون حقوقی می باشد که شامل:

آزمون سردفتری ، آزمون قضاوت، آزمون مشاوران حقوقی و آزمون وکالت  ، مشاوره آزمون سردفتری ، مشاوره آزمون قضاوت، مشاوره آزمون مشاوران حقوقی و مشاوره آزمون وکالت یا به طور کلی مشاوره آزمون حقوقی می باشد.

یکی دیگر از تب های سایت سنجش تکمیلی ، تب آزمون جامع دکتری یا آزمون جامع علوم پایه می باشد که شامل:

منابع آزمون علوم پایه دامپزشکی یا منابع آزمون پیش درمانگاهی دامپزشکییا آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی، منابع آزمون علوم پایه پزشکی یا منابع آزمون جامع علوم پایه پزشکی ، منابع آزمون جامع علوم پایه دندانپزشکی ، منابع آزمون جامع علوم پایه داروسازی ، منابع آزمون لیسانس به پزشکی می باشد. که به آنها کلا منابع آزمون جامع علوم پایهگفته می شود.

یکی دیگر از تب های شلوغ منو سنجش تکمیلی، تب اخبار مستر تست می باشد که شامل :

اخبار کارشناسی ارشد ، اخبار کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، مشاوره کارشناسی ارشد ، مشاوره کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد ، مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، اخبار کارشناسی ارشد ، اخبار کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، مشاوره کارشناسی ارشد ، مشاوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  می باشد.

 

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و مشاوره ارشد وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

2- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

3- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

4- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

5- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

6- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

7- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

8- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

9- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

10- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

11- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

12- نتایج ارشد وزارت بهداشت

13- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

14 شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

15- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

16- انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

17- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

 

 

به داوطلبان کنکور دکتری 97 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری 97 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترا 97 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای 97 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای 97 و اخبار دکتری 97 و مشاوره دکترای 97 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع آزمون دکتری 97

2- زمان ثبت نام آزمون دکتری 97

3- زمان برگزاری آزمون دکتری 97

4- ثبت نام دکتری 97

5- ثبت نام دکتری 97 دانشگاه آزاد

6- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 97

7- شرایط ثبت نام دکتری 97

8- مدارک ثبت نام دکتری 97

9- هزینه ثبت نام دکتری 97

10- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری 97

11- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 97

12- تمدید مهلت ثبت نام دکتری 97

13- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری 97

14- نتایج اولیه آزمون دکتری 97

15- توضیحات کارنامه آزمون دکتری 97

16- مصاحبه دکتری 97

17- مصاحبه دکتری 97 دانشگاه آزاد

18- شهریه دکتری 97

19- شهریه دکتری 97 دانشگاه آزاد

20- دفترچه انتخاب رشته دکتری 97

21- انتخاب رشته دکتری 97

22- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری 97

23- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 97

24- دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97

25- انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97

26- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97

27- شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97

 

 

به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت 97 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت 97 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت 97 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت 97 و اخبار دکتری وزارت بهداشت 97 و مشاوره دکترای وزارت بهداشت 97 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت 97

2- زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97

3- زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 97

4- ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 97

5- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97

6- شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 97

7- مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 97

8- هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 97

9- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت 97

10- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 97

11- تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 97

12- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 97

13- نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 97

14- توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت 97

15- مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 97

16- شهریه دکتری وزارت بهداشت 97

17- دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 97

18- انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 97

19- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 97

20- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 97

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 97 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 97 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد 97 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد 97 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد 97 و اخبار کارشناسی ارشد 97 و مشاوره ارشد 97 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع کنکور کارشناسی ارشد 97

2- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

3- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 97

4- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

5- ثبت نام کارشناسی ارشد 97 دانشگاه آزاد

6- دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

7- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

8- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

9- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

10- نتایج کارشناسی ارشد 97 دانشگاه آزاد

11- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97

12- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

13- ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

14- نتایج کارشناسی ارشد 97

15- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد 97

16- شهریه کارشناسی ارشد 97

17- شهریه کارشناسی ارشد 97 دانشگاه آزاد

18- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97

19- انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97

20- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97

21- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 دانشگاه آزاد

22- انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 دانشگاه آزاد

23- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

24- شناسه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

 

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت 97 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت 97 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت 97 و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 و مشاوره ارشد وزارت بهداشت 97 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

2- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

3- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

4- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

5- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

6- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

7- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

8- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

9- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

10- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

11- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

12- نتایج ارشد وزارت بهداشت 97

13- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

14 شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

15- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

16- انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

17- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

 

 

به داوطلبان کنکور دکتری 98 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری 98 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترا 98 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای 98 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای 98 و اخبار دکتری 98 و مشاوره دکترای 98 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع آزمون دکتری 98

2- زمان ثبت نام آزمون دکتری 98

3- زمان برگزاری آزمون دکتری 98

4- ثبت نام دکتری 98

5- ثبت نام دکتری 98 دانشگاه آزاد

6- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 98

7- شرایط ثبت نام دکتری 98

8- مدارک ثبت نام دکتری 98

9- هزینه ثبت نام دکتری 98

10- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری 98

11- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98

12- تمدید مهلت ثبت نام دکتری 98

13- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری 98

14- نتایج اولیه آزمون دکتری 98

15- توضیحات کارنامه آزمون دکتری 98

16- مصاحبه دکتری 98

17- مصاحبه دکتری 98 دانشگاه آزاد

18- شهریه دکتری 98

19- شهریه دکتری 98 دانشگاه آزاد

20- دفترچه انتخاب رشته دکتری 98

21- انتخاب رشته دکتری 98

22- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری 98

23- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 98

24- دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

25- انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

26- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98

27- شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

 

به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت 98 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت 98 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت 98 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت 98 و اخبار دکتری وزارت بهداشت 98 و مشاوره دکترای وزارت بهداشت 98 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

2- زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

3- زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

4- ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98

5- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

6- شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98

7- مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98

8- هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98

9- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

10- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

11- تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98

12- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98

13- نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

14- توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

15- مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 98

16- شهریه دکتری وزارت بهداشت 98

17- دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98

18- انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98

19- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98

20- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

 

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 98 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 98 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد 98 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد 98 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد 98 و اخبار کارشناسی ارشد 98 و مشاوره ارشد 98 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع کنکور کارشناسی ارشد 98

2- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

3- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98

4- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

5- ثبت نام کارشناسی ارشد 98 دانشگاه آزاد

6- دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

7- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

8- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

9- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

10- نتایج کارشناسی ارشد 98 دانشگاه آزاد

11- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 98

12- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

13- ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

14- نتایج کارشناسی ارشد 98

15- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد 98

16- شهریه کارشناسی ارشد 98

17- شهریه کارشناسی ارشد 98 دانشگاه آزاد

18- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

19- انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

20- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

21- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 دانشگاه آزاد

22- انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 دانشگاه آزاد

23- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

24- شناسه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

 

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت 98 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت 98 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت 98 و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 و مشاوره ارشد وزارت بهداشت 98 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

2- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

3- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

4- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

5- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

6- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

7- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

8- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

9- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

10- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

11- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

12- نتایج ارشد وزارت بهداشت 98

13- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

14 شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

15- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

16- انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

17- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

 

 

به داوطلبان کنکور دکتری 99 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری 99 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترا 99 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای 99 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای 99 و اخبار دکتری 99 و مشاوره دکترای 99 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع آزمون دکتری 99

2- زمان ثبت نام آزمون دکتری 99

3- زمان برگزاری آزمون دکتری 99

4- ثبت نام دکتری 99

5- ثبت نام دکتری 99 دانشگاه آزاد

6- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 99

7- شرایط ثبت نام دکتری 99

8- مدارک ثبت نام دکتری 99

9- هزینه ثبت نام دکتری 99

10- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری 99

11- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99

12- تمدید مهلت ثبت نام دکتری 99

13- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری 99

14- نتایج اولیه آزمون دکتری 99

15- توضیحات کارنامه آزمون دکتری 99

16- مصاحبه دکتری 99

17- مصاحبه دکتری 99 دانشگاه آزاد

18- شهریه دکتری 99

19- شهریه دکتری 99 دانشگاه آزاد

20- دفترچه انتخاب رشته دکتری 99

21- انتخاب رشته دکتری 99

22- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری 99

23- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 99

24- دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

25- انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

26- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 99

27- شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

 

به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت 99 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت 99 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت 99 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت 99 و اخبار دکتری وزارت بهداشت 99 و مشاوره دکترای وزارت بهداشت 99 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

2- زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

3- زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

4- ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 99

5- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

6- شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 99

7- مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 99

8- هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 99

9- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

10- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

11- تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 99

12- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 99

13- نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

14- توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

15- مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99

16- شهریه دکتری وزارت بهداشت 99

17- دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99

18- انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99

19- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99

20- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

 

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد 99 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد 99 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد 99 و اخبار کارشناسی ارشد 99 و مشاوره ارشد 99 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع کنکور کارشناسی ارشد 99

2- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

3- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99

4- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

5- ثبت نام کارشناسی ارشد 99 دانشگاه آزاد

6- دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

7- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

8- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

9- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

10- نتایج کارشناسی ارشد 99 دانشگاه آزاد

11- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

12- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

13- ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

14- نتایج کارشناسی ارشد 99

15- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد 99

16- شهریه کارشناسی ارشد 99

17- شهریه کارشناسی ارشد 99 دانشگاه آزاد

18- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99

19- انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99

20- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99

21- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 دانشگاه آزاد

22- انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 دانشگاه آزاد

23- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

24- شناسه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

 

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت 99 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت 99 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت 99 و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 و مشاوره ارشد وزارت بهداشت 99 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

2- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

3- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

4- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

5- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

6- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

7- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

8- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

9- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

10- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

11- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

12- نتایج ارشد وزارت بهداشت 99

13- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

14 شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

15- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

16- انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

17- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

 

 

 

به داوطلبان کنکور دکتری 97-98 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری 97-98 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترا 97-98 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای 97-98 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای 97-98 و اخبار دکتری 97-98 و مشاوره دکترای 97-98 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع آزمون دکتری 97-98

2- زمان ثبت نام آزمون دکتری 97-98

3- زمان برگزاری آزمون دکتری 97-98

4- ثبت نام دکتری 97-98

5- ثبت نام دکتری 97-98 دانشگاه آزاد

6- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 97-98

7- شرایط ثبت نام دکتری 97-98

8- مدارک ثبت نام دکتری 97-98

9- هزینه ثبت نام دکتری 97-98

10- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری 97-98

11- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 97-98

12- تمدید مهلت ثبت نام دکتری 97-98

13- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری 97-98

14- نتایج اولیه آزمون دکتری 97-98

15- توضیحات کارنامه آزمون دکتری 97-98

16- مصاحبه دکتری 97-98

17- مصاحبه دکتری 97-98 دانشگاه آزاد

18- شهریه دکتری 97-98

19- شهریه دکتری 97-98 دانشگاه آزاد

20- دفترچه انتخاب رشته دکتری 97-98

21- انتخاب رشته دکتری 97-98

22- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری 97-98

23- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 97-98

24- دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97-98

25- انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97-98

26- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97-98

27- شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97-98

 

به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت 97-98 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت 97-98 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت 97-98 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت 97-98 و اخبار دکتری وزارت بهداشت 97-98 و مشاوره دکترای وزارت بهداشت 97-98 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98

2- زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98

3- زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98

4- ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 97-98

5- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98

6- شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 97-98

7- مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 97-98

8- هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 97-98

9- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98

10- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98

11- تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 97-98

12- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 97-98

13- نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98

14- توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98

15- مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 97-98

16- شهریه دکتری وزارت بهداشت 97-98

17- دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 97-98

18- انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 97-98

19- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 97-98

20- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98

 

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 97-98 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 97-98 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد 97-98 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد 97-98 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد 97-98 و اخبار کارشناسی ارشد 97-98 و مشاوره ارشد 97-98 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

 1- منابع کنکور کارشناسی ارشد 97-98

2- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97-98

3- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 97-98

4- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97-98

5- ثبت نام کارشناسی ارشد 97-98 دانشگاه آزاد

6- دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97-98

7- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97-98

8- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97-98

9- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97-98

10- نتایج کارشناسی ارشد 97-98 دانشگاه آزاد

11- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97-98

12- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97-98

13- ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97-98

14- نتایج کارشناسی ارشد 97-98

15- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد 97-98

16- شهریه کارشناسی ارشد 97-98

17- شهریه کارشناسی ارشد 97-98 دانشگاه آزاد

18- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97-98

19- انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97-98

20- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97-98

21- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97-98 دانشگاه آزاد

22- انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97-98 دانشگاه آزاد

23- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97-98

24- شناسه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97-98

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت 97-98 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت 97-98 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت 97-98 و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98 و مشاوره ارشد وزارت بهداشت 97-98 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98

2- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98

3- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98

4- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98

5- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98

6- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98

7- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98

8- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98

9- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98

10- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98

11- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98

12- نتایج ارشد وزارت بهداشت 97-98

13- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98

14 شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98

15- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98

16- انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98

17- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98

 

به داوطلبان کنکور دکتری 98-99 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری 98-99 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترا 98-99 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای 98-99 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای 98-99 و اخبار دکتری 98-99 و مشاوره دکترای 98-99 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع آزمون دکتری 98-99

2- زمان ثبت نام آزمون دکتری 98-99

3- زمان برگزاری آزمون دکتری 98-99

4- ثبت نام دکتری 98-99

5- ثبت نام دکتری 98-99 دانشگاه آزاد

6- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 98-99

7- شرایط ثبت نام دکتری 98-99

8- مدارک ثبت نام دکتری 98-99

9- هزینه ثبت نام دکتری 98-99

10- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری 98-99

11- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98-99

12- تمدید مهلت ثبت نام دکتری 98-99

13- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری 98-99

14- نتایج اولیه آزمون دکتری 98-99

15- توضیحات کارنامه آزمون دکتری 98-99

16- مصاحبه دکتری 98-99

17- مصاحبه دکتری 98-99 دانشگاه آزاد

18- شهریه دکتری 98-99

19- شهریه دکتری 98-99 دانشگاه آزاد

20- دفترچه انتخاب رشته دکتری 98-99

21- انتخاب رشته دکتری 98-99

22- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری 98-99

23- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 98-99

24- دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98-99

25- انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98-99

26- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98-99

27- شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98-99

 

به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت 98-99 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98-99 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت 98-99 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت 98-99 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت 98-99 و اخبار دکتری وزارت بهداشت 98-99 و مشاوره دکترای وزارت بهداشت 98-99 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت 98-99

2- زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98-99

3- زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 98-99

4- ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98-99

5- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98-99

6- شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98-99

7- مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98-99

8- هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98-99

9- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت 98-99

10- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98-99

11- تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98-99

12- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98-99

13- نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98-99

14- توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98-99

15- مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 98-99

16- شهریه دکتری وزارت بهداشت 98-99

17- دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98-99

18- انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98-99

19- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98-99

20- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 98-99

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 98-99 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 98-99 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد 98-99 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد 98-99 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد 98-99 و اخبار کارشناسی ارشد 98-99 و مشاوره ارشد 98-99 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع کنکور کارشناسی ارشد 98-99

2- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98-99

3- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98-99

4- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98-99

5- ثبت نام کارشناسی ارشد 98-99 دانشگاه آزاد

6- دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98-99

7- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98-99

8- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98-99

9- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98-99

10- نتایج کارشناسی ارشد 98-99 دانشگاه آزاد

11- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 98-99

12- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98-99

13- ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98-99

14- نتایج کارشناسی ارشد 98-99

15- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد 98-99

16- شهریه کارشناسی ارشد 98-99

17- شهریه کارشناسی ارشد 98-99 دانشگاه آزاد

18- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98-99

19- انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98-99

20- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98-99

21- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98-99 دانشگاه آزاد

22- انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98-99 دانشگاه آزاد

23- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98-99

24- شناسه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98-99

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت 98-99 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت 98-99 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت 98-99 و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99 و مشاوره ارشد وزارت بهداشت 98-99 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99

2- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99

3- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99

4- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99

5- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99

6- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99

7- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99

8- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99

9- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99

10- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99

11- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99

12- نتایج ارشد وزارت بهداشت 98-99

13- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99

14 شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99

15- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99

16- انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99

17- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99

 

 

به داوطلبان کنکور دکتری 1399-1400 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری 1399-1400 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترا 1399-1400 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای 1399-1400 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای 1399-1400 و اخبار دکتری 1399-1400 و مشاوره دکترای 1399-1400 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع آزمون دکتری 1399-1400

2- زمان ثبت نام آزمون دکتری 1399-1400

3- زمان برگزاری آزمون دکتری 1399-1400

4- ثبت نام دکتری 1399-1400

5- ثبت نام دکتری 1399-1400 دانشگاه آزاد

6- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1399-1400

7- شرایط ثبت نام دکتری 1399-1400

8- مدارک ثبت نام دکتری 1399-1400

9- هزینه ثبت نام دکتری 1399-1400

10- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری 1399-1400

11- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1399-1400

12- تمدید مهلت ثبت نام دکتری 1399-1400

13- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری 1399-1400

14- نتایج اولیه آزمون دکتری 1399-1400

15- توضیحات کارنامه آزمون دکتری 1399-1400

16- مصاحبه دکتری 1399-1400

17- مصاحبه دکتری 1399-1400 دانشگاه آزاد

18- شهریه دکتری 1399-1400

19- شهریه دکتری 1399-1400 دانشگاه آزاد

20- دفترچه انتخاب رشته دکتری 1399-1400

21- انتخاب رشته دکتری 1399-1400

22- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری 1399-1400

23- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1399-1400

24- دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1399-1400

25- انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1399-1400

26- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1399-1400

27- شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1399-1400

 

 

 به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت 1399-1400 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1399-1400 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت 1399-1400 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت 1399-1400 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت 1399-1400 و اخبار دکتری وزارت بهداشت 1399-1400 و مشاوره دکترای وزارت بهداشت 1399-1400را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

2- زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

3- زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

4- ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

5- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

6- شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

7- مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

8- هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

9- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

10- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

11- تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

12- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

13- نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

14- توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

15- مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

16- شهریه دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

17- دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

18- انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

19- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

20- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 1399-1400

 

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 1399-1400 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1399-1400 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد 1399-1400 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد 1399-1400 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمتسوالات متداول ارشد 1399-1400 و اخبار کارشناسی ارشد 1399-1400 و مشاوره ارشد 1399-1400 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع کنکور کارشناسی ارشد 1399-1400

2- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1399-1400

3- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1399-1400

4- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1399-1400

5- ثبت نام کارشناسی ارشد 1399-1400 دانشگاه آزاد

6- دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1399-1400

7- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1399-1400

8- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1399-1400

9- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1399-1400

10- نتایج کارشناسی ارشد 1399-1400 دانشگاه آزاد

11- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1399-1400

12- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1399-1400

13- ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1399-1400

14- نتایج کارشناسی ارشد 1399-1400

15- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد 1399-1400

16- شهریه کارشناسی ارشد 1399-1400

17- شهریه کارشناسی ارشد 1399-1400 دانشگاه آزاد

18- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1399-1400

19- انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1399-1400

20- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1399-1400

21- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1399-1400 دانشگاه آزاد

22- انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1399-1400 دانشگاه آزاد

23- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1399-1400

24- شناسه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1399-1400

 

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1399-1400 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1399-1400 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت 1399-1400 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت 1399-1400 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت 1399-1400 و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1399-1400 و مشاوره ارشد وزارت بهداشت 1399-1400 را نیز مورد بازدید قرار دهند.

1- منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1399-1400

2- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1399-1400

3- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1399-1400

4- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1399-1400

5- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1399-1400

6- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1399-1400

7- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1399-1400

8- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1399-1400

9- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1399-1400

10- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1399-1400

11- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1399-1400

12- نتایج ارشد وزارت بهداشت 1399-1400

13- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1399-1400

14 شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1399-1400

15- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1399-1400

16- انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1399-1400

17- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1399-1400

 

منابع کارشناسی ارشد

منابع کارشناسی ارشد  اگر به درستی انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ،  را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان بدون مشاوره کارشناسی ارشد حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع آزمون ارشد  را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان آزمون ارشد  توصیه می شود که از بسته های آموزشی (کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز رشته ارشد  استفاده کنند (به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که کتب مرجع مربوط به منابع ارشد را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد (مشاوره آزمون ارشد ، برنامه ریزی آزمون ارشد) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی آزمون کارشناسی ارشد را ارایه می دهد که بتوانند از می نیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند. لذا دوباره داوطلب عزیز تکرار می شود حتما برای گرفتن جواب ، برنامه ریزی کارشناسی ارشد را در برنامه خود قرار دهید.

 

منابع آزمون زبان , منابع آزمون کارشناسی ارشد فنی مهندسی  ,منابع آزمون دکتری فنی مهندسی , منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم انسانی  ,منابع آزمون دکتری علوم انسانی  , منابع آزمون کارشناسی ارشد کشاورزی  ,منابع آزمون دکتری کشاورزی ,منابع آزمون کارشناسی ارشد دامپزشکی   ,منابع آزمون دکتری دامپزشکی ,منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر ,منابع آزمون دکتری هنر ,منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پایه , منابع آزمون دکتری علوم پایه  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ,منابع آزمون دکتری علوم پزشکی ,منابع آزمون دکتری مهندسی برق ,منابع آزمون کارشناسی ارشد مهندسی برق ,منابع آزمون دکتری مهندسی عمران ,منابع آزمون کارشناسی ارشد مهندسی عمران

منابع ارشد

منابع کنکور کارشناسی ارشد  اگر صحیح انتخاب شوند، مهم ترین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در کنکور کارشناسی ارشد  دانشگاه آزاد و سراسری است، به همین منظور دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت دسترسی آسان تر داوطلبان کنکور كارشناسی ارشد  ، منابع کارشناسی ارشد  را گردآوری و تدوین نموده است تا داوطلبان بدون مشاوره آزمون کارشناسی ارشد حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع کنکور ارشد  را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان كنكور ارشد  توصیه می شود که از بسته های آموزشی (کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز رشته  ارشد  استفاده کنند (به دلایل فوق) ولی اگر باز اصرار دارند که کتب مرجع مربوط به منابع ارشد  را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی کنکور ارشد (مشاوره ارشد ، برنامه ریزی کنکور ارشد) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد را ارایه می دهد که بتوانند از می نیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند. لذا در حسن ختام تکرار می شود حتما برای گرفتن جواب ، برنامه ریزی ارشد را در برنامه خود قرار دهید.

 

منابع آزمون دکتری مهندسی برق,منابع آزمون دکتری فنی مهندسی ,منابع آزمون دکتری کشاورزی ,منابع آزمون دکتری علوم پایه, منابع آزمون دکتری علوم انسانی  ,منابع آزمون دکتری هنر  ,منابع آزمون دکتری علوم پزشکی  ,منابع آزمون دکتری فنی مهندسی  ,منابع آزمون دکتری فنی مهندسی  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد , منابع آزمون دکتری  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد  ,منابع آزمون دکتری  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد  ,منابع آزمون دکتری  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد  ,منابع آزمون دکتری  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد  ,منابع آزمون دکتری  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد  ,منابع آزمون دکتری  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد  ,منابع آزمون دکتری  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد  ,منابع آزمون دکتری ,منابع آزمون کارشناسی ارشد  ,منابع آزمون دکتری  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد  ,منابع آزمون دکتری  ,منابع آزمون دکتری حقوق 

منابع دكتری

منابع دكتری  اگر به درستی انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون دكتری دانشگاه سراسری و آزاد است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون دكتری ،  را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان بدون مشاوره دكتری حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع آزمون دكتری  را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان آزمون دكتری  توصیه می شود که از بسته های آموزشی (کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز رشته دكتری  استفاده کنند (به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که کتب مرجع مربوط به منابع دكتری را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی کنکور دكتری  (مشاوره آزمون دكتری ، برنامه ریزی آزمون دكتری) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی آزمون دكتری را ارایه می دهد که بتوانند از می نیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند. لذا دوباره داوطلب عزیز تکرار می شود حتما برای گرفتن جواب ، برنامه ریزی دكتری را در برنامه خود قرار دهید.

 

منابع آزمون دکتری  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد   ,منابع آزمون دکتری    ,منابع آزمون کارشناسی ارشد  ,منابع آزمون دکتری   ,منابع آزمون کارشناسی ارشد  ,منابع آزمون دکتری   ,منابع آزمون کارشناسی ارشد  ,منابع آزمون دکتری   ,|منابع آزمون کارشناسی ارشد  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد   ,منابع آزمون دکتری  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد   ,منابع آزمون دکتری  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد   ,منابع آزمون دکتری  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد  ,منابع آزمون دکتری  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد   ,منابع آزمون دکتری  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد   ,منابع آزمون دکتری  ,منابع آزمون دکتری  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد  ,منابع آزمون دکتری  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد  ,مرجع اخبار دانشگاهی   , اخبار آزمون دکتری   ,اخبار آزمون کارشناسی ارشد   ,اخبار آزمون دکتری   ,منابع آزمون دکتری  ,اخبار آزمون دکتری   ,منابع آزمون دکتری  ,اخبار آزمون کارشناسی ارشد   ,منابع آزمون کارشناسی ارشد  ,اخبار آزمون کارشناسی ارشد   ,منابع آزمون کارشناسی ارشد  ,مرجع اخبار دانشگاهی   ,اخبار آزمون دکتری   ,اخبار آزمون کارشناسی ارشد  ,یو ان آر  ,اخبار آزمون دکتری   , منابع آزمون دکتری  ,اخبار آزمون کارشناسی ارشد   ,منابع آزمون کارشناسی ارشد  ,اخبار آزمون دکتری  ,اخبار آزمون دکتری  ,اخبار آزمون کارشناسی ارشد  ,دلتانیوز

منابع دكترا

منابع کنکور دكتری  اگر صحیح انتخاب شوند، مهم ترین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در کنکور دكتری  دانشگاه آزاد و سراسری است، به همین منظور دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت دسترسی آسان تر داوطلبان کنکور دكتری  ، منابع دكترا  را گردآوری و تدوین نموده است تا داوطلبان بدون مشاوره آزمون دكتری حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع کنکور دكتری  را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان كنكور دكتری  توصیه می شود که از بسته های آموزشی (کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز رشته  دكترا  استفاده کنند (به دلایل فوق) ولی اگر باز اصرار دارند که کتب مرجع مربوط به منابع دكتری  را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی کنکور دكتری (مشاوره دكتری ، برنامه ریزی کنکور دكترا ( به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی کنکور دكتری را ارایه می دهد که بتوانند از می نیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند. لذا در حسن ختام تکرار می شود حتما برای گرفتن جواب ، برنامه ریزی دكتری را در برنامه خود قرار دهید. داوطلبان جهت سنجش تكمیلی و آموزش تكمیلی به سایت  سنجش امیركبیر مراجعه كنند.

آزمون دکتری ,آزمون دکتری ,آزمون کارشناسی ارشد ,آزمون کارشناسی ارشد ,قانون ثروت ,قانون جذب و راز قبولی در کنکور ,سامانه آزمون های آزمایشی سنجش امیرکبیر ,فروشگاه دانشگاهی ,شبکه اجتماعی دانشگاهیان  ,منابع آزمون دکتری  ,پورتال سنجش تحصیلات تکمیلی سنجش امیرکبیر  ,سنجش امیرکبیر  ,منابع کنکور دکتری ,منابع کنکور کارشناسی ارشد ,منابع کنکور دکتری ,منابع کنکور کارشناسی ارشد,منابع کنکور کارشناسی ارشد,منابع کنکور دکتری ,منابع کنکور کارشناسی ارشد  ,منابع کنکور دکتری  ,کنکور دکتری  ,منابع آزمون دکتری فنی مهندسی  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد فنی مهندسی  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر  ,منابع آزمون دکتری هنر  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پایه  ,منابع آزمون دکتری علوم پایه  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم انسانی 

 

ویژگی های بارز بسته آموزشی کارشناسی ارشد و بسته آموزشی دکتری سنجش امیرکبیر

جزوات سنجش امیرکبیر توسط نفرات برتر کنکور سال های گذشته گردآوری گردیده و حاوی مطالب مفید و نکات برگزیده ای است که موجب صرفه جویی در وقت داوطلبان می گردد. بسیاری از داوطلبان ارشد  و داوطلبان دکتری با مشاهده حجم و تعدد کتب رفرنس اعلام شده، نگران نحوه گزینش مطلب و کمبود زمان برای مطالعه آنها می‎ گردند، از اینرو جزوات سنجش امیرکبیر علاوه بر مطالب گردآوری شده توسط نفرات برترکنکور ارشد ، دارای مطالب کنکوری بوده و یک منبع جامع، کامل و در عین حال خلاصه محسوب می شود که نیاز شما را به هر کتاب یا هر منبع دیگری مرتفع می ‎کند.

مزیت دیگر پکیج‎ آموزشی کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر امکان دریافت جزوات ویرایش شده بدون نیاز به پرداخت هزینه مجدد جزوات  توسط خریدار می باشد. به عبارت دیگر اگر جزوه ‎ای حتی یک روز پس از خرید شما ویرایش گردد، می توانید نسخه جدید جزوات ارشد آن را بطور رایگان از فروشگاه موسسه دریافت نمایید.

 

منابع آزمون دکتری علوم انسانی ,منابع آزمون کارشناسی ارشد کشاورزی  ,منابع آزمون دکتری کشاورزی  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی  ,منابع آزمون دکتری علوم پزشکی  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد دامپزشکی  ,منابع آزمون دکتری دامپزشکی  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد زبان  ,منابع آزمون دکتری زبان  ,منابع آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد   ,منابع آزمون دکتری دانشگاه آزاد   ,سنجش امیرکبیر در فیسبوک ,سنجش امیرکبیر در تویتر ,سنجش امیرکبیر در گوگل پلاس ,سنجش امیرکبیر در اینستاگرام ,سنجش امیرکبیر در پروفایل ,سنجش امیرکبیر در تلگرام  ,سنجش امیرکبیر در آپارات  ,سنجش امیرکبیر در یوتیوب  ,سازمان سنجش آموزش کشور  ,دانشگاه آزاد اسلامی  ,مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت  ,وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  ,خرید آنلاین کتاب ,خرید اینترنتی کتاب ,انتخاب آنلاین کتاب  ,قانون ثروت

 


 مؤسسه سنجش امیركبیر برگزارمی كند  یكشنبه 27/8/97

سمینار رایگان تحصیل موفق

www.sanjeshetakmili.ir

ویژه اولیاء  دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم

تماس جهت رزرو سمیناررایگان44022380

 

سمینار رایگان تحصیل موفق

قانون جذب و راز قبولی در امتحانات

ورود به بهشت قبول شدگان آسان است

 

 

اطلاعات کلی سمینار

 موسسه سنجش امیركبیر ، یك سمینار كاربردی با عنوان " سمینار رایگان تحصیل موفق به همراه پرسش و پاسخ "جهت كمك بهینه به والدین، برگزار می نماید.

 

قابل استفاده برای:  والدین محترم دانش اموزان


زمان برگزاری:  یكشنبه 27 ابانماه 1397 ساعت 17 تا 19


مکان برگزاری:  موسسه سنجش امیركبیر

 

محل برگزاری: فلكه دوم صادقیه ابتدای بلوار فردوس شرقی خیابان ولیعصر(مترو)، خیابان سایه شرقی پلاك 23

 


برگزار كننده:موسسه سنجش امیركبیر مجری آماده سازی منابع آزمون كارشناسی ارشد و دكتری (www.sanjeshetakmili.ir )

 

 

سرفصل های سمینار  روز یكشنبه 27/8/97

آشنایی اولیاء با دوره متوسطه اول.

آشنایی اولیاء با كتب دوره متوسطه اول .

آینده و هدف از تحصیل نوجوانان .

روش های برنامه ریزی برای نوجوانان .

اهمیت دروس  ریاضی و علوم در دورهمتوسطه اول.

 

 

برای داشتن فرزندی موفق بدنبال مدرس خوب باشید ، نه مدرسه خوب .

تدریس خصوصی در تمام مقاطع

ریاضیات فیزیك -علوم زبان

هنرستان ( برق الكترونیك كامپیوتر )

امتحانات نزدیك است، تلاش امروز برای آرامش شب امتحان

سمینار رایگان تحصیل موفق

قانون جذب و راز قبولی در امتحانات

ورود به بهشت قبول شدگان آسان است

 

رزومه مدرس اول

حمید رضا ولی زاده  دانش آموخته:

دکتری مدیریت کسب و کار نوین‌(DBA) ،دانشگاه صنعتی شریف

کارشناسی ارشد مهندسی برق الكترونیك ،دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی

 

 

رزومه مدرس دوم

محسن لطف زمان  دانش آموخته :

دکتری مدیریت کسب و کار نوین‌(DBA) ،دانشگاه صنعتی شریف

کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک جامدات ،دانشگاه صنعتی امیرکبیر

کارشناسی مهندسی مکانیک سیالات ، دانشگاه صنعت نفت

 

 

رزومه مدرس سوم

عزت علامه دانش آموخته :

دکتری حرفه ای دندانپزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز

دکتری مدیریت کسب و کار نوین‌(DBA) ،دانشگاه صنعتی شریف




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ دانشگاه آزاد

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۶: سنجش امیرکبیر تنها ارائه کننده بسته های آموزشی منابع آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس آخرین تغییرات سازمان سنجش آموزش کشور می باشد لذا انتخاب درست منابع آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ آزاد ، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ آزاد است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد.

 

به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع،کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی(کارشناسی ارشد) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

آیا خواندن کتب مرجع برای آزمون کارشناسی ارشد آزاد توصیه می شود؟ سنجش امیرکبیر بابت منابع آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ آزاد چه پیشنهاداتی دارد؟

مطالعه کتاب های مرجع اگر چه بسیار مفید و ضروری است اما برای آمادگی در آزمون کارشناسی ارشد دارای معایبی است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:
۱) حجم این نوع کتاب ها با توجه به مطالب مفید آنها برای آزمون مناسب نیست؛ چرا که در کتاب های مرجع بیشتر به آموزش مفاهیم، اثبات قضایا و بعضاً آوردن مطالب غیر ضروری تکیه شده و تعداد سؤالات با پاسخ، برای تمرین دانشجویان کم است و بعضاً پاسخ را به عهده خواننده گذاشته‌اند.
۲) در این نوع کتاب‌ها، روش های تستی و سریع جهت پاسخگویی به سؤالات آزمون کارشناسی ارشد، وجود ندارد.
۳) مطالب بعضی از این کتاب‌ها به دلیل ترجمه گزینشی نامفهوم به نظر می‌رسد و خواننده نمی‌تواند ارتباط لازم را با کتاب برقرار کند.
دلایل فوق و برخی علل دیگر نیاز به مطالعه یک کتاب جامع و خوب را برای ما ضروری می‌سازد. البته گفتنی است یک کتاب خوب باید کاملاً منطبق بر کتاب های مرجع با حذف نکات منفی آنها باشد و دانشجویان نباید کتاب های مرجع را از ذهن خارج کنند.
انتشارات سنجش امیرکبیر جهت قبولی داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد، کتاب های رشته های مختلف را در سطح کشور ارائه کرده که با استقبال زیادی از سوی دانشجویان مواجه شده است. مجموعه این کتاب ها در بسته های آموزشی کارشناسی ارشد برای هر رشته گردآوری و تمام این کتاب ها با در نظر گرفتن منابع آزمون و کتاب های مرجع گوناگون برای هر درس تألیف شده است. که دارای خصوصیات زیر می باشند:

کتاب های تکدرس:

در این نوع کتاب‌ها برای هر درس یک کتاب شامل آموزش گام به گام مطالب به زبانی ساده همراه با آوردن مثال‌ها و تست‌ها در ضمن آموزش، ارائه شده است. در کتاب های آموزشی مؤسسه از آوردن مطالب غیر ضروری پرهیز شده و خلاصه آنچه مورد نیاز داوطلب است ارائه شده است و هر کجا که در پاسخگویی تست‌ها روش های تستی وجود داشته به آنها اشاره شده است. پس از آموزش مطالب هر فصل، تست های طبقه بندی شده سال های گذشته مربوط به آن فصل به همراه پاسخ تشریحی و تست های خودسنجی با جواب کلیدی گنجانده شده است تا دانشجو پس از آموزش مطالب، تمام تست های سال های قبل مربوط به آن فصل را مرور کند.
کتاب های کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر با توجه به ساختار کاملاً حرفه‌ای و علمی آنها و توجه به نیاز دانشجویان، داوطلبان را از مراجعه به کتاب های دیگر بی‌نیاز می‌کند. مطمئناً تعداد تست های فراوان، آموزش ساده و روان مطالب، به روز بودن کتاب‌ها از مشخصه های بارز کتاب های سنجش امیرکبیر است.

ویژگی های بارز بسته های آموزشی سنجش امیرکبیر

جزوات سنجش امیرکبیر توسط نفرات برتر کنکور سال های گذشته گردآوری گردیده و حاوی مطالب مفید و نکات برگزیده ای است که موجب صرفه جویی در وقت داوطلبان می گردد. بسیاری از داوطلبان با مشاهده حجم و تعدد کتب رفرنس اعلام شده، نگران نحوه گزینش مطلب و کمبود زمان برای مطالعه آنها می‎ گردند، از اینرو جزوات سنجش امیرکبیر علاوه بر مطالب گردآوری شده توسط نفرات برتر، دارای مطالب کنکوری بوده و یک منبع جامع، کامل و در عین حال خلاصه محسوب می شود که نیاز شما را به هر کتاب یا هر منبع دیگری مرتفع می ‎کند.
مزیت دیگر بسته‎های آموزشی سنجش امیرکبیر امکان دریافت جزوات ویرایش شده بدون نیاز به پرداخت هزینه مجدد توسط خریدار می باشد. به عبارت دیگر اگر جزوه ‎ای حتی یک روز پس از خرید شما ویرایش گردد، می توانید نسخه جدید آن را بطور رایگان از موسسه دریافت نمایید.

تنها ارائه کننده منابع آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ آزاد سنجش امیرکبیر،تنها ارائه کننده جدید ترین منابع آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ آزاد سنجش امیرکبیر، تنها ارائه کننده آخرین منابع آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ آزاد سنجش امیرکبیر ،تنها ارائه کننده به روز ترین منابع آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ آزاد سنجش امیرکبیر،تنها ارائه کننده متفاوت ترین منابع آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ آزاد سنجش امیرکبیر، تنها ارائه کننده کامل ترین منابع آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ آزاد سنجش امیرکبیر می باشد

جدید ترین منابع آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ آزاد بر اساس آخرين تغييرات سازمان سنجش را فقط از سنجش امیرکبیر بخواهید.

جدید ترین منابع آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ آزاد
را فقط از سنجش اميركبير تهيه كنيد

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ۹۶

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۶

منابع آزمون کارشناسی ارشد – آزاد دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ۹۶

منابع آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم انسانی ۹۶

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه زبان و ادبیات فارسی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه علوم جغرافیایی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه زبان عربی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه علوم اقتصادی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه تربیت بدنی و علوم ورزشی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه تاریخ ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه علوم اجتماعی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد و زبانهای باستانی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه زبان شناسی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه علوم قرآن و حدیث ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد الهیات و معارف اسلامی-فقه و مبانی حقوق اسلامی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد الهیات و معارف اسلامی-فلسفه و حکمت اسلامی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد الهیات و معارف اسلامی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد الهیات و معارف اسلامی-فقه شافعی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه فلسفه ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه علوم تربیتی ۱ ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه علوم تربیتی ۲ ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم کتابداری و اطلاع رسانی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه زبان فرانسه ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه زبان انگلیسی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه زبان روسی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه علوم تربیتی ۳ ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه زبان آلمانی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مدیریت جهانگردی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه حقوق ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه ایرانشناسی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد آموزش زبان ژاپنی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد زبان و ادبیات اردو ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه علوم سیاسی و روابط بین الملل ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مطالعات جهان ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد باستان شناسی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه روانشناسی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد حسابداری ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مطالعات زنان ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه علوم ارتباطات اجتماعی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مدد کاری اجتماعی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد پژوهش علوم اجتماعی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مدیریت ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه محیط زیست ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مدیریت اجرایی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مدرسی معارف اسلامی ۹۶

منابع آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پایه ۹۶

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه زمین شناسی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه ژئوفیزیک و هواشناسی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه شیمی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه فیزیک ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه فتونیک ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه زیست شناسی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه آمار ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه ریاضی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم کامپیوتر ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد زیست شناسی-علوم گیاهی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد زیست شناسی-علوم جانوری ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم محیط زیست ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه زیست شناسی دریا ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم دریایی و اقیانوسی (فیزیک دریا) ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه تاریخ و فلسفه علم ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه علوم شناختی ۹۶

منابع آزمون کارشناسی ارشد گروه فنی مهندسی ۹۶

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مهندسی برق ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مهندسی نفت ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مهندسی پلیمر ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مهندسی معماری کشتی(سازه کشتی-هیدرو مکانیک کشتی) ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی شیمی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی شیمی- مخازن هیدروکربوری ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مهندسی صنایع ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی صنایع-سیستم ها ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مدیریت در سوانح طبیعی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی عمران – نقشه برداری ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مهندسی عمران ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه دریانوردی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مهندسی مکانیک ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مهندسی معدن ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مهندسی مواد ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی مواد – (نانو مواد-نانوفناوری) ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مهندسی فناوری اطلاعات IT 96
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مهندسی کامپیوتر ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مهندسی هوا فضا ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی نساجی- تکنولوژی نساجی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی نساجی- شیمی نساجی و علوم الیاف ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی شیمی بیو تکنولوژی – مهندسی داروسازی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی پلیمر – صنایع رنگ ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی طراحی محیط زیست ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مدیریت نساجی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی فرآوری و انتقال گاز ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی مکاترونیک ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی ایمنی و بازرسی فنی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی شیمی – بهداشت، ایمنی و محیط زیست HSE 96
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه ایمنی صنعتی-بهداشت و محیط زیستHSE 96
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی منابع طبیعی-آبخیزداری مرتعداری ۹۶

منابع آزمون کارشناسی ارشد گروه کشاورزی و منابع طبیعی ۹۶

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی کشاورزی-آبیاری … ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی کشاورزی – زراعت و اصلاح نباتات ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی کشاورزی – اقتصاد کشاورزی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی کشاورزی – علوم باغبانی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی کشاورزی – ترویج و آموزش کشاورزی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی منابع طبیعی- جنگلداری ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی کشاورزی- علوم خاک ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی کشاورزی- علوم دامی، پرورش طیور ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی تولیدات گیاهی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی منابع طبیعی- شیلات ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مهندسی منابع طبیعی-چوب ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی کشاورزی- حشره شناسی کشاورزی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی کشاورزی- بیماری شناسی گیاهی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی منابع طبیعی- محیط زیست ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی کشاورزی- مکانیک ماشینهای کشاورزی(مجموعه مهندسی مکانیک بیوسیستم) ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد هواشناسی کشاورزی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مهندسی منابع طبیعی- مدیریت و همزیستی با بیابان ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی کشاورزی – مکانیزاسیون کشاورزی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی منابع طبیعی- بیابان زدایی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی کشاورزی- بیو تکنولوژی در کشاورزی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی کشاورزی- توسعه روستایی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی کشاورزی- شناسایی و مبارزه و علفهای هرز ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مدیریت کشاورزی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی فضای سبز ۹۶

منابع آزمون کارشناسی ارشد گروه هنر ۹۶

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد برنامه ریزی شهری و منطقه ای ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد طراحی شهری ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه معماری ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مرمت و احیای بناها و بافتهای تاریخی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد نمایش عروسکی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد کارگردانی (سینما، ادبیات نمایشی، تولید سیما) ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه هنر ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد پژوهش هنر،فلسفه هنر،صنایع دستی و هنر اسلامی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه موسیقی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مدیریت پروژه و ساخت ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد طراحی صنعتی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه فرش ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد طراحی پارچه و لباس ۹۶

منابع آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی ۹۶

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد پرستاری ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد سم شناسی پزشکی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی پزشکی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم بهداشتی در تغذیه (علوم تغذیه) ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد آموزش بهداشت ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد نظارت بر امور دارویی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد شیمی دارویی ۹۶

منابع آزمون کارشناسی ارشد گروه دامپزشکی ۹۶

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد انگل شناسی دامپزشکی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد فیزیولوژی دامپزشکی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد قارچ شناسی دامپزشکی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد بافت شناسی دامپزشکی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد باکتری شناسی دامپزشکی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ایمنی شناسی دامپزشکی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد بهداشت آبزیان ۹۶
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد بیوشیمی بالینی ۹۶




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

سنجش امیرکبیر
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد فنی و مهندسی سال ۹۵
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵

تلفن تماس:
۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰
www.sanjeshetakmili.com
سنجش تکمیلی دات کام

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ دریانوردی ۴۶۳۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی پلیمر- پلیمر ۴۶۴۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی پلیمر- صنایع رنگ ۴۶۴۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی انرژی ۴۶۵۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مجموعه مهندسی برق ۴۶۶۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی شیمی ۴۶۷۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مجموعه مهندسی صنایع ۴۶۸۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی عمران ۴۷۰۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ فناوری اطلاعات –گرایش تجارت الکترونیک ۴۷۱۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ فناوری اطلاعات ۴۷۱۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی کامپیوتر –معماری ۴۷۲۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی‌کامپیوتر هوش‌و نرم‌افزار و رباتیک ۴۷۲۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی محیط زیست ۴۷۳۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی معدن ۴۷۴۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی مکاترونیک ۴۷۵۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی مکانیک تبدیل انرژی ۴۷۶۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مکانیک ساخت و تولید ۴۷۶۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مکانیک ساخت و تولید ۴۷۶۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مکانیک طراحی کاربردی ۴۷۶۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی مواد ۴۷۷۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی‌نساجی-شیمی ‌نساجی، مدیریت، نانولیفی ۴۷۸۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی‌نساجی گرایش تکنولوژی ۴۷۸۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی نفت -گرایش اکتشافات ۴۷۹۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی نفت ۴۷۹۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی نقشه برداری ۴۸۰۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی هسته‌ای – پرتو پزشکی ۴۸۱۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی‌هسته‌ای (راکتور، مواد و چرخه‌سوخت) ۴۸۱۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی پزشکی - بیوالکتریک ۴۸۲۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی پزشکی - بیومکانیک ۴۸۳۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی پزشکی - مهندسی بافت ۴۸۴۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی پزشکی - توانبخشی ۴۸۵۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی پزشکی - بیومتریال ۴۸۶۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی شیمیHSE ۴۸۷۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی طراحی محیط زیست ۴۸۸۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی فرآوری و انتقال گاز ۴۸۹۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی معماری کشتی ۴۹۰۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مهندسی هوا فضا ۴۹۱۰

برای کسب اطلاعات بیشتر و به روز به سایت زیر مراجعه کنید
www.sanjeshetakmili.com
۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰

کلمات کلیدی:
ارشد, کارشناسی ارشد, ارشد سراسری, ارشد آزاد فنی و مهدسی, ارشد فنی و مهندسی, ارشد آزاد ۹۵, کارشناسی ارشد آزاد ۹۵, تحصیلات تکمیلی, سنجش امیرکبیر, فنی, ارشد فنی و مهندسی, ارشد آزاد, ارشد آزاد فنی و مهندسی, کارشناسی ارشد آزاد فنی و مهندسی




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

سنجش امیرکبیر

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم پایه سال ۹۵

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵


تلفن تماس:
۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰
www.sanjeshetakmili.com
سنجش تکمیلی دات کام

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ آمار ریاضی ۳۵۱۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ علوم ‌کامپیوتر–مهندسی‌ دانش ۳۵۳۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مجموعه ریاضی ۳۵۵۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ زمین‌شناسی گرایش اقتصادی، پترولوژی، زیست محیطی، زمین شناختی ۳۵۶۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ زمین‌شناسی تکتونیک ‌و مهندسی‌ و آب‌شناسی ۳۵۶۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ زمین‌شناسی نفت، فسیل شناسی- رسوب ‌شناسی ۳۵۶۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ زیست‌شناسی‌گرایش زیست‌ فناوری ‌دریا ۳۵۷۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ زیست‌شناسی سایر گرایش‌ها بجز زیست ‌دریا ۳۵۷۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مجموعه زیست شناسی دریا ۳۵۸۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مجموعه ژئوفیزیک ۳۵۴۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ شیمی‌گرایش ‌کاربردی - نانوشیمی- شیمی‌ دریا ۳۵۹۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ شیمی ۳۵۹۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ علوم دریایی و اقیانوسی / فیزیک دریا ۳۶۰۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مجموعه فیزیک ۳۶۱۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ هواشناسی ۳۶۲۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ علوم محیط زیست ۳۶۳۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ فتونیک ۳۶۴۰

برای کسب اطلاعات بیشتر و به روز به سایت زیر مراجعه کنید

www.sanjeshetakmili.com

۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰

 



کلمات کلیدی:
ارشد, کارشناسی ارشد, ارشد سراسری, ارشد آزاد علوم پایه, ارشد علوم پایه, ارشد آزاد ۹۵, کارشناسی ارشد آزاد ۹۵, تحصیلات تکمیلی, سنجش امیرکبیر, علوم پایه, ارشد علوم پایه, ارشد آزاد, ارشد آزاد علوم پایه, کارشناسی ارشد آزاد علوم پایه




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

سنجش امیرکبیر

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم انسانی سال ۹۵

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵

 

تلفن تماس:

۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰

www.sanjeshetakmili.com

سنجش تکمیلی دات کام

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ جغرافیای پزشکی  ۲۱۰۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ زبان و ادبیات عرب  ۲۱۱۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ زبان شناسی همگانی  ۲۱۲۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ سنجش از دور و سیستم ااطلاعات جغرافیایی  ۲۱۳۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ شناخت اندیشه های امام  ۲۱۴۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ علوم قرآن و حدیث  ۲۱۵۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ علوم ارتباطات اجتماعی  ۲۱۶۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ فرهنگ و زبانهای باستانی  ۲۱۷۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ فقه شافعی  ۲۱۸۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ فلسفه  ۲۱۹۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مجموعه ادیان و عرفان  ۲۲۰۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مجموعه امور فرهنگی  ۲۲۱۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ ایرانشناسی  ۲۲۲۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ تاریخ  ۲۲۳۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ تاریخ و فلسفه علم  ۲۲۴۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ تربیت‌بدنی ‌وعلوم‌ورزشی گرایش جامعه‌شناسی‌ ورزشی  ۲۲۵۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ تربیت‌بدنی‌ و علوم ورزشی  ۲۲۵۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ جغرافیا گرایش شهری و روستایی  ۲۲۶۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ جغرافیا  ۲۲۶۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ حسابداری  ۲۲۷۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ حقوق‌بین‌الملل وعلوم‌اسلامی  ۲۲۸۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ حقوق‌خصوصی ‌و جزاو ثبت‌ اسناد  ۲۲۸۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ روانشناسی  ۲۲۹۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ زبان‌انگلیسی کلیه ‌گرایشها  ۲۳۱۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ زبان و ادبیات فارسی  ۲۳۳۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مطالعات زنان  ۲۳۴۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ علوم اجتماعی  ۲۳۴۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ علوم‌اقتصادی -سایرگرایشها بجز انرژی  ۲۳۵۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ علوم‌اقتصادی  ۲۳۵۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ زیست اخلاق اسلامی   ۲۳۵۵

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ علوم‌تربیتی۱ گرایش تعلیم و تربیت اسلامی  ۲۳۶۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ علوم‌تربیتی۱گرایش‌های برنامه‌ریزی ‌آموزشی، برنامه‌ریزی ‌درسی، مدیریت‌ آموزشی، تحقیقات ‌آموزشی  ۲۳۶۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ علوم‌تربیتی۱ گرایشتکنولوژی آموزشی  ۲۳۶۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ علوم‌تربیتی۲ آموزش ابتدایی و پیش دبستانی  ۲۳۷۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ علوم سیاسی و روابط بین الملل  ۲۳۸۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ علوم کتابداری و اطلاع رسانی  ۲۳۹۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ فقه و مبانی حقوق اسلامی  ۲۴۰۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ فلسفه و کلام‌اسلامی  ۲۴۱۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مجموعه محیط زیست   ۲۴۲۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مدیریت در سوانح طبیعی  ۲۴۲۱

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مجموعه مدرسی الهیات و معارف اسلامی  ۲۴۳۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مدیریت اجرایی   ۲۴۴۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مدیریت بازرگانی  ۲۴۵۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مدیریت تحول  ۲۴۶۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مدیریت دولتی - نیروی انسانی و سیستم اطلاعاتی  ۲۴۶۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مدیریت دولتی گرایش مالی  ۲۴۶۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مدیریت صنعتی  ۲۴۷۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مشاوره  ۲۴۸۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مجموعه مطالعات منطقه‌ای  ۲۵۰۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مدیریت ثبت اسناد و املاک   ۲۵۱۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ مدیریت محیط زیست (HSE)    ۲۵۵۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ پژوهش علوم اجتماعی  ۲۶۰۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ آموزش و بهسازی منابع انسانی  ۲۷۰۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ باستان شناسی  ۲۸۰۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵ تاریخ و تمدن ملل اسلامی  ۲۹۰۰

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و به روز به سایت زیر مراجعه کنید


www.sanjeshetakmili.com


۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰

 

 

 

 

کلمات کلیدی:
ارشد, کارشناسی ارشد, ارشد سراسری, ارشد آزاد انسانی, ارشد علوم انسانی, ارشد سراسری ۹۵, کارشناسی ارشد سراسری ۹۵, تحصیلات تکمیلی, سنجش امیرکبیر, علوم انسانی, ارشد علوم انسانی, ارشد آزاد, ارشد آزاد انسانی, کارشناسی ارشد آزاد انسانی




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

سنجش امیرکبیر

مجری آماده سازی جزوات آزمون کارشناسی ارشد آزاد

 


بر‌ترین منابع کارشناسی ارشد آزاد

 

تلفن تماس: ۴۴۰۳۱۶۹۰

www.sanjeshetakmili.com

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد فنی و مهندسی

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد دریانوردی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی پلیمر- پلیمر
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی پلیمر- صنایع رنگ
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی انرژی گرایش تکنولوژی، تجدیدپذیر و سیستمهای انرژی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی‌انرژی گرایش انرژی و محیط‌زیست
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مهندسی برق 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی شیمی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مهندسی صنایع 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی عمران 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد فناوری اطلاعات –گرایش تجارت الکترونیک
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد فناوری اطلاعات سایر گرایش‌ها
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی کامپیوتر –معماری
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی‌کامپیوتر هوش‌و نرم‌افزار و رباتیک
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی محیط زیست 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی معدن(مکانیک سنگ-فرآوری)
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی معدن گرایش استخراج
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد اکتشاف
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی مکاترونیک
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی مکانیک تبدیل انرژی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مکانیک ساخت و تولید
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مکانیک طراحی کاربردی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی مواد
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی نساجی -شیمی نساجی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی نساجی –مدیریت 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی نساجی – نانولیفی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی نساجی- تکنولوژی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی نفت – گرایش اکتشافات
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی نفت – سایر گرایشها
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی نقشه برداری
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی هسته‌ای – پرتو پزشکی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی‌هسته‌ای (راکتور، مواد و چرخه‌سوخت)
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی پزشکی – بیوالکتریک
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی پزشکی – بیومکانیک
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی پزشکی – مهندسی بافت
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی پزشکی – توانبخشی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی پزشکی – بیومتریال
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی شیمی HSE
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی طراحی محیط زیست 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی فرآوری و انتقال گاز
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی معماری کشتی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی هوا فضا

تلفن تماس: ۴۴۰۳۱۶۹۰

www.sanjeshetakmili.com

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم انسانی

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد جغرافیای پزشکی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد زبان و ادبیات عرب 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد زبان شناسی همگانی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد سنجش از دور و سیستم ااطلاعات جغرافیایی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد شناخت اندیشه های امام 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم قرآن و حدیث 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم ارتباطات اجتماعی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد فرهنگ و زبانهای باستانی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد فقه شافعی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد فلسفه 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه ادیان و عرفان 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه امور فرهنگی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ایرانشناسی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد تاریخ
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد تاریخ و فلسفه علم 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد تربیت بدنی و علوم ورزشی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد جغرافیای شهری و روستایی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد جغرافیای سیاسی و گردشگری 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد برنامه ریزی آمایش سرزمین
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد حسابداری
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد حقوق بین الملل وعلوم اسلامی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد حقوق خصوصی و جزا و ثبت اسناد 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد روانشناسی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد زبان انگلیسی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد زبان و ادبیات فارسی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مطالعات زنان
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم اجتماعی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم اقتصادی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد زیست اخلاق اسلامی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم تربیتی ۱ 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم تربیتی ۲ آموزش ابتدایی و پیش دبستانی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم سیاسی و روابط بین الملل 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم کتابداری و اطلاع رسانی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد فقه و مبانی حقوق اسلامی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد فلسفه و کلام اسلامی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه محیط زیست
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مدیریت در سوانح طبیعی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مدرسی الهیات و معارف اسلامی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مدیریت اجرایی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مدیریت بازرگانی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مدیریت تحول 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مدیریت دولتی - نیروی انسانی و سیستم اطلاعاتی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مدیریت دولتی گرایش مالی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مدیریت صنعتی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مشاوره 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مطالعات منطقه‌ای 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مدیریت ثبت اسناد و املاک
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مدیریت محیط زیست (HSE) 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد پژوهش علوم اجتماعی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد آموزش و بهسازی منابع انسانی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد باستان شناسی

 

تلفن تماس: ۴۴۰۳۱۶۹۰

www.sanjeshetakmili.com

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد پزشکی

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد پرستاری 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد سم شناسی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مدیریت خدمات بهداشتی و درمان 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم بهداشتی در تغذیه 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد آموزش بهداشت
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد نظارت بر امور دارویی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد شیمی دارویی

تلفن تماس: ۴۴۰۳۱۶۹۰

www.sanjeshetakmili.com

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد دامپزشکی

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد انگل شناسی دامپزشکی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد بافت شناسی دامپزشکی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد قارچ شناسی دامپزشکی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد فیزیولوژی دامپزشکی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد باکتری‌شناسی دامپزشکی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی

 

تلفن تماس: ۴۴۰۳۱۶۹۰

www.sanjeshetakmili.com

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم پایه

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد آمار ریاضی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم کامپیوتر
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی دانش
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه ریاضی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه زمین شناسی اقتصادی،پترولوژی، زیست محیطی، زمین شناختی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد تکتونیک و مهندسی و آب شناسی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد زمین‌شناسی نفت، فسیل شناسی-رسوب‌شناسی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه‌زیست‌شناسی‌گرایش‌زیست‌فناوری‌دریا
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد فتونیک
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه زیست‌شناسی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه زیست شناسی دریا
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه ژئوفیزیک 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه شیمی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد شیمی‌کاربردی -نانوشیمی-شیمی‌دریا 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم دریایی و اقیانوسی / فیزیک دریا 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه فیزیک 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد هواشناسی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم محیط زیست

 

تلفن تماس: ۴۴۰۳۱۶۹۰

www.sanjeshetakmili.com

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد کشاورزی

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مدیریت کشاورزی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد اقتصاد کشاورزی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ترویج و آموزش کشاورزی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد توسعه روستایی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد توسعه روستایی– توسعه کشاورزی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد توسعه روستایی– توسعه اقتصادی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد توسعه روستایی– توسعه اجتماعی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد توسعه روستایی– مدیریت توسعه ر
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مدیریت کشاورزی– مدیریت مزرعه 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مدیریت کشاورزی– مدیریت کشاورزی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد منابع طبیعی- بوم‌شناسی آبزیان شیلاتی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد منابع طبیعی – آبخیزداری 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد منابع طبیعی – مرتعداری 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد منابع طبیعی – مهندسی جنگل 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد منابع طبیعی – جنگلداری 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد منابع طبیعی – تکثیر و پرورش آبزیان 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد منابع طبیعی – صنایع چوب 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد منابع طبیعی – حفاظت و اصلاح چوب 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد منابع طبیعی-جنگل‌شناسی‌و اکولوژی‌جنگل 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد منابع‌طبیعی همزیستی با بیابان گرایش محیط‌زیست و منابع‌طبیعی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد منابع‌طبیعی- فرآوری‌محصولات شیلاتی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد منابع طبیعی – مدیریت مناطق بیابانی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد منابع‌طبیعی-جنگلداری‌گرایش‌بیشه‌زراعی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد زراعت 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد کشاورزی اکولوژیک (اگرواکولوژی) 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی فضای سبز-گیاهان زینتی در منظر 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد شناسایی و مبارزه با علف‌های هرز 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد پرورش و مدیریت تولید طیور 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم دامی – تغذیه دام 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم دامی – اصلاح نژاد دام 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم دامی – فیزیولوژی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم دامی – مدیریت دامپروری 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم دامی – تغذیه طیور 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم و صنایع غذایی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم و صنایع غذایی – تکنولوژی مواد غذایی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی مواد و طراحی صنایع غذایی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم و صنایع غذایی – شیمی مواد غذایی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم و صنایع غذایی – میکروبیولوژی مواد غذایی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد علوم و صنایع غذایی – مهندسی صنایع غذایی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد آبیاری و زهکشی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مهندسی منابع آب 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد سازه های آبی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد خاکشناسی – شیمی و حاصلخیزی خاک 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد خاکشناسی – پیدایش، رده‌بندی و ارزیابی خاک

 

تلفن تماس: ۴۴۰۳۱۶۹۰

www.sanjeshetakmili.com

 

منابع ازمون کارشناسی ارشد آزاد هنر

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد پژوهش هنر 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد تاریخ هنر ایران باستان 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد طراحی پارچه و لباس 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد طراحی فضاهای آموزشی 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد برنامه ریزی شهری و منطقه ای
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مجموعه طراحی شهری 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد معماری 
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد هنرهای نمایشی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد نوازندگی ساز جهانی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد هنرهای ساخت و معماری
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد طراحی صنعتی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد تصویرسازی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد نقاشی
منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ارتباط تصویری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید.

تلفن تماس: ۴۴۰۳۱۶۹۰

www.sanjeshetakmili.com

 

 

کلمات کلیدی:

منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد, ارشد آزاد, کارشناسی ارشد آزاد, ارشد ازاد ۹۴, کارشناسی ارشد آزاد ۹۴, منابع ازمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۴, ارشد آزاد ۹۵, کارشناسی ارشد آزاد ۹۵, منابع آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۵, سوالات آزمون ارشد آزاد ۹۴, سوالات ارشد آزاد ۹۵, منابع آزمون ارشد آزاد, سنجش امیرکبیر, علوم انسانی, کشاورزی, علوم پایه, هنر, دامپزشکی




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم انسانی سراسری و آزاد 93

بسته های آموزشی کنکور دکتری و کارشناسی ارشد علوم انسانی

8 مرحله آزمون های آزمایشی آنلاین و مکاتبه ای

سوال های کنکور سال های اخیر با کلید

کلیه رشته ها در سراسر کشور

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت تخصصی منابع آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم انسانی مراجعه نمایید

www.master-oloom-ensani.ir

تلفن : 02144016899

قبولی در کنکور تحصیلات تکمیلی را با ما تجربه کنید

اطلاعات بیشتر در www.master-oloom-ensani.ir

 

 

رشته های گروه علوم انسانی کارشناسی ارشد سراسری و آزاد

1101 – کارشناسی ارشد سراسری مجموعه زبان و ادبیات فارسی

1102 – کارشناسی ارشد سراسری مجموعه علوم جغرافیایی

1103– کارشناسی ارشد سراسری سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی

1104– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه زبان عربی

1105– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه علوم اقتصادی

1106– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه تربیت بدنی و علوم ورزشی

1107– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه تاریخ

1108- کارشناسی ارشد سراسری مجموعه علوم اجتماعی

1109– کارشناسی ارشد سراسری فرهنگ و زبان های باستانی

1110– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه زبان شناسی

1111– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه الهیات و معارف اسلامی – علوم قرآن و حدیث

1112– کارشناسی ارشد سراسری الهیات و معارف اسلامی – فقه و مبانی حقوق اسلامی

1113– کارشناسی ارشد سراسری الهیات ومعارف اسلامی – فلسفه و کلام اسلامی

1114– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه الهیات و معارف اسلامی

1115– کارشناسی ارشد سراسری الهیات و معارف اسلامی – فقه شافعی(فقط برای اهل تسنن)

1116– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه فلسفه

1117– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه علوم تربیتی (1)

1118– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه علوم تربیتی (2)

1119– کارشناسی ارشد سراسری علوم کتابداری و اطلاع رسانی

1120 - کارشناسی ارشد سراسری مجموعه زبان فرانسه

1121– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه زبان انگلیسی

1122 - کارشناسي ارشد سراسري مجوعه زبان روسی

1123– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه علوم تربیتی (3)

1124 - کارشناسي ارشد سراسري مجموعه زبان آلمانی

1125– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه مدیریت جهانگردی

1126– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه حقوق

1127– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه ایرانشناسی

1129 - کارشناسي ارشد سراسري زبان و ادبیات اردو

1130– ارشد سراسری مجموعه علوم سیاسی و روابط بین الملل

1131 - کارشناسي ارشد سراسري مجموعه مطالعات جهان

1132– کارشناسی ارشد سراسری باستان شناسی

1133– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه روانشناسی

1134– کارشناسی ارشد سراسری حسابداری

1137– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه مطالعات زنان

1138– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه علوم ارتباطات اجتماعی

1139– کارشناسی ارشد سراسری مددکاری اجتماعی

1140– کارشناسی ارشد سراسری پژوهش علوم اجتماعی

1142– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه مدیریت

1146– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه محیط زیست

1148– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه مدیریت اجرایی

1152– کارشناسی ارشد سراسری مجموعه مدرسی معارف اسلامی

 

 

2100 – کارشناسی ارشد آزاد جغرافیای پزشکی

2110 – کارشناسی ارشد آزاد زبان و ادبیات عرب

2120– کارشناسي ارشد آزاد زبان شناسی همگانی

2130– کارشناسی ارشد آزاد سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی

2140 - کارشناسی ارشد آزاد شناخت اندیشه های امام خمینی (ره)

2150– کارشناسی ارشد آزاد علوم قرآن و حدیث

2160– کارشناسی ارشد آزاد علوم ارتباطات اجتماعی

2170– کارشناسی ارشد آزاد فرهنگ و زبان های باستانی

2180– کارشناسی ارشد آزاد فقه شافعی

2190– کارشناسی ارشد آزاد فلسفه

2200– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه ادیان و عرفان

2210– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه امور فرهنگی

2220– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه ایرانشناسی

2230– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه تاریخ

2240– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه تاریخ و فلسفه علم

2250– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه تربیت بدنی و علوم ورزشی

2260– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه جغرافیا

2270– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه حسابداری و مدیریت مالی

2280– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه حقوق

2290– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه روانشناسی

2310– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه زبان انگلیسی

2330– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه زبان و ادبیات فارسی

2340– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه علوم اجتماعی

2350– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه علوم اقتصادی

2360– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه علوم تربیتی 1

2370– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه علوم تربیتی 2

2380– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه علوم سیاسی و روابط بین الملل

2390– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه علم اطلاعات و دانش شناسی

2400– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه فقه و مبانی حقوق اسلامی

2410– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه فلسفه و کلام اسلامی

2420– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه محیط زیست

2430– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مدرسی الهیات و معارف اسلامی

2440– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مدیریت اجرایی

2450– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مدیریت بازرگانی

2460– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مدیریت دولتی

2470– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مدیریت صنعتی

2480– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مشاوره

2490– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مطالعات زنان

2500– کارشناسی ارشد آزاد مجموعه مطالعات منطقه ای

2550– کارشناسی ارشد آزاد مدیریت محیط زیست (HSE)

2600– کارشناسی ارشد آزاد پژوهش علوم اجتماعی

2700–کارشناسی ارشد آزاد آموزش و بهسازی منابع انسانی

2800–کارشناسی ارشد آزاد باستان شناسی

2900– کارشناسی ارشد آزاد تاریخ و تمدن ملل اسلامی

سایت : www.master-oloom-ensani.ir

کلمات کلیدی: کارشناسی ارشد علوم انسانی, کارشناسی ارشد انسانی, ارشد علوم انسانی, ارشد انسانی, منابع کنکور کارشناسی ارشد علوم انسانی, منابع کنکور کارشناسی ارشد انسانی, منایع آزمون کارشناسی ارشد علوم انسانی, منابع آزمون کارشناسی ارشد انسانی, کارشناسی ارشد, ارشد, کارشناسی ارشد سراسری, کارشناسی ارشد آزاد, ارشد سراسری, ارشد آزاد, کارشناسی ارشد علوم انسانی 93, کارشناسی ارشد انسانی 93, ارشد علوم انسانی 93, ارشد انسانی 93, منابع کنکور کارشناسی ارشد علوم انسانی 93, منابع کنکور کارشناسی ارشد انسانی 93, منایع آزمون کارشناسی ارشد علوم انسانی 93, منابع آزمون کارشناسی ارشد انسانی 93, master-oloom-ensani, master-oloomensani, master-ensani, master ensani




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

سنجش تکمیلی امیرکبیر


مجری آماده سازی جزوات آزمون دکتری تخصصی سراسری و آزاد، کارشناسی ارشد سراسری و آزاد


بر‌ترین منابع دکتری آزاد 93 و سراسری 93

برترین منابع کارشناسی ارشد آزاد 93 و سراسری 93


www.sanjeshEtakmili.com

 

کارشناسی ارشد آزاد

کارشناسی ارشد  علوم  انسانی آزاد

 

 

2100  کارشناسی ارشد آزاد رشته  جغرافیای پزشکی

2110  کارشناسی ارشد آزاد رشته  زبان و ادبیات عرب

2120  کارشناسی ارشد آزاد رشته  زبان شناسی همگانی

2130  کارشناسی ارشد آزاد رشته  سنجش از دور و سیستم ااطلاعات جغرافیایی

2140  کارشناسی ارشد آزاد رشته  شناخت اندیشه های امام

2150  کارشناسی ارشد آزاد رشته  علوم قرآن و حدیث

2160  کارشناسی ارشد آزاد رشته  علوم ارتباطات اجتماعی

2170  کارشناسی ارشد آزاد رشته  فرهنگ و زبانهای باستانی

2180  کارشناسی ارشد آزاد رشته  فقه شافعی

2190  کارشناسی ارشد آزاد رشته  فلسفه

2200  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مجموعه ادیان و عرفان

2210  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مجموعه امور فرهنگی

2220  کارشناسی ارشد آزاد رشته  ایرانشناسی

2230  کارشناسی ارشد آزاد رشته  تاریخ کلیه گرایش ها

2240  کارشناسی ارشد آزاد رشته  تاریخ و فلسفه علم – گرایش؟

 

2250  کارشناسی ارشد آزاد رشته  تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش جامعه‌شناسی ورزشی

2250  کارشناسی ارشد آزاد رشته  تربیت بدنی و علوم ورزشی سایر گرایش

2260  کارشناسی ارشد آزاد رشته  جغرافیای شهری و روستایی

2260  کارشناسی ارشد آزاد رشته  جغرافیای سیاسی و گردشگری

2260  کارشناسی ارشد آزاد رشته  برنامه ریزی آمایش سرزمین سایر گرایش‌ها

2270  کارشناسی ارشد آزاد رشته  حسابداری گرایش؟

2280  کارشناسی ارشد آزاد رشته  حقوق بین الملل و علوم اسلامی

2280  کارشناسی ارشد آزاد رشته  حقوق خصوصی و جزا و ثبت اسناد

2280  کارشناسی ارشد آزاد رشته  حقوق عمومی

2280  کارشناسی ارشد آزاد رشته  حقوق علوم اسلامی تجارت بین‌االملل

2290  کارشناسی ارشد آزاد رشته  روانشناسی

2310  کارشناسی ارشد آزاد رشته  زبان انگلیسی گرایش‌ ‌آموزش

2310  کارشناسی ارشد آزاد رشته  زبان انگلیسی گرایش‌های ادبیات و مترجمی

2330  کارشناسی ارشد آزاد رشته  زبان و ادبیات فارسی

2340  کارشناسی ارشد آزاد رشته  علوم اجتماعی  گرایش؟

2350  کارشناسی ارشد آزاد رشته  علوم اقتصادی – کلیه گرایشها

2360  کارشناسی ارشد آزاد رشته  علوم تربیتی 1 گرایش تعلیم و تربیت اسلامی

2360  کارشناسی ارشد آزاد رشته  علوم تربیتی 1 گرایش‌های برنامه‌ریزی آموزشی، برنامه ریزی درسی،مدیریت آموزشی،تحقیقات آموزشی

2360  کارشناسی ارشد آزاد رشته  علوم تربیتی 1 گرایش تکنولوژی آموزشی

2370  کارشناسی ارشد آزاد رشته  علوم تربیتی 2 آموزش ابتدایی و پیش دبستانی

2380  کارشناسی ارشد آزاد رشته  علوم سیاسی و روابط بین الملل

2390  کارشناسی ارشد آزاد رشته  علوم کتابداری و اطلاع رسانی

2400  کارشناسی ارشد آزاد رشته  فقه و مبانی حقوق اسلامی

2410  کارشناسی ارشد آزاد رشته  فلسفه و کلام اسلامی

2420  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مجموعه محیط زیست گرایش آموزش

2420  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مجموعه محیط زیست سایر گرایش‌ها

2430  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مجموعه مدرسی الهیات و معارف اسلامی

2440  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مدیریت اجرایی گرایش‌های اجرایی و شهری

2440  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مدیریت اجرایی گرایش MBA_مدیریت بازاریابی

2450  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مدیریت بازرگانی گرایش بیمه و مدیریت مالی

2450  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مدیریت بازرگانی سایر گرایش‌ها

2460  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مدیریت تحول

2460  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مدیریت دولتی - نیروی انسانی و سیستم اطلاعاتی

2460  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مدیریت دولتی گرایش مالی

2470  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مدیریت صنعتی – کلیه گرایشها

2480  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مشاوره

2490  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مطالعات زنان

2500  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مجموعه مطالعات منطقه‌ای

2550  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مدیریت محیط زیست (HSE)

2600  کارشناسی ارشد آزاد رشته  پژوهش علوم اجتماعی

2700  کارشناسی ارشد آزاد رشته  آموزش و بهسازی منابع انسانی

2800  کارشناسی ارشد آزاد رشته  باستان شناسی –CD ندارد

2900  کارشناسی ارشد آزاد رشته  تاریخ و تمدن ملل اسلامی – CD ندارد

 

کارشناسی ارشد دامپزشکی آزاد

9129  کارشناسی ارشد آزاد رشته  انگل شناسی دامپزشکی

9130  کارشناسی ارشد آزاد رشته  بافت شناسی دامپزشکی

 

کارشناسی ارشد  هنر آزاد

6118  کارشناسی ارشد آزاد رشته  پژوهش هنر

6119  کارشناسی ارشد آزاد رشته  تاریخ هنر ایران باستان

6120  کارشناسی ارشد آزاد رشته  طراحی پارچه و لباس

6121  کارشناسی ارشد آزاد رشته  طراحی فضاهای آموزشی

6122  کارشناسی ارشد آزاد رشته  برنامه ریزی شهری و منطقه ای

6123  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مجموعه طراحی شهری

6124  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی

6125  کارشناسی ارشد آزاد رشته  معماری

6126  کارشناسی ارشد آزاد رشته  هنرهای تصویری و طراحی – گرایش

6127  کارشناسی ارشد آزاد رشته  هنرهای نمایشی

6128  کارشناسی ارشد آزاد رشته  نوازندگی ساز جهانی


 

کارشناسی ارشد  فنی و مهندسی آزاد

4630  کارشناسی ارشد آزاد رشته  دریانوردی

4640  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مهندسی پلیمر- پلیمر

4640  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مهندسی پلیمر- صنایع رنگ

4650  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مهندسی انرژی گرایش تکنولوژی، تجدیدپذیر

4650  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مهندسی انرژی گرایش سیستم انرژی

4660  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مجموعه مهندسی برق – گرایش؟

4670  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مهندسی شیمی

4680  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مجموعه مهندسی صنایع1

4690  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مهندسی صنایع 2-گرایش؟

4700  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مهندسی عمران – گرایش؟

4710  کارشناسی ارشد آزاد رشته  فناوری اطلاعات – گرایش تجارت الکترونیک

4710  کارشناسی ارشد آزاد رشته  فناوری اطلاعات سایر گرایش‌ها

4720  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مهندسی کامپیوتر –معماری

4720  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مهندسی کامپیوتر هوش و نرم افزار

4730  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مهندسی محیط زیست – گرایش؟

4740  کارشناسی ارشد آزاد رشته  مهندسی معدن(مکانیک سنگ-فرآوری)

4740  کارشناسی ارشد آ


ارسال توسط سنجش امیرکبیر

برگزاری دوره آموزشی آنلاین رایگان ویژه  مصاحبه آزمون دکتری 92 دانشگاه سراسری و آزاد:

سنجش تکمیلی امیرکبیر با همکاری جامعه مجازی دانشگاهیان ایران برگزار میکند:

دوره آموزشی آنلاین رایگان ویژه مصاحبه آزمون دکتری 92 به صورت تصویری در هفته سوم اردیبهشت سال 92 و پس از هر جلسه، پرسش و پاسخ بین داوطلبان و مشاوران موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر انجام می شود تا داوطلبان با خیالی راحت به مصاحبه بروند. شما هم میتوانید به صورت رایگان در این دوره آموزشی ثبت نام کنید تا در مصاحبه دکتری دانشگاه سراسری 92 و مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 92 موفق باشید.

 

لازم به ذکر است ظرفیت دوره ها محدود می باشد لذا برای ثبت نام، به موقع اقدام نمایید.

داوطلبان برای راهنمایی در مورد انتخاب رشته و مصاحبه دکتری 92 میتوانند به یونی سوشیال مراجعه نمایند تا از فیلم های آموزشی رایگان موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر که در این شبکه اجتماعی موجود می باشند استفاده نمایند.

برای شرکت در دوره (رویداد) ها، حتما باید بعد از ثبت نام در سایت، به صورت رایگان در گروه مربوطه عضو شوید (کلیک روی دکمه پسندیدم یا به عبارتی like کنید) سپس به صورت رایگان در رویداد شرکت کنید یا به عبارتی دیگر در رویداد ثبت نام کنید در غیراینصورت قادر به مشاهده فیلم نخواهید بود. عضویت در گروه و رویداد در رویداد کمتر از 30 ثانیه زمان می برد.

www.UniSocial.ir

www.sanjeshEtakmili.com

 

 

داوطلبان جهت اطلاع از اخبار دانشگاهی به مرجع اخبار دانشگاهی مراجعه نمایند.

www.unr.ir

 

یونی سوشیال را با عنوان اولین شبکه اجتماعی دانشگاهیان ایران به دوستان خود معرفی کنید.

www.Unisocial.ir

 

سنجش تکمیلی امیرکبیر مجری آماده سازی آزمون دکتری و کارشناسی ارشد، سراسری، آزاد و وزارت بهداشت کلیه رشته ها در سراسر کشور

02144016898

02144016899

www.sanjeshEtakmili.com

 

 

کلمات کلیدی:

مصاحبه دکتری, موفقیت در مصاحبه دکتری, چگونه در مصاحبه دکتری قبول شویم, انتخاب رشته دکتری سال 92, انتخاب رشته دکتری سراسری 92, انتخاب رشته دکتری سراسری سال 92, مصاحبه دکتری 92, مصاحبه دکتری سراسری 92, انتخاب رشته 92, منابع آزمون دکتری, انتخاب رشته دکترا, انتخاب رشته دکترا 92, کنکور دکتری, مصاحبه دکتری سراسری, مساحبه دکتری آزاد, چگونه در مصاحبه دکتری سراسری قبول شویم. چگونه در مصاحبه دکتری آزاد قبول شویم, مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد, مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 92, مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 92, مصاحبه دکتری آزاد 92, مصاحبه دکتری آزاد سال 92, مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد, مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد سال 92, مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد 92, مصاحبه دکترا آزاد 92, مصاحبه دکترا آزاد سال 92, مصاحبه دکتری دانشگاه سراسری, مصاحبه دکتری دانشگاه سراسری سال 92, مصاحبه دکتری دانشگاه سراسری 92, مصاحبه دکتری سراسری 92, مصاحبه دکتری سراسری سال 92, مصاحبه دکترا دانشگاه سراسری, مصاحبه دکترا دانشگاه سراسری سال 92, مصاحبه دکترا دانشگاه سراسری 92, مصاحبه دکترا سراسری 92, مصاحبه دکترا سراسری سال 92, نحوه مصاحبه دکتری, سنجش تکمیلی, سنجش تکمیلی امیرکبیر, سنجش, کنکور دکتری, کنکور دکتری آزاد, کنکور دکتری سراسری, مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد, مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد سال 92, مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 92, مصاحبه آزمون دکتری آزاد 92, مصاحبه آزمون دکتری آزاد سال 92, مصاحبه آزمون دکترا دانشگاه آزاد, مصاحبه آزمون دکترا دانشگاه آزاد سال 92, مصاحبه آزمون دکترا دانشگاه آزاد 92, مصاحبه آزمون دکترا آزاد 92, مصاحبه آزمون دکترا آزاد سال 92, مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه سراسری, مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه سراسری سال 92, مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه سراسری 92, مصاحبه آزمون دکتری سراسری 92, مصاحبه آزمون دکتری سراسری سال 92, مصاحبه آزمون دکترا دانشگاه سراسری, مصاحبه آزمون دکترا دانشگاه سراسری سال 92, مصاحبه آزمون دکترا دانشگاه سراسری 92, مصاحبه آزمون دکترا سراسری 92, مصاحبه آزمون دکترا سراسری سال 92, مصاحبه کنکور دکتری دانشگاه آزاد, مصاحبه کنکور دکتری دانشگاه آزاد سال 92, مصاحبه کنکور دکتری دانشگاه آزاد 92, مصاحبه کنکور دکتری آزاد 92, مصاحبه کنکور دکتری آزاد سال 92, مصاحبه کنکور دکترا دانشگاه آزاد, انتخاب رشته, انتخاب رشته دکتری, انتخاب رشته دکتری 92,دکتری 92 انتخاب رشته, مصاحبه کنکور دکترا دانشگاه آزاد سال 92, مصاحبه کنکور دکترا دانشگاه آزاد 92, مصاحبه کنکور دکترا آزاد 92, مصاحبه کنکور دکترا آزاد سال 92, مصاحبه کنکور دکتری دانشگاه سراسری, مصاحبه کنکور دکتری دانشگاه سراسری سال 92, مصاحبه کنکور دکتری دانشگاه سراسری 92, مصاحبه کنکور دکتری سراسری 92, مصاحبه کنکور دکتری سراسری سال 92, مصاحبه کنکور دکترا دانشگاه سراسری, مصاحبه کنکور دکترا دانشگاه سراسری سال 92, مصاحبه کنکور دکترا دانشگاه سراسری 92, مصاحبه کنکور دکترا سراسری 92, مصاحبه کنکور دکترا سراسری سال 92, منابع آزمون دکتری, منابع آزمون دکترا, منابع آزمون دکتری سراسری, منابع آزمون دکتری آزاد, منابع آزمون دکتری 93, منابع آزمون دکترا 93, آزمون دکتری 93, کنکور دکتری 93

 

 

 




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع دکتری و ارشد و کاردانی به کارشناسی ، سراسری، آزاد و وزارت بهداشت سال 93

بسته هاي آموزشي دکتري و ارشد و کاردانی به کارشناسی ، آزاد و سراسری و وزارت بهداشت مطابق با آخرین تغییرات سال 1393 کليه رشته هاي فني مهندسي، علوم انساني، کشاورزي، علوم پايه، هنر، زبان، تربيت بدني و علوم پزشکي ، در سراسر کشور ، را از سنجش تکميلي اميرکبير بخواهيد.

 

8 مرحله آزمونهای آزمایشی مکاتبه ای  و آنلاین ویژه کنکور ارشد سراسری برگزار میشود. با ثبت نام آزمونها همراه بسته ، آزمونها با تخفیف ارائه میشوند.

 

4 مرحله آزمونهای آزمایشی مکاتبه ای  و آنلاین ویژه کنکور ارشد آزاد برگزار میشود. با ثبت نام آزمونها همراه بسته ، آزمونها با تخفیف ارائه میشوند.

 

4 مرحله آزمونهای آزمایشی مکاتبه ای  و آنلاین ویژه آزمون دکتری سراسری برگزار میشود. با ثبت نام آزمونها همراه بسته ، آزمونها با تخفیف ارائه میشوند.

 

بسته ها شامل کتاب، جزوات، سوالات کنکور سالهای گذشته و کتابهاي الکترونيکي ميباشند.

لازم به ذکر است بسته ها به سراسر کشور توسط پست پیشتاز ارسال میشوند.

 

برای اطلاعات بیشتر و سفارش بسته ها با تلفن های موسسه تماس بگیرید.

برای دانلود رایگان نمونه کارنامه، نمونه جزوات، سوالات کنکور و مقالات اموزشی رایگان به سایت سنجش تکمیلی دات کام مراجعه نمایید.

براي مشاهده موارد تخفيف به سايت سنجش تکمیلی دات کام به نشاني www.sanjeshEtakmili.com مراجعه کنيد.

تلفن: 02144044681 - 02144016898

سايت:

http://www.sanjeshetakmili.com

http://www.sanjeshazmoon.com

 

قبولی کنکور تحصیلات تکمیلی با سنجش تکمیلی امیرکبیر

 

کلمات کلیدی:

دکتری 93، ارشد 93، کارشناسی ارشد 93، چگونه دکتری قبول شویم، چگونه ارشد قبول شویم، کنکور دکتری، آزمون دکتری، ازمون دکتری، ازمون دکترا، آزمون دکترا، آزمون کارشناسی ارشد، ازمون ارشد، کنکور کارشناسی ارشد، کنکور ارشد، جزوات دانشگاهی، سنجش تکمیلی، جزوه دانشگاهی، دانلود سوالات کنکور، نمونه کارنامه

 




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

ارشد آزاد مهندسی انرژی

سنجش تکمیلی امیرکبیر بسته آموزشی ارشد آزاد مهندسی انرژی را در سراسر کشور ارائه می نماید. جهت اطلاع از لیست رشته هایی که آزمون برگزار می شود به سایت سنجش آزمون دات کام مراجعه نمایید.

بسته آموزشی فوق شامل موارد ذیل می باشد:

1- زبان تخصصی انگلیسی

2- ریاضیات  مهندسی و معادلات دیفرانسیل

3- ترمودینامیک

4-تولید و نیروگاه

5-سوخت و احتراق

6- انتقال حرارت

7- سیستم های کنترل خطی

8- مکانیک سیالات

9- بررسی سیستم های قدرت

10- متد Trizدر حل سوالات کنکور 4 سال اخیر بدون جواب

 

موارد زیر به عنوان ویژگی منحصر به فرد منابع آموزشی سنجش تکمیلی امیر کبیر یه صورت رایگان  همراه بسته آموزشی ارائه می گردد:

 

بسته طلایی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد

 

بسته طلایی مشاوره و برنامه ریزی (شامل جزوه مشاوره ,جزوه روش های تست زنی ،دی وی دی تست زنی و مشاوره همراه با مشاوره برنامه ریزی رایگان تا زمان انتخاب رشته)

 

 تلفن: 44016919

سایت:

 www.sanjeshEtakmili.com

www.sanjeshPortal.com

www.doktora.ir

 




تاریخ: پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:سنجش , سنجش تکمیلی , سنجش تکمیلی امیرکبیر , بسته آموزشی , بسته های آموزشی , منابع گروه فنی مهندسی, منابع گروه فنی و مهندسی, بسته آموزشی گروه فنی مهندسی, بسته آموزشی گروه فنی و مهندسی, منابع فنی و مهندسی, دکتری فنی و مهندسی, ارشد فنی و مهندسی, دکتری فنی مهندسی , ارشد فنی مهندسی, سراسری , آزاد , ارشد سراسری , ارشد آزاد , خودآموز زبان, خودآموز زبان عمومی, خودآموز زبان تافل, زبان عمومی, زبان تافل, دکتری سراسری , دکتری آزاد , کنکور , آزمون , آزمون آزمایشی , آزمون آنلاین , آزمون آزمایشی آنلاین , آزمون آزمایشی ارشد , تخفیف , تخفیف ویژه , آزمون آزمایشی ارشد آزاد , جزوه , مسائل امتحانی , نمونه سوالات , دانلود رایگان , کارنامه , منابع آزمون , مکاتبه ای , تکمیل ظرفیت , دوره مجازی , اخبار دانشگاه , بورسیه , MBA , پذیرش بدون کنکور , تحصیل در خارج , اخبار دانشجویی , زبان تافل , موسسه آموزش عالی , همایش , سمینار , مسابقات , المپیاد , بین المللی , دانشگاه خارجی , اعزام به خارج , دانشگاه غیر انتفاعی , دانشگاه مجازی , مصوبات آموزش عالی , هشدار به داوطلبین , مقالات دانشگاهی , جزوات مجانی , جزوات دانشگاهی , جزوات آموزشی , دانشگاه امیرکبیر , دانشگاه تهران , تهران , دانشگاه شریف , شریف , دانشگاه علم و صنعت , علم و صنعت , دانشگاه علامه طباطبایی , علامه طبابایی , دانشگاه شید بهشتی , شهید بهشتی , دانشگاه خواجه نصیر , خواجه نصیر , دانشگاه تربیت مدرس , تربیت مدرس , دانشگاه شیراز , شیراز , دانشگاه اصفهان , اصفهان , دانشگاه تبریز , تبریز , دانشگاه مشهد , مشهد , ارومیه , دانشگاه ارومیه , دانشگاه رشت , رشت , اهواز , دانشگاه اهواز , دانشگاه یزد , یزد , دانشگاه مجازی , بدون کنکور , کارنامه قبولی , دفترچه انتخاب رشته , دفترچه ثبت نام کنکور , دروس تکمیلی , پیشرفته , آزمون آزمایشی , رتبه های تک رقمی , قبولی تضمینی , آزاد , سراسری , وزارت بهداشت , پیام نور , موسسات کنکور ایران , فایل ورد , پاورپوینت , پی دی اف , جزوه دست نویس , جزوه کلاسی , اساتید مطرح , برجسته , طراح سوال , کنکور آزمایشی , آزمون آنلاین , سازمان سنجش , علوم تحقیقات , پایان نامه , مقاله , تهران جنوب , تهران مرکز , تهران شمال , تهران پزشکی , علوم پزشکی , نمونه کارنامه , کارشناسی ارشد معادل , تغییر رشته , طراح کنکور ارشد , طراح کنکور دکتری , دکترا , آزمون مکاتبه ای , بیمه تحصیلی , تراز قبولی آزاد , آخرین رتبه قبولی , وزارت علوم , موسسات مورد تایید , سنجش تکمیلی امیرکبیر , جزوه تایپی , آخرین نمره قبولی , انتخاب رشته , فنی و مهندسی , علوم پایه , علوم انسانی , کشاورزی , هنر , دامپزشکی , علوم پزشکی , بورسیه , استخدام , غیرانتفاعی , بین الملل , غیر حضوری , اعزام به خارج , پذیرش , دستیاری , کاردانی به کارشناسی , کارشناسی ارشد , علمی کاربردی , فنی و حرفه ای , دکتری تخصصی , اخبار دانشگاهی , مکاتبه ای , تکمیل ظرفیت , دوره مجازی , اخبار دانشگاه , بورسیه , MBA , پذیرش بدون کنکور , مدیریت اجرایی , موسسه آموزش عالی , همایش , سمینار , مسابقات , تحصیل در خارج , اخبار دانشجویی , زبان تافل , آیلنس , مصوبات آموزش عالی , هشدار به داوطلبان , مقالات دانشگاهی , المپیاد , بین المللی , دانشگاه خارجی , غیرانتفاعی , دانشگاه مجازی , منابع دکتری 92 , منابع کارشناسی ارشد 92 , قبولی تضمینی , بیمه تحصیلی , کاردانی به کارشناسی 92 , سرفصل های وزارت علوم , جزوه ورد , دستنویس , پی دی اف , آخرین تغییرات منابع , لیست دروس دکتری , معتبرترین جزوات , فراگیر پیام نور , جزوات پیام نور , مشاوره رایگان , کلید سوالات , زمان ثبت نام , زمان توزیع , دفترچه , حوزه امتحانی , جزوات اساتید , معرفی منابع , هفت تیر , ولیعصر , نکته و تست , کلاس کنکور , پذیرش بدون کنکور , جزوات اورجینال , آموزش تحصیلات تکمیلی , انتخاب واحد , تز دکتری , پی اچ دی آزمون , پی اچ دی پک , ایران ساما , سنجش پورتال , سنجش آزمون , فروشگاه دانشگاهی , رتبه های برتر , رتبه های تک رقمی , حداقل تراز , آخرین فرد قبولی , رشته مجاز , موسسات مجاز , وزارت علوم و تحقیقات , تکالیف درسی , بسته آموزشی , پذیرش دانشجو , افزایش ظرفیت,
ارسال توسط سنجش امیرکبیر

مهندسی فناوری ارشد بهینه سازی تولید ماشین افزار

سنجش تکمیلی امیرکبیر بسته آموزشی مهندسی فناوری ارشد بهینه سازی تولید ماشین افزار کد 554 را در سراسر کشور ارائه می نماید.

بسته آموزشی فوق شامل موارد ذیل می باشد:

1- ریاضیات

2- استاتیک

3- دینامیک و ارتعاشات

4- مقاومت مصالح و طراحی اجزاء

5- متد Trizدر حل دفترچه کنکور کارشناسی ارشد سراسری

 

موارد زیر به عنوان ویژگی منحصر به فرد منابع آموزشی سنجش تکمیلی امیر کبیر یه صورت رایگان  همراه بسته آموزشی ارائه می گردد:

بسته طلایی قبولی در آزمون کارسناسی ارشد

 

بسته طلایی مشاوره و برنامه ریزی (شامل جزوه مشاوره ,جزوه روش های تست زنی ،دی وی دی تست زنی و مشاوره رایگان با مشاور برنامه ریزی تا زمان انتخاب رشته)

 

 تلفن: 44016919

سایت:

 www.sanjeshetakmili.com

www.sanjeshazmoon.com

www.sanjeshPortal.com




تاریخ: چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:سنجش , سنجش تکمیلی , سنجش تکمیلی امیرکبیر , بسته آموزشی , بسته های آموزشی , منابع گروه فنی مهندسی, منابع گروه فنی و مهندسی, بسته آموزشی گروه فنی مهندسی, بسته آموزشی گروه فنی و مهندسی, منابع فنی و مهندسی, دکتری فنی و مهندسی, ارشد فنی و مهندسی, دکتری فنی مهندسی , ارشد فنی مهندسی, سراسری , آزاد , ارشد سراسری , ارشد آزاد , خودآموز زبان, خودآموز زبان عمومی, خودآموز زبان تافل, زبان عمومی, زبان تافل, دکتری سراسری , دکتری آزاد , کنکور , آزمون , آزمون آزمایشی , آزمون آنلاین , آزمون آزمایشی آنلاین , آزمون آزمایشی ارشد , تخفیف , تخفیف ویژه , آزمون آزمایشی ارشد آزاد , جزوه , مسائل امتحانی , نمونه سوالات , دانلود رایگان , کارنامه , منابع آزمون , مکاتبه ای , تکمیل ظرفیت , دوره مجازی , اخبار دانشگاه , بورسیه , MBA , پذیرش بدون کنکور , تحصیل در خارج , اخبار دانشجویی , زبان تافل , موسسه آموزش عالی , همایش , سمینار , مسابقات , المپیاد , بین المللی , دانشگاه خارجی , اعزام به خارج , دانشگاه غیر انتفاعی , دانشگاه مجازی , مصوبات آموزش عالی , هشدار به داوطلبین , مقالات دانشگاهی , جزوات مجانی , جزوات دانشگاهی , جزوات آموزشی , دانشگاه امیرکبیر , دانشگاه تهران , تهران , دانشگاه شریف , شریف , دانشگاه علم و صنعت ,
ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون ارشد آزاد مجموعه زیست شناسی

سنجش تکمیلی امیرکبیر بسته آموزشی زیر را در سراسر کشور ارائه می نماید. جهت اطلاع از لیست رشته هایی که آزمون برگزار می شود به سایت سنجش آزمون دات کام مراجعه نمایید.

بسته آموزشی ارشد  آزاد رشته مجموعه زیست شناسی شامل موارد زیر است :

1- زبان تخصصی انگلیسی

2-زیست شناسی سلولی و مولکولی

3-بیوشیمی

4-ژنیتیک

5- علوم گیاهی (تشریح و مورفولوژی و اندام زایی، سیستماتیک و اکولوژی، فیزیولويی گیاهی)

6-علوم جانوری (بافت شناسی و جنین شناسی جانوری، جانورشناسی 1و2، فیزیولوژی جانوری)

7- میکروبیولوژی، باکتری شناسی، ویروس شناسی

8-بیوفیزیک (بیوفیزیک، زیست پرتوی)

9- زیست شناسی دریا(پلانکتون‌شناسی، کفزیان، بوم‌شناسی، فیزیولوژی آبزیان)

10- متد Trizدر حل سوالات کنکور 4 سال اخیر بدون جواب

موارد زیر به عنوان ویژگی منحصر به فرد منابع آموزشی سنجش تکمیلی امیر کبیر یه صورت رایگان  همراه بسته آموزشی ارائه می گردد:

 

بسته طلایی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد

 

بسته طلایی مشاوره و برنامه ریزی (شامل جزوه مشاوره ,جزوه روش های تست زنی ،دی وی دی تست زنی و مشاوره همراه با مشاوره برنامه ریزی رایگان تا زمان انتخاب رشته)

 

www.sanjeshEtakmili.com

www.sanjeshPortal.com

www.doktora.ir

 

02144016898

02144044681




تاریخ: یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:ارشد, ارشد آزاد, ارشد آزاد 92, ارشد 92, کارشناسی ارشد, منابع آزمون ارشد آزاد, منابع ارشد آزاد, کنکور, منابع کنکور, منابع آزمون, دفترچه کنکور کارشناسی ارشد, دانلود رایگان جزوات دانشگاهی, دانشگاه آزاد, کنکور ارشد دانشگاه آزاد, کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد, رشته های ارشد دانشگاه آزاد, سوالات کنکور کارشناسی ارشد, سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد, منابع آزمون, منابع آزمون کارشناسی ارشد, جزوات دانشگاهی, دانلود رایگان سوالات کنکور, دانلود رایگان, دانلود رایگان سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد, دانلود رایگان سوالات کنکور کارشناسی ارشد, دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد, دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد, دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد, دانلود سوالات کنکور ارشد, دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد آزاد, دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد, دانلود سوالات آزمون ارشد, دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد, دانلود سوالات کنکور ارشد, دانلود سوالات کنکور, دانلود سوالات ارشد, کارشناسی ارشد, سوالات ارشد, سوالات کارشناسی ارشد, دانلود رایگان سوالات کنکور, منابع آزمون, منابع آزمون کارشناسی ارشد, جزوات دانشگاهی,
ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون ارشد آزاد مجموعه ریاضی

سنجش تکمیلی امیرکبیر بسته آموزشی زیر را در سراسر کشور ارائه می نماید. جهت اطلاع از لیست رشته هایی که آزمون برگزار می شود به سایت سنجش آزمون دات کام مراجعه نمایید.

بسته آموزشی ارشد آزاد رشته مجموعه ریاضی شامل موارد زیر است :

1- زبان تخصصی انگلیسی

2-جبر خطی و مبانی ریاضیات

3- جبر 1و2

4-آنالیز ریاضی 1و2

5-هندسه دیفرانسیل و توپولوژی

6-تحقیق در عملیات

7-آنالیز عددی

8-آموزش ریاضی

9-فیزیک

10- متد Trizدر حل سوالات کنکور 4 سال اخیر بدون جواب

موارد زیر به عنوان ویژگی منحصر به فرد منابع آموزشی سنجش تکمیلی امیر کبیر یه صورت رایگان  همراه بسته آموزشی ارائه می گردد:

 

بسته طلایی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد

 

بسته طلایی مشاوره و برنامه ریزی (شامل جزوه مشاوره ,جزوه روش های تست زنی ،دی وی دی تست زنی و مشاوره همراه با مشاوره برنامه ریزی رایگان تا زمان انتخاب رشته)

 

www.sanjeshEtakmili.com

www.sanjeshPortal.com

www.doktora.ir

 

02144016898

02144044681

 

 

 

کلمات کلیدی:

ارشد، ارشد آزاد، ارشد آزاد 92، ارشد 92،  کارشناسی ارشد، منابع آزمون ارشد آزاد، منابع ارشد آزاد، کنکور، منابع کنکور، منابع آزمون، دفترچه کنکور کارشناسی ارشد، دانلود رایگان جزوات دانشگاهی، دانشگاه آزاد، کنکور ارشد دانشگاه آزاد، کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، رشته های ارشد دانشگاه آزاد، سوالات کنکور کارشناسی ارشد، سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد، منابع آزمون، منابع آزمون کارشناسی ارشد، جزوات دانشگاهی، دانلود رایگان سوالات کنکور، دانلود رایگان، دانلود رایگان سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد، دانلود رایگان سوالات کنکور کارشناسی ارشد، دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد، دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد، دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد، دانلود سوالات کنکور ارشد، دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد آزاد، دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد، دانلود سوالات آزمون ارشد، دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد، دانلود سوالات کنکور ارشد، دانلود سوالات کنکور، دانلود سوالات ارشد، کارشناسی ارشد، سوالات ارشد، سوالات کارشناسی ارشد، دانلود رایگان سوالات کنکور، منابع آزمون، منابع آزمون کارشناسی ارشد، جزوات دانشگاهی

 

 

 




تاریخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:ارشد, ارشد آزاد, ارشد آزاد 92, ارشد 92, کارشناسی ارشد, منابع آزمون ارشد آزاد, منابع ارشد آزاد, کنکور, منابع کنکور, منابع آزمون, دفترچه کنکور کارشناسی ارشد, دانلود رایگان جزوات دانشگاهی, دانشگاه آزاد, کنکور ارشد دانشگاه آزاد, کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد, رشته های ارشد دانشگاه آزاد, سوالات کنکور کارشناسی ارشد, سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد, منابع آزمون, منابع آزمون کارشناسی ارشد, جزوات دانشگاهی, دانلود رایگان سوالات کنکور, دانلود رایگان, دانلود رایگان سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد, دانلود رایگان سوالات کنکور کارشناسی ارشد, دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد, دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد, دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد, دانلود سوالات کنکور ارشد, دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد آزاد, دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد, دانلود سوالات آزمون ارشد, دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد, دانلود سوالات کنکور ارشد, دانلود سوالات کنکور, دانلود سوالات ارشد, کارشناسی ارشد, سوالات ارشد, سوالات کارشناسی ارشد, دانلود رایگان سوالات کنکور, منابع آزمون, منابع آزمون کارشناسی ارشد, جزوات دانشگاهی,
ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون ارشد آزاد مجموعه ژئوفیزیک

سنجش تکمیلی امیرکبیر بسته آموزشی زیر را در سراسر کشور ارائه می نماید. جهت اطلاع از لیست رشته هایی که آزمون برگزار می شود به سایت سنجش آزمون دات کام مراجعه نمایید.

بسته آموزشی ارشد آزاد رشته مجموعه‌ژئوفیزیک شامل موارد زیر است :

1- زبان تخصصی انگلیسی

2-ریاضی عمومی

3-زمین شناسی

4-فیزیک عمومی

5-ریاضی فیزیک تخصصی

6- متد Trizدر حل سوالات کنکور 4 سال اخیر بدون جواب

 

موارد زیر به عنوان ویژگی منحصر به فرد منابع آموزشی سنجش تکمیلی امیر کبیر یه صورت رایگان  همراه بسته آموزشی ارائه می گردد:

 

بسته طلایی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد

 

بسته طلایی مشاوره و برنامه ریزی (شامل جزوه مشاوره ,جزوه روش های تست زنی ،دی وی دی تست زنی و مشاوره همراه با مشاوره برنامه ریزی رایگان تا زمان انتخاب رشته)

 

www.sanjeshEtakmili.com

www.sanjeshPortal.com

www.doktora.ir

 

02144016898

02144044681

 

 

کلمات کلیدی:

ارشد، ارشد آزاد، ارشد آزاد 92، ارشد 92،  کارشناسی ارشد، منابع آزمون ارشد آزاد، منابع ارشد آزاد، کنکور، منابع کنکور، منابع آزمون، دفترچه کنکور کارشناسی ارشد، دانلود رایگان جزوات دانشگاهی، دانشگاه آزاد، کنکور ارشد دانشگاه آزاد، کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، رشته های ارشد دانشگاه آزاد، سوالات کنکور کارشناسی ارشد، سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد، منابع آزمون، منابع آزمون کارشناسی ارشد، جزوات دانشگاهی، دانلود رایگان سوالات کنکور، دانلود رایگان، دانلود رایگان سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد، دانلود رایگان سوالات کنکور کارشناسی ارشد، دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد، دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد، دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد، دانلود سوالات کنکور ارشد، دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد آزاد، دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد، دانلود سوالات آزمون ارشد، دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد، دانلود سوالات کنکور ارشد، دانلود سوالات کنکور، دانلود سوالات ارشد، کارشناسی ارشد، سوالات ارشد، سوالات کارشناسی ارشد، دانلود رایگان سوالات کنکور، منابع آزمون، منابع آزمون کارشناسی ارشد، جزوات دانشگاهی

 

 




تاریخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:ارشد, ارشد آزاد, ارشد آزاد 92, ارشد 92, کارشناسی ارشد, منابع آزمون ارشد آزاد, منابع ارشد آزاد, کنکور, منابع کنکور, منابع آزمون, دفترچه کنکور کارشناسی ارشد, دانلود رایگان جزوات دانشگاهی, دانشگاه آزاد, کنکور ارشد دانشگاه آزاد, کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد, رشته های ارشد دانشگاه آزاد, سوالات کنکور کارشناسی ارشد, سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد, منابع آزمون, منابع آزمون کارشناسی ارشد, جزوات دانشگاهی, دانلود رایگان سوالات کنکور, دانلود رایگان, دانلود رایگان سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد, دانلود رایگان سوالات کنکور کارشناسی ارشد, دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد, دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد, دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد, دانلود سوالات کنکور ارشد, دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد آزاد, دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد, دانلود سوالات آزمون ارشد, دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد, دانلود سوالات کنکور ارشد, دانلود سوالات کنکور, دانلود سوالات ارشد, کارشناسی ارشد, سوالات ارشد, سوالات کارشناسی ارشد, دانلود رایگان سوالات کنکور, منابع آزمون, منابع آزمون کارشناسی ارشد, جزوات دانشگاهی,
ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون ارشد آزاد علوم کامپیوتر

سنجش تکمیلی امیرکبیر بسته آموزشی زیر را در سراسر کشور ارائه می نماید. جهت اطلاع از لیست رشته هایی که آزمون برگزار می شود به سایت سنجش آزمون دات کام مراجعه نمایید.

بسته آموزشی ارشد آزاد رشته علوم کامپیوتر شامل موارد زیر است :

1- زبان تخصصی انگلیسی

2-دروس پایه (ریاضی 1و2، آمار و احتمال، مبانی کامپیوتر)

3-ریاضیات گسسته

4-ساختمان داده ها و الگوریتم ها

5-اصول سیستمهای کامپیوتری

6- نظریه اتوماتا و زبانها

7-آنالیز عددی

8- متد Trizدر حل سوالات کنکور 4 سال اخیر بدون جواب

 

موارد زیر به عنوان ویژگی منحصر به فرد منابع آموزشی سنجش تکمیلی امیر کبیر یه صورت رایگان  همراه بسته آموزشی ارائه می گردد:

 

بسته طلایی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد

 

بسته طلایی مشاوره و برنامه ریزی (شامل جزوه مشاوره ,جزوه روش های تست زنی ،دی وی دی تست زنی و مشاوره همراه با مشاوره برنامه ریزی رایگان تا زمان انتخاب رشته)

 

www.sanjeshEtakmili.com

www.sanjeshPortal.com

www.doktora.ir

 

02144016898

02144044681

 

 

کلمات کلیدی:

ارشد، ارشد آزاد، ارشد آزاد 92، ارشد 92،  کارشناسی ارشد، منابع آزمون ارشد آزاد، منابع ارشد آزاد، کنکور، منابع کنکور، منابع آزمون، دفترچه کنکور کارشناسی ارشد، دانلود رایگان جزوات دانشگاهی، دانشگاه آزاد، کنکور ارشد دانشگاه آزاد، کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، رشته های ارشد دانشگاه آزاد، سوالات کنکور کارشناسی ارشد، سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد، منابع آزمون، منابع آزمون کارشناسی ارشد، جزوات دانشگاهی، دانلود رایگان سوالات کنکور، دانلود رایگان، دانلود رایگان سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد، دانلود رایگان سوالات کنکور کارشناسی ارشد، دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد، دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد، دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد، دانلود سوالات کنکور ارشد، دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد آزاد، دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد، دانلود سوالات آزمون ارشد، دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد، دانلود سوالات کنکور ارشد، دانلود سوالات کنکور، دانلود سوالات ارشد، کارشناسی ارشد، سوالات ارشد، سوالات کارشناسی ارشد، دانلود رایگان سوالات کنکور، منابع آزمون، منابع آزمون کارشناسی ارشد، جزوات دانشگاهی

 

 




ارسال توسط سنجش امیرکبیر
ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون ارشد آزاد آمار ریاضی

سنجش تکمیلی امیرکبیر بسته آموزشی زیر را در سراسر کشور ارائه می نماید. جهت اطلاع از لیست رشته هایی که آزمون برگزار می شود به سایت سنجش آزمون دات کام مراجعه نمایید.

بسته آموزشی ارشد آزاد رشته آمار ریاضی شامل موارد زیر است :

1- زبان تخصصی انگلیسی

2-ریاضی (ریاضی عمومی، آنالیز ریاضی1)

3-آمار کاربردی (روشهای آماری، رگرسیون، نمونه گیری)

4- آمار نظری (احتمال و کاربرد آن، آمار ریاضی 1و2)

5- متد Trizدر حل سوالات کنکور 4 سال اخیر بدون جواب

موارد زیر به عنوان ویژگی منحصر به فرد منابع آموزشی سنجش تکمیلی امیر کبیر یه صورت رایگان  همراه بسته آموزشی ارائه می گردد:

 

بسته طلایی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد

 

بسته طلایی مشاوره و برنامه ریزی (شامل جزوه مشاوره ,جزوه روش های تست زنی ،دی وی دی تست زنی و مشاوره همراه با مشاوره برنامه ریزی رایگان تا زمان انتخاب رشته)

 

www.sanjeshEtakmili.com

www.sanjeshPortal.com

www.doktora.ir

 

02144016898

02144044681

 

کلمات کلیدی:

ارشد، ارشد آزاد، ارشد آزاد 92، ارشد 92،  کارشناسی ارشد، منابع آزمون ارشد آزاد، منابع ارشد آزاد، کنکور، منابع کنکور، منابع آزمون، دفترچه کنکور کارشناسی ارشد، دانلود رایگان جزوات دانشگاهی، دانشگاه آزاد، کنکور ارشد دانشگاه آزاد، کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، رشته های ارشد دانشگاه آزاد، سوالات کنکور کارشناسی ارشد، سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد، منابع آزمون، منابع آزمون کارشناسی ارشد، جزوات دانشگاهی، دانلود رایگان سوالات کنکور، دانلود رایگان، دانلود رایگان سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد، دانلود رایگان سوالات کنکور کارشناسی ارشد، دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد، دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد آزاد، دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد، دانلود سوالات کنکور ارشد، دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد آزاد، دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد، دانلود سوالات آزمون ارشد، دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد، دانلود سوالات کنکور ارشد، دانلود سوالات کنکور، دانلود سوالات ارشد، کارشناسی ارشد، سوالات ارشد، سوالات کارشناسی ارشد، دانلود رایگان سوالات کنکور، منابع آزمون، منابع آزمون کارشناسی ارشد، جزوات دانشگاهی

 

 




ارسال توسط سنجش امیرکبیر
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 88
بازدید دیروز : 130
بازدید هفته : 218
بازدید ماه : 1437
بازدید کل : 166557
تعداد مطالب : 416
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Begin WebGozar.com Counter code -->