منابع آزمون دکتری، منابع آزمون ارشد، سوالات کنکور
منابع آزمون دکتری، منابع آزمون ارشد، سوالات کنکور

دانلود منابع آزمون دکتری کارآفرینی دانشگاه سراسری و آزاد کد 2169

 

منابع آزمون دکتری کارآفرینی سراسری و آزاد

منابع آزمون دکتری کارآفرینی به توصیه سنجش امیرکبیر

انتخاب درست منابع و مراجع مورد استفاده در آزمون دکتری کارآفرینی ، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون دکتری کارآفرینی است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون دکتری، منابع آزمون دکتری کارآفرینی را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (دکتری) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سنجش امیرکبیر

دانلود منابع آزمون دکتری مدیریت دانشگاه سراسری و آزاد کد 2166

 

منابع آزمون دکتری مدیریت سراسری و آزاد

منابع آزمون دکتری مدیریت به توصیه سنجش امیرکبیر

انتخاب درست منابع و مراجع مورد استفاده در آزمون دکتری مدیریت ، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون دکتری مدیریت است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون دکتری، منابع آزمون دکتری مدیریت را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (دکتری) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سنجش امیرکبیر

دانلود منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی دانشگاه سراسری و آزاد کد 2165

 

منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی سراسری و آزاد

منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی به توصیه سنجش امیرکبیر

انتخاب درست منابع و مراجع مورد استفاده در آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی ، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون دکتری، منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (دکتری) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سنجش امیرکبیر

دانلود منابع آزمون دکتری مدیریت صنعتی دانشگاه سراسری و آزاد کد 2164

 

منابع آزمون دکتری مدیریت صنعتی سراسری و آزاد

منابع آزمون دکتری مدیریت صنعتی به توصیه سنجش امیرکبیر

انتخاب درست منابع و مراجع مورد استفاده در آزمون دکتری مدیریت صنعتی ، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون دکتری مدیریت صنعتی است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون دکتری، منابع آزمون دکتری مدیریت صنعتی را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (دکتری) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سنجش امیرکبیر

دانلود منابع آزمون دکتری مدیریت دولتی دانشگاه سراسری و آزاد کد 2163

 

منابع آزمون دکتری مدیریت دولتی سراسری و آزاد

منابع آزمون دکتری مدیریت دولتی به توصیه سنجش امیرکبیر

انتخاب درست منابع و مراجع مورد استفاده در آزمون دکتری مدیریت دولتی ، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون دکتری مدیریت دولتی است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون دکتری، منابع آزمون دکتری مدیریت دولتی را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (دکتری) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سنجش امیرکبیر

دانلود منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی دانشگاه سراسری و آزاد کد 2162

 

منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی سراسری و آزاد

منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی به توصیه سنجش امیرکبیر

انتخاب درست منابع و مراجع مورد استفاده در آزمون دکتری مدیریت بازرگانی ، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون دکتری مدیریت بازرگانی است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون دکتری، منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (دکتری) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سنجش امیرکبیر
ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری آزاد ۹۶

سنجش امیرکبیر تنها ارائه کننده بسته های آموزشی دکتری ۹۶ دانشگاه آزاد بر اساس آخرین تغییرات سازمان سنجش آموزش کشور می باشد لذا انتخاب درست منابع آزمون دکتری تخصصی ۹۶ دانشگاه آزاد ، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون دکتری ۹۶ آزاد است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون دکتری، منابع آزمون دکتری آزاد را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد.

 

به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع،کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی(دکتری) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

آیا خواندن کتب مرجع برای آزمون دکتری  آزاد توصیه می شود؟

مطالعه کتاب های مرجع اگر چه بسیار مفید و ضروری است اما برای آمادگی در آزمون دکتری دارای معایبی است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

۱) حجم این نوع کتاب ها با توجه به مطالب مفید آنها برای آزمون مناسب نیست؛ چرا که در کتاب های مرجع بیشتر به آموزش مفاهیم، اثبات قضایا و بعضاً آوردن مطالب غیر ضروری تکیه شده و تعداد سؤالات با پاسخ، برای تمرین دانشجویان کم است و بعضاً پاسخ را به عهده خواننده گذاشته‌اند.

۲) در این نوع کتاب‌ها، روش های تستی و سریع جهت پاسخگویی به سؤالات آزمون دکتری، وجود ندارد.

۳) مطالب بعضی از این کتاب‌ها به دلیل ترجمه گزینشی نامفهوم به نظر می‌رسد و خواننده نمی‌تواند ارتباط لازم را با کتاب برقرار کند.

دلایل فوق و برخی علل دیگر نیاز به مطالعه یک کتاب جامع و خوب را برای ما ضروری می‌سازد. البته گفتنی است یک کتاب خوب باید کاملاً منطبق بر کتاب های مرجع با حذف نکات منفی آنها باشد و دانشجویان نباید کتاب های مرجع را از ذهن خارج کنند.

انتشارات سنجش امیرکبیر جهت قبولی داوطلبان در آزمون دکتری، کتاب های رشته های مختلف را در سطح کشور ارائه کرده که با استقبال زیادی از سوی دانشجویان مواجه شده است. مجموعه این کتاب ها در بسته های آموزشی دکتری برای هر رشته گردآوری و تمام این کتاب ها با در نظر گرفتن منابع آزمون و کتاب های مرجع گوناگون برای هر درس تألیف شده است. که دارای خصوصیات زیر می باشند:

کتاب های تکدرس:

در این نوع کتاب‌ها برای هر درس یک کتاب شامل آموزش گام به گام مطالب به زبانی ساده همراه با آوردن مثال‌ها و تست‌ها در ضمن آموزش، ارائه شده است. در کتاب های آموزشی مؤسسه از آوردن مطالب غیر ضروری پرهیز شده و خلاصه آنچه مورد نیاز داوطلب است ارائه شده است و هر کجا که در پاسخگویی تست‌ها روش های تستی وجود داشته به آنها اشاره شده است. پس از آموزش مطالب هر فصل، تست های طبقه بندی شده سال های گذشته مربوط به آن فصل به همراه پاسخ تشریحی و تست های خودسنجی با جواب کلیدی گنجانده شده است تا دانشجو پس از آموزش مطالب، تمام تست های سال های قبل مربوط به آن فصل را مرور کند.

کتاب های دکتری سنجش امیرکبیر با توجه به ساختار کاملاً حرفه‌ای و علمی آنها و توجه به نیاز دانشجویان، داوطلبان را از مراجعه به کتاب های دیگر بی‌نیاز می‌کند. مطمئناً تعداد تست های فراوان، آموزش ساده و روان مطالب، به روز بودن کتاب‌ها از مشخصه های بارز کتاب های سنجش امیرکبیر است.

ویژگی های بارز بسته های آموزشی سنجش امیرکبیر

جزوات سنجش امیرکبیر توسط نفرات برتر کنکور سال های گذشته گردآوری گردیده و حاوی مطالب مفید و نکات برگزیده ای است که موجب صرفه جویی در وقت داوطلبان می گردد. بسیاری از داوطلبان با مشاهده حجم و تعدد کتب رفرنس اعلام شده، نگران نحوه گزینش مطلب و کمبود زمان برای مطالعه آنها می‎ گردند، از اینرو جزوات سنجش امیرکبیر علاوه بر مطالب گردآوری شده توسط نفرات برتر، دارای مطالب کنکوری بوده و یک منبع جامع، کامل و در عین حال خلاصه محسوب می شود که نیاز شما را به هر کتاب یا هر منبع دیگری مرتفع می ‎کند.

مزیت دیگر بسته‎های آموزشی سنجش امیرکبیر امکان دریافت جزوات ویرایش شده بدون نیاز به پرداخت هزینه مجدد توسط خریدار می باشد. به عبارت دیگر اگر جزوه ‎ای حتی یک روز پس از خرید شما ویرایش گردد، می توانید نسخه جدید آن را بطور رایگان از موسسه دریافت نمایید.

منابع آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد۹۶

منابع جدید آزمون دکتری آزاد سال ۹۶
را از سنجش اميركبير تهيه كنيد

منابع آزمون دکتری مجموعه زبان انگلیسی(عمومی کلیه رشته ها) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه تربیت بدنی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه فنی مهندسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه علوم پایه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه هنر آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه کشاورزی و منابع طبیعی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه علوم انسانی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه زبان آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری جغرافیای سیاسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری برنامه ریزی شهری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری برنامه ریزی روستايی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری جغرافیا طبیعی با گرایش ژئومورفولوژی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری جغرافیای طبیعی گرایش اقلیم شناسی(آب و هوا شناسی) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم اقتصادی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تاریخی تاریخ اسلام آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه تاریخ ایران اسلامی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تاریخ ایران پیش از اسلام آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم اجتماعی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم اجتماعی جمعیت شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مددکاری اجتماعی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری حقوق عمومی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری حقوق جزا آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری حقوق بین الملل آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری حقوق خصوصی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم سیاسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مدیریت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری حسابداری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم کتابداری واطلاع رسانی(علم اطلاعات و دانش شناسی) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه فلسفه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی فلسفه تعلیم وتربیت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی برنامه ریزی درسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی مدیریت آموزشی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی روانشناسی تربیتی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی تکنولوژی آموزشی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی آموزش عالی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری برنامه ریزی آموزشی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی مشاوره و راهنمایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم ارتباطات آزاد۹۶
منابع آزمون دکتریسنجش واندازه گیری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه روانشناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری باستان شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری محیط زیست برنامه ریزی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه کار آفرینی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آینده پژوهی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری الهیات و معارف اسلامی علوم قران و حدیث آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری الهیات فقه و مبانی حقوق اسلامی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری الهیات ادیان و عرفان آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری الهیات تاریخ و تمدن ملل اسلامی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری الهیات تصوف و عرفان اسلامی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه کلام آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فقه شافعی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری حقوق نفت و گاز آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری اقتصاد نفت وگاز آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری سنجش از دور و سامانه اطلاعات جغرافیایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مالی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مطالعات زنان آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مدرسی معارف اسلامی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی چینه و فسیل شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی زمین شناسی نفت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی رسوب شناسی سنگ شناسی رسوبی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی آب شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی زمین شناسی مهندسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی زیست محیطی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی ژئو شیمی(زمین شیمی) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی پترولوژی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی اقتصادی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تکتونیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی فیزیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی الی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی تجزیه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی معدنی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی کاربردی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری پلیمر آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری الکترو شیمی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فیتو شیمی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری هواشناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیولوژی گیاهی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری سیستماتیک گیاهی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری سلولی و تکوینی گیاهی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیولوژی جانوری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیوسیستماتیک جانوری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری سلولی و تکوینی جانوری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری سلولی وملکولی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیوشیمی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری ژنتیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری میکروبیولوژی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیوفیزیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری زیست فناوری(بیوتکنولوژی)گرایش میکروبی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آمار آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری ریاضی محض آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری ریاضی کاربردی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیک دریا آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری جانوران دریا آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموع نانو فیزیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه فیزیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فوتونیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری لرزه شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری زلزله شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری الکترو مغناطیسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری گرانی سنجی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه نانو شیمی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری نانو بیوتکنولوژی(ریز زیست فناوری) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیوانفورماتیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم کامپیوتر آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری ۲۲۴۸ مجموعه علوم اعصاب شناختی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی برق مخابرات میدان آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی برق مخابرات(سیستم) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی برق قدرت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی برق کنترل آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی برق هوش ماشین و رباتیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران سازه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران مهندسی زلزله آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران مکانیک خاک و پی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران سازه های هیدرولیکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران راه و ترابری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران سازه های دریایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران مهندسی آب آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران برنامه ریزی حمل ونقل آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران مدیریت ساخت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران محیط زیست آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران نقشه برداری ژئودزی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران نقشه برداری فتوگرامتری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران نقشه برداری سنجش از دور آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران(نقشه برداری سیستم اطلاعات جغرافیایی) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک ساخت و تولید آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک طراحی کاربردی دینامیک جامدات آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک طراحی کاربردی(دینامیک کنترل ارتعاشات) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک مهندسی خودرو سیستم های تعلیق ترمز و فرمان آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک مهندسی خودرو قوای محرکه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک مهندسی خودرو سازه و بدنه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مهندسی مکانیک مهندسی پزشکی(بیومکانیک) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک مهندسی راه آهن ماشین های ریلی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی دریا آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هوافضا آئرودینامیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هوا فضا جلو برندگی پیشرفته آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هوا فضا سازه های هوایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هوا فضا مکانیک پرواز و کنترل ماهواره آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی معدن اکتشاف آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی معدن استخراج آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی معدن فراوری مواد معدنی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پلیمر صنایع پلیمر آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پلیمر فرایندهای پلیمریزاسیون آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پلیمر کارشناسی صنایع رنگ آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پلیمر کارشناسی رنگ و چاپ آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی محیط زیست منابع آب آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی محیط زیست آب و فاضلاب آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی محیط زیست مواد زائد جامد آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی محیط زیست آلودگی هوا آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پزشکی بیو الکتریک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پزشکی بیو مکانیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پزشکی بیومتریال آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مهندسی صنایع آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی نفت نفت و بهره برداری مخازن آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی نفت اکتشاف آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی نفت مهندسی مخازن هیدرو کربوری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر نرم افزار آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر معماری سیستم های کامپیوتری(سخت افزار) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر الگوریتم و محاسبات آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر فناوری اطلاعاتit آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مواد و متالورژی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی شیمی تمام گرایشها آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی شیمی مهندسی پلیمر آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی شیمی بیوتکنولوژی ومحیط زیست آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی فناوری نانو نانو مواد آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی فناوری نانو نانوالکترونیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هسته ای شکافت،کاربرد پرتوها آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هسته ایی شکافت،راکتور آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هسته ایی شکافت،پرتوپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هسته ایی شکافت چرخه سوخت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هسته ای گداخت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی نساجی تکنولوژی نساجی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی نساجی شیمی نساجی و علوم الیاف آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوترIT آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی سیستم های انرژی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری محیط زیست آلودگی های محیط زیست آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تنوع زیستی بوم شناسی ومدیریت حیات وحش آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آمایش محیط زیست آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مکانیک ماشین های کشاورزی(مکانیک بیوسیستم) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مکانیزاسیون کشاورزی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری سبزیکاری فیزیولوژی واصلاح سبزی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری میوه کاری فیزیولوژی و اصلاح میوه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری گیاهان زینتی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه گیاهان دارویی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیولوژی پس از برداشت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیوتکنولوژی و ژنتیک ملکولی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تکنولوژی مواد غذایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری میکروبیولوژی بهداشت وبیوتکنولوژی مواد غذایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی موادغذایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی صنایع غذایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه اقتصاد کشاورزی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیولوژی و اناتومی چوب آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری صنایع چوب با فراورده های مرکب چوب آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری صنایع خمیر وکاغذ آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیولوژی خاک بیولوژی وبیوتکنولوژی خاک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیک وحفاظت خاک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری پیدایش ورده بندی وارزیابی خاک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی وحاصلخیزی خاک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیولوژی دام آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تغذیه دام نشخوار کنندگان طیور و دام آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری اصلاح نژاد دام ژنتیک و اصلاح دام کمی و کیفی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آبیاری و زهکشی علوم و مهندسی آبیاری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری سازه های آبی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری منابع آب آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری هواشناسی کشاورزی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری اصلاح نباتات ژنتیک بیومتری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری زراعت فیزیولوژی گیاهان زراعی،علوم و تکنولوژی بذر آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری اصلاح نباتات ژنتیک مولکولی و مهندسی ژنتیک بیوتکنولوژی کشاورزی گیاهی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم علف های هرز شناسایی ومبارزه باعلف هرز آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی تولیدات گیاهی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری اکولوژی گیاهان زراعی،کشاورزی اکولوژیک،بوم شناسی زراعی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری ترویج کشاورزی آموزش کشاورزی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری توسعه روستایی توسعه کشاورزی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه حشره شناسی کشاورزی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه بیماری شناسی گیاهی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری جنگلداری و اقتصاد جنگل آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری جنگل داری و علوم جنگل آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری جنگل شناسی و اکولوژی جنگل آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تکثیر وپرورش آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فرآوری محصولات شیلاتی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بوم شناسی آبزیان شیلاتی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تولید و بهره برداری صید آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم مرتع مرتعداری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیابان زدایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آبخیزداری(علوم مهندسی آبخیزداری( آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه کشاورزی هسته ای آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم طیور آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه چوب شناسی صنایع چوب آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی و مدیریت ساخت مدیریت پروژه و ساخت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه معماری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه شهرسازی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری پژوهش هنر آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مرمت آثار و اشیای فرهنگی و تاریخی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مرمت و احیای بناها وبافت های تاریخی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری جراحی دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مامائی وبیماری های تولید مثل دام آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیماری های داخلی دامهای کوچک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیماری های داخلی دامهای بزرگ آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری رادیولوژی دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری پاتولوژی دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بهداشت و بیماری های طیور آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیوشیمی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بهداشت آبزیان آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بهداشت مواد غذایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بهداشت خوراک دام آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری اپید میولوژی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری انگل شناسی دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری باکتری شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری ویروس شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری قارچ شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری ایمنی شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیوتکنولوژی زیست فناوری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فناوری تولید مثل در دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری سم شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فارماکولوژی دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیولوژی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آناتومی وجنین شناسی مقایسه ای دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بافت شناسی دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری زبان و ادبیات فارسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری زبان و ادبیات عرب آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آموزش زبان فرانسه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری ادبیات فرانسه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زبان روسی آموزش آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زبان آلمانی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آموزش زبان انگلیسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری زبان و ادبیات انگلیسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری زبان انگلیسی ترجمه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زبان شناسی همگانی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فرهنگ وزبانهای باستانی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری برنامه ریزی و مدیریت ورزشی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آسیب شناسی ورزشی وحرکات اصلاحی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری رشد و تکامل ویادگیری حرکتی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیو مکانیک ورزشی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیولوژی ورزش آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه تاریخ آزاد۹۶
آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم جغرافیایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه الهیات و معارف اسلامی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه حقوق آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مدیریت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم ارتباطات، فرهنگ و ارتباطات، ارتباطات آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم پایه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه شیمی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زیست شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه ریاضی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری نانو فیزیک، علوم فناوری نانو آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری نانو شیمی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری ژئوفیزیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مهندسی شیمی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی نفت
منابع آزمون دکتری علوم باغبانی و فضای سبز
منابع آزمون دکتری علوم و صنایع غذایی
منابع آزمون دکتری علوم و صنایع چوب و کاغذ آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم خاک (خاک شناسی) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم دامی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آبیاری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زراعت و اصلاح نباتات آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری معماری معماری اسلامی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مرمت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بهداشت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری پاتوبیولوژی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم درمانگاهی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی – یریت ورزشی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی – فیزیولوژی ورزشی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی – آسیب شناسی ورزشی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی – رفتار حرکتی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی – بیومکانیک ورزشی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هسته ای شکافت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مرتع داری و آبخیزداری آزاد۹۶




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری تخصصی ۹۶ دانشگاه آزاد

سنجش امیرکبیر تنها ارائه کننده بسته های آموزشی دکتری ۹۶ دانشگاه آزاد بر اساس آخرین تغییرات سازمان سنجش می باشد لذا انتخاب درست منابع آزمون دکتری تخصصی ۹۶ دانشگاه آزاد ، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون دکتری ۹۶ آزاد است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون دکتری، منابع آزمون دکتری آزاد را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد.

 

به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع،کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی(دکتری) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

آیا خواندن کتب مرجع برای آزمون دکتری  آزاد توصیه می شود؟

مطالعه کتاب های مرجع اگر چه بسیار مفید و ضروری است اما برای آمادگی در آزمون دکتری دارای معایبی است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

۱) حجم این نوع کتاب ها با توجه به مطالب مفید آنها برای آزمون مناسب نیست؛ چرا که در کتاب های مرجع بیشتر به آموزش مفاهیم، اثبات قضایا و بعضاً آوردن مطالب غیر ضروری تکیه شده و تعداد سؤالات با پاسخ، برای تمرین دانشجویان کم است و بعضاً پاسخ را به عهده خواننده گذاشته‌اند.

۲) در این نوع کتاب‌ها، روش های تستی و سریع جهت پاسخگویی به سؤالات آزمون دکتری، وجود ندارد.

۳) مطالب بعضی از این کتاب‌ها به دلیل ترجمه گزینشی نامفهوم به نظر می‌رسد و خواننده نمی‌تواند ارتباط لازم را با کتاب برقرار کند.

دلایل فوق و برخی علل دیگر نیاز به مطالعه یک کتاب جامع و خوب را برای ما ضروری می‌سازد. البته گفتنی است یک کتاب خوب باید کاملاً منطبق بر کتاب های مرجع با حذف نکات منفی آنها باشد و دانشجویان نباید کتاب های مرجع را از ذهن خارج کنند.

انتشارات سنجش امیرکبیر جهت قبولی داوطلبان در آزمون دکتری، کتاب های رشته های مختلف را در سطح کشور ارائه کرده که با استقبال زیادی از سوی دانشجویان مواجه شده است. مجموعه این کتاب ها در بسته های آموزشی دکتری برای هر رشته گردآوری و تمام این کتاب ها با در نظر گرفتن منابع آزمون و کتاب های مرجع گوناگون برای هر درس تألیف شده است. که دارای خصوصیات زیر می باشند:

کتاب های تکدرس:

در این نوع کتاب‌ها برای هر درس یک کتاب شامل آموزش گام به گام مطالب به زبانی ساده همراه با آوردن مثال‌ها و تست‌ها در ضمن آموزش، ارائه شده است. در کتاب های آموزشی مؤسسه از آوردن مطالب غیر ضروری پرهیز شده و خلاصه آنچه مورد نیاز داوطلب است ارائه شده است و هر کجا که در پاسخگویی تست‌ها روش های تستی وجود داشته به آنها اشاره شده است. پس از آموزش مطالب هر فصل، تست های طبقه بندی شده سال های گذشته مربوط به آن فصل به همراه پاسخ تشریحی و تست های خودسنجی با جواب کلیدی گنجانده شده است تا دانشجو پس از آموزش مطالب، تمام تست های سال های قبل مربوط به آن فصل را مرور کند.

کتاب های دکتری سنجش امیرکبیر با توجه به ساختار کاملاً حرفه‌ای و علمی آنها و توجه به نیاز دانشجویان، داوطلبان را از مراجعه به کتاب های دیگر بی‌نیاز می‌کند. مطمئناً تعداد تست های فراوان، آموزش ساده و روان مطالب، به روز بودن کتاب‌ها از مشخصه های بارز کتاب های سنجش امیرکبیر است.

ویژگی های بارز بسته های آموزشی سنجش امیرکبیر

جزوات سنجش امیرکبیر توسط نفرات برتر کنکور سال های گذشته گردآوری گردیده و حاوی مطالب مفید و نکات برگزیده ای است که موجب صرفه جویی در وقت داوطلبان می گردد. بسیاری از داوطلبان با مشاهده حجم و تعدد کتب رفرنس اعلام شده، نگران نحوه گزینش مطلب و کمبود زمان برای مطالعه آنها می‎ گردند، از اینرو جزوات سنجش امیرکبیر علاوه بر مطالب گردآوری شده توسط نفرات برتر، دارای مطالب کنکوری بوده و یک منبع جامع، کامل و در عین حال خلاصه محسوب می شود که نیاز شما را به هر کتاب یا هر منبع دیگری مرتفع می ‎کند.

مزیت دیگر بسته‎های آموزشی سنجش امیرکبیر امکان دریافت جزوات ویرایش شده بدون نیاز به پرداخت هزینه مجدد توسط خریدار می باشد. به عبارت دیگر اگر جزوه ‎ای حتی یک روز پس از خرید شما ویرایش گردد، می توانید نسخه جدید آن را بطور رایگان از موسسه دریافت نمایید.

منابع آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد۹۶

منابع جدید آزمون دکتری آزاد سال ۹۶
را از سنجش اميركبير تهيه كنيد

منابع آزمون دکتری مجموعه زبان انگلیسی(عمومی کلیه رشته ها) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه تربیت بدنی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه فنی مهندسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه علوم پایه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه هنر آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه کشاورزی و منابع طبیعی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه علوم انسانی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه زبان آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری جغرافیای سیاسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری برنامه ریزی شهری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری برنامه ریزی روستايی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری جغرافیا طبیعی با گرایش ژئومورفولوژی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری جغرافیای طبیعی گرایش اقلیم شناسی(آب و هوا شناسی) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم اقتصادی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تاریخی تاریخ اسلام آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه تاریخ ایران اسلامی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تاریخ ایران پیش از اسلام آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم اجتماعی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم اجتماعی جمعیت شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مددکاری اجتماعی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری حقوق عمومی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری حقوق جزا آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری حقوق بین الملل آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری حقوق خصوصی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم سیاسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مدیریت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری حسابداری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم کتابداری واطلاع رسانی(علم اطلاعات و دانش شناسی) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه فلسفه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی فلسفه تعلیم وتربیت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی برنامه ریزی درسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی مدیریت آموزشی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی روانشناسی تربیتی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی تکنولوژی آموزشی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی آموزش عالی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری برنامه ریزی آموزشی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی مشاوره و راهنمایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم ارتباطات آزاد۹۶
منابع آزمون دکتریسنجش واندازه گیری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه روانشناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری باستان شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری محیط زیست برنامه ریزی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه کار آفرینی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آینده پژوهی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری الهیات و معارف اسلامی علوم قران و حدیث آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری الهیات فقه و مبانی حقوق اسلامی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری الهیات ادیان و عرفان آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری الهیات تاریخ و تمدن ملل اسلامی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری الهیات تصوف و عرفان اسلامی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه کلام آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فقه شافعی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری حقوق نفت و گاز آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری اقتصاد نفت وگاز آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری سنجش از دور و سامانه اطلاعات جغرافیایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مالی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مطالعات زنان آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مدرسی معارف اسلامی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی چینه و فسیل شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی زمین شناسی نفت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی رسوب شناسی سنگ شناسی رسوبی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی آب شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی زمین شناسی مهندسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی زیست محیطی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی ژئو شیمی(زمین شیمی) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی پترولوژی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی اقتصادی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تکتونیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی فیزیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی الی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی تجزیه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی معدنی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی کاربردی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری پلیمر آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری الکترو شیمی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فیتو شیمی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری هواشناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیولوژی گیاهی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری سیستماتیک گیاهی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری سلولی و تکوینی گیاهی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیولوژی جانوری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیوسیستماتیک جانوری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری سلولی و تکوینی جانوری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری سلولی وملکولی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیوشیمی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری ژنتیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری میکروبیولوژی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیوفیزیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری زیست فناوری(بیوتکنولوژی)گرایش میکروبی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آمار آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری ریاضی محض آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری ریاضی کاربردی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیک دریا آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری جانوران دریا آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموع نانو فیزیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه فیزیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فوتونیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری لرزه شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری زلزله شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری الکترو مغناطیسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری گرانی سنجی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه نانو شیمی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری نانو بیوتکنولوژی(ریز زیست فناوری) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیوانفورماتیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم کامپیوتر آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری ۲۲۴۸ مجموعه علوم اعصاب شناختی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی برق مخابرات میدان آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی برق مخابرات(سیستم) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی برق قدرت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی برق کنترل آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی برق هوش ماشین و رباتیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران سازه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران مهندسی زلزله آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران مکانیک خاک و پی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران سازه های هیدرولیکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران راه و ترابری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران سازه های دریایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران مهندسی آب آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران برنامه ریزی حمل ونقل آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران مدیریت ساخت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران محیط زیست آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران نقشه برداری ژئودزی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران نقشه برداری فتوگرامتری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران نقشه برداری سنجش از دور آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران(نقشه برداری سیستم اطلاعات جغرافیایی) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک ساخت و تولید آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک طراحی کاربردی دینامیک جامدات آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک طراحی کاربردی(دینامیک کنترل ارتعاشات) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک مهندسی خودرو سیستم های تعلیق ترمز و فرمان آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک مهندسی خودرو قوای محرکه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک مهندسی خودرو سازه و بدنه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مهندسی مکانیک مهندسی پزشکی(بیومکانیک) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک مهندسی راه آهن ماشین های ریلی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی دریا آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هوافضا آئرودینامیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هوا فضا جلو برندگی پیشرفته آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هوا فضا سازه های هوایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هوا فضا مکانیک پرواز و کنترل ماهواره آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی معدن اکتشاف آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی معدن استخراج آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی معدن فراوری مواد معدنی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پلیمر صنایع پلیمر آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پلیمر فرایندهای پلیمریزاسیون آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پلیمر کارشناسی صنایع رنگ آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پلیمر کارشناسی رنگ و چاپ آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی محیط زیست منابع آب آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی محیط زیست آب و فاضلاب آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی محیط زیست مواد زائد جامد آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی محیط زیست آلودگی هوا آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پزشکی بیو الکتریک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پزشکی بیو مکانیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پزشکی بیومتریال آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مهندسی صنایع آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی نفت نفت و بهره برداری مخازن آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی نفت اکتشاف آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی نفت مهندسی مخازن هیدرو کربوری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر نرم افزار آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر معماری سیستم های کامپیوتری(سخت افزار) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر الگوریتم و محاسبات آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر فناوری اطلاعاتit آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مواد و متالورژی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی شیمی تمام گرایشها آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی شیمی مهندسی پلیمر آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی شیمی بیوتکنولوژی ومحیط زیست آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی فناوری نانو نانو مواد آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی فناوری نانو نانوالکترونیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هسته ای شکافت،کاربرد پرتوها آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هسته ایی شکافت،راکتور آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هسته ایی شکافت،پرتوپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هسته ایی شکافت چرخه سوخت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هسته ای گداخت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی نساجی تکنولوژی نساجی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی نساجی شیمی نساجی و علوم الیاف آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوترIT آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی سیستم های انرژی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری محیط زیست آلودگی های محیط زیست آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تنوع زیستی بوم شناسی ومدیریت حیات وحش آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آمایش محیط زیست آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مکانیک ماشین های کشاورزی(مکانیک بیوسیستم) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مکانیزاسیون کشاورزی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری سبزیکاری فیزیولوژی واصلاح سبزی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری میوه کاری فیزیولوژی و اصلاح میوه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری گیاهان زینتی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه گیاهان دارویی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیولوژی پس از برداشت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیوتکنولوژی و ژنتیک ملکولی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تکنولوژی مواد غذایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری میکروبیولوژی بهداشت وبیوتکنولوژی مواد غذایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی موادغذایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی صنایع غذایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه اقتصاد کشاورزی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیولوژی و اناتومی چوب آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری صنایع چوب با فراورده های مرکب چوب آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری صنایع خمیر وکاغذ آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیولوژی خاک بیولوژی وبیوتکنولوژی خاک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیک وحفاظت خاک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری پیدایش ورده بندی وارزیابی خاک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی وحاصلخیزی خاک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیولوژی دام آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تغذیه دام نشخوار کنندگان طیور و دام آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری اصلاح نژاد دام ژنتیک و اصلاح دام کمی و کیفی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آبیاری و زهکشی علوم و مهندسی آبیاری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری سازه های آبی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری منابع آب آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری هواشناسی کشاورزی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری اصلاح نباتات ژنتیک بیومتری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری زراعت فیزیولوژی گیاهان زراعی،علوم و تکنولوژی بذر آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری اصلاح نباتات ژنتیک مولکولی و مهندسی ژنتیک بیوتکنولوژی کشاورزی گیاهی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم علف های هرز شناسایی ومبارزه باعلف هرز آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی تولیدات گیاهی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری اکولوژی گیاهان زراعی،کشاورزی اکولوژیک،بوم شناسی زراعی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری ترویج کشاورزی آموزش کشاورزی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری توسعه روستایی توسعه کشاورزی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه حشره شناسی کشاورزی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه بیماری شناسی گیاهی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری جنگلداری و اقتصاد جنگل آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری جنگل داری و علوم جنگل آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری جنگل شناسی و اکولوژی جنگل آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تکثیر وپرورش آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فرآوری محصولات شیلاتی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بوم شناسی آبزیان شیلاتی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تولید و بهره برداری صید آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم مرتع مرتعداری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیابان زدایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آبخیزداری(علوم مهندسی آبخیزداری( آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه کشاورزی هسته ای آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم طیور آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه چوب شناسی صنایع چوب آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی و مدیریت ساخت مدیریت پروژه و ساخت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه معماری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه شهرسازی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری پژوهش هنر آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مرمت آثار و اشیای فرهنگی و تاریخی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مرمت و احیای بناها وبافت های تاریخی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری جراحی دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مامائی وبیماری های تولید مثل دام آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیماری های داخلی دامهای کوچک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیماری های داخلی دامهای بزرگ آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری رادیولوژی دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری پاتولوژی دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بهداشت و بیماری های طیور آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیوشیمی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بهداشت آبزیان آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بهداشت مواد غذایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بهداشت خوراک دام آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری اپید میولوژی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری انگل شناسی دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری باکتری شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری ویروس شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری قارچ شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری ایمنی شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیوتکنولوژی زیست فناوری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فناوری تولید مثل در دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری سم شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فارماکولوژی دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیولوژی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آناتومی وجنین شناسی مقایسه ای دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بافت شناسی دامپزشکی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری زبان و ادبیات فارسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری زبان و ادبیات عرب آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آموزش زبان فرانسه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری ادبیات فرانسه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زبان روسی آموزش آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زبان آلمانی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آموزش زبان انگلیسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری زبان و ادبیات انگلیسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری زبان انگلیسی ترجمه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زبان شناسی همگانی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فرهنگ وزبانهای باستانی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری برنامه ریزی و مدیریت ورزشی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آسیب شناسی ورزشی وحرکات اصلاحی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری رشد و تکامل ویادگیری حرکتی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بیو مکانیک ورزشی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیولوژی ورزش آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه تاریخ آزاد۹۶
آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم جغرافیایی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه الهیات و معارف اسلامی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه حقوق آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مدیریت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم ارتباطات، فرهنگ و ارتباطات، ارتباطات آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم پایه آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه شیمی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زیست شناسی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه ریاضی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری نانو فیزیک، علوم فناوری نانو آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری نانو شیمی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری ژئوفیزیک آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مهندسی شیمی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی نفت
منابع آزمون دکتری علوم باغبانی و فضای سبز
منابع آزمون دکتری علوم و صنایع غذایی
منابع آزمون دکتری علوم و صنایع چوب و کاغذ آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم خاک (خاک شناسی) آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم دامی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری آبیاری آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زراعت و اصلاح نباتات آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری معماری معماری اسلامی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مرمت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری بهداشت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری پاتوبیولوژی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری علوم درمانگاهی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی – یریت ورزشی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی – فیزیولوژی ورزشی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی – آسیب شناسی ورزشی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی – رفتار حرکتی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی – بیومکانیک ورزشی آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هسته ای شکافت آزاد۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مرتع داری و آبخیزداری آزاد۹۶




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری تخصصی ۹۶ سراسری

سنجش امیرکبیر تنها ارائه کننده بسته های آموزشی دکتری ۹۶ بر اساس آخرین تغییرات سازمان سنجش آموزش کشور . انتخاب درست منابع آزمون دکتری ۹۶ سراسری ، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون دکتری ۹۶ سراسری است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون دکتری، منابع آزمون دکتری سراسری را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد.

 

به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع،کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی(دکتری) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

آیا خواندن کتب مرجع برای آزمون دکتری سراسری توصیه می شود؟

مطالعه کتاب های مرجع اگر چه بسیار مفید و ضروری است اما برای آمادگی در آزمون دکتری دارای معایبی است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:
۱) حجم این نوع کتاب ها با توجه به مطالب مفید آنها برای آزمون مناسب نیست؛ چرا که در کتاب های مرجع بیشتر به آموزش مفاهیم، اثبات قضایا و بعضاً آوردن مطالب غیر ضروری تکیه شده و تعداد سؤالات با پاسخ، برای تمرین دانشجویان کم است و بعضاً پاسخ را به عهده خواننده گذاشته‌اند.
۲) در این نوع کتاب‌ها، روش های تستی و سریع جهت پاسخگویی به سؤالات آزمون دکتری، وجود ندارد.
۳) مطالب بعضی از این کتاب‌ها به دلیل ترجمه گزینشی نامفهوم به نظر می‌رسد و خواننده نمی‌تواند ارتباط لازم را با کتاب برقرار کند.
دلایل فوق و برخی علل دیگر نیاز به مطالعه یک کتاب جامع و خوب را برای ما ضروری می‌سازد. البته گفتنی است یک کتاب خوب باید کاملاً منطبق بر کتاب های مرجع با حذف نکات منفی آنها باشد و دانشجویان نباید کتاب های مرجع را از ذهن خارج کنند.
انتشارات سنجش امیرکبیر جهت قبولی داوطلبان در آزمون دکتری، کتاب های رشته های مختلف را در سطح کشور ارائه کرده که با استقبال زیادی از سوی دانشجویان مواجه شده است. مجموعه این کتاب ها در بسته های آموزشی دکتری برای هر رشته گردآوری و تمام این کتاب ها با در نظر گرفتن منابع آزمون و کتاب های مرجع گوناگون برای هر درس تألیف شده است. که دارای خصوصیات زیر می باشند:

کتاب های تکدرس:

در این نوع کتاب‌ها برای هر درس یک کتاب شامل آموزش گام به گام مطالب به زبانی ساده همراه با آوردن مثال‌ها و تست‌ها در ضمن آموزش، ارائه شده است. در کتاب های آموزشی مؤسسه از آوردن مطالب غیر ضروری پرهیز شده و خلاصه آنچه مورد نیاز داوطلب است ارائه شده است و هر کجا که در پاسخگویی تست‌ها روش های تستی وجود داشته به آنها اشاره شده است. پس از آموزش مطالب هر فصل، تست های طبقه بندی شده سال های گذشته مربوط به آن فصل به همراه پاسخ تشریحی و تست های خودسنجی با جواب کلیدی گنجانده شده است تا دانشجو پس از آموزش مطالب، تمام تست های سال های قبل مربوط به آن فصل را مرور کند.
کتاب های دکتری سنجش امیرکبیر با توجه به ساختار کاملاً حرفه‌ای و علمی آنها و توجه به نیاز دانشجویان، داوطلبان را از مراجعه به کتاب های دیگر بی‌نیاز می‌کند. مطمئناً تعداد تست های فراوان، آموزش ساده و روان مطالب، به روز بودن کتاب‌ها از مشخصه های بارز کتاب های سنجش امیرکبیر است.

ویژگی های بارز بسته های آموزشی سنجش امیرکبیر

جزوات سنجش امیرکبیر توسط نفرات برتر کنکور سال های گذشته گردآوری گردیده و حاوی مطالب مفید و نکات برگزیده ای است که موجب صرفه جویی در وقت داوطلبان می گردد. بسیاری از داوطلبان با مشاهده حجم و تعدد کتب رفرنس اعلام شده، نگران نحوه گزینش مطلب و کمبود زمان برای مطالعه آنها می‎ گردند، از اینرو جزوات سنجش امیرکبیر علاوه بر مطالب گردآوری شده توسط نفرات برتر، دارای مطالب کنکوری بوده و یک منبع جامع، کامل و در عین حال خلاصه محسوب می شود که نیاز شما را به هر کتاب یا هر منبع دیگری مرتفع می ‎کند.
مزیت دیگر بسته‎های آموزشی سنجش امیرکبیر امکان دریافت جزوات ویرایش شده بدون نیاز به پرداخت هزینه مجدد توسط خریدار می باشد. به عبارت دیگر اگر جزوه ‎ای حتی یک روز پس از خرید شما ویرایش گردد، می توانید نسخه جدید آن را بطور رایگان از موسسه دریافت نمایید.

منابع آزمون دکتری تخصصی ۹۶ دانشگاه سراسری بر اساس آخرين تغييرات سازمان سنجش

منابع آزمون دکتری ۹۶ سراسری

منابع آزمون دکتری تخصصی دانشگاه سراسری۹۶

منابع جدید آزمون دکتری سراسری سال ۹۶
را از سنجش اميركبير تهيه كنيد

منابع آزمون دکتری مجموعه زبان انگلیسی(عمومی کلیه رشته ها) سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه تربیت بدنی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه فنی مهندسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه علوم پایه سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه دامپزشکی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه هنر سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه کشاورزی و منابع طبیعی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه علوم انسانی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری استعداد تحصیلی گروه زبان سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری جغرافیای سیاسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری برنامه ریزی شهری سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری برنامه ریزی روستايی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری جغرافیا طبیعی با گرایش ژئومورفولوژی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری جغرافیای طبیعی گرایش اقلیم شناسی(آب و هوا شناسی) سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم اقتصادی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تاریخی تاریخ اسلام سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه تاریخ ایران اسلامی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری تاریخ ایران پیش از اسلام سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم اجتماعی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری علوم اجتماعی جمعیت شناسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مددکاری اجتماعی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری حقوق عمومی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری حقوق جزا سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری حقوق بین الملل سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری حقوق خصوصی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم سیاسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مدیریت سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری حسابداری سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری علوم کتابداری واطلاع رسانی(علم اطلاعات و دانش شناسی) سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه فلسفه سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی فلسفه تعلیم وتربیت سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی برنامه ریزی درسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی مدیریت آموزشی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی روانشناسی تربیتی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی تکنولوژی آموزشی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی آموزش عالی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری برنامه ریزی آموزشی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی مشاوره و راهنمایی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم ارتباطات سراسری۹۶
منابع آزمون دکتریسنجش واندازه گیری سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه روانشناسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری باستان شناسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری محیط زیست برنامه ریزی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه کار آفرینی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری آینده پژوهی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری الهیات و معارف اسلامی علوم قران و حدیث سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری الهیات فقه و مبانی حقوق اسلامی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری الهیات ادیان و عرفان سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری الهیات تاریخ و تمدن ملل اسلامی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری الهیات تصوف و عرفان اسلامی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه کلام سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری فقه شافعی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری حقوق نفت و گاز سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری اقتصاد نفت وگاز سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری سنجش از دور و سامانه اطلاعات جغرافیایی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مالی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مطالعات زنان سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مدرسی معارف اسلامی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی چینه و فسیل شناسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی زمین شناسی نفت سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی رسوب شناسی سنگ شناسی رسوبی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی آب شناسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی زمین شناسی مهندسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی زیست محیطی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی ژئو شیمی(زمین شیمی) سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی پترولوژی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی اقتصادی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری تکتونیک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی فیزیک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی الی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی تجزیه سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی معدنی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی کاربردی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری پلیمر سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری الکترو شیمی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری فیتو شیمی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری هواشناسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیولوژی گیاهی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری سیستماتیک گیاهی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری سلولی و تکوینی گیاهی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیولوژی جانوری سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بیوسیستماتیک جانوری سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری سلولی و تکوینی جانوری سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری سلولی وملکولی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بیوشیمی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری ژنتیک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری میکروبیولوژی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بیوفیزیک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری زیست فناوری(بیوتکنولوژی)گرایش میکروبی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری آمار سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری ریاضی محض سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری ریاضی کاربردی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیک دریا سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری جانوران دریا سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموع نانو فیزیک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه فیزیک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری فوتونیک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری لرزه شناسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری زلزله شناسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری الکترو مغناطیسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری گرانی سنجی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه نانو شیمی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری نانو بیوتکنولوژی(ریز زیست فناوری) سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بیوانفورماتیک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری علوم کامپیوتر سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری ۲۲۴۸ مجموعه علوم اعصاب شناختی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی برق مخابرات میدان سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی برق مخابرات(سیستم) سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی برق قدرت سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی برق کنترل سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی برق هوش ماشین و رباتیک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران سازه سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران مهندسی زلزله سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران مکانیک خاک و پی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران سازه های هیدرولیکی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران راه و ترابری سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران سازه های دریایی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران مهندسی آب سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران برنامه ریزی حمل ونقل سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران مدیریت ساخت سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران محیط زیست سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران نقشه برداری ژئودزی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران نقشه برداری فتوگرامتری سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران نقشه برداری سنجش از دور سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی عمران(نقشه برداری سیستم اطلاعات جغرافیایی) سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک ساخت و تولید سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک طراحی کاربردی دینامیک جامدات سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک طراحی کاربردی(دینامیک کنترل ارتعاشات) سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک مهندسی خودرو سیستم های تعلیق ترمز و فرمان سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک مهندسی خودرو قوای محرکه سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک مهندسی خودرو سازه و بدنه سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مهندسی مکانیک مهندسی پزشکی(بیومکانیک) سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک مهندسی راه آهن ماشین های ریلی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی دریا سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هوافضا آئرودینامیک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هوا فضا جلو برندگی پیشرفته سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هوا فضا سازه های هوایی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هوا فضا مکانیک پرواز و کنترل ماهواره سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی معدن اکتشاف سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی معدن استخراج سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی معدن فراوری مواد معدنی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پلیمر صنایع پلیمر سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پلیمر فرایندهای پلیمریزاسیون سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پلیمر کارشناسی صنایع رنگ سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پلیمر کارشناسی رنگ و چاپ سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی محیط زیست منابع آب سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی محیط زیست آب و فاضلاب سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی محیط زیست مواد زائد جامد سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی محیط زیست آلودگی هوا سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پزشکی بیو الکتریک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پزشکی بیو مکانیک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی پزشکی بیومتریال سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مهندسی صنایع سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی نفت نفت و بهره برداری مخازن سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی نفت اکتشاف سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی نفت مهندسی مخازن هیدرو کربوری سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر نرم افزار سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر معماری سیستم های کامپیوتری(سخت افزار) سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر الگوریتم و محاسبات سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر فناوری اطلاعاتit سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی مواد و متالورژی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی شیمی تمام گرایشها سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی شیمی مهندسی پلیمر سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی شیمی بیوتکنولوژی ومحیط زیست سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی فناوری نانو نانو مواد سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی فناوری نانو نانوالکترونیک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هسته ای شکافت،کاربرد پرتوها سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هسته ایی شکافت،راکتور سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هسته ایی شکافت،پرتوپزشکی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هسته ایی شکافت چرخه سوخت سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هسته ای گداخت سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی نساجی تکنولوژی نساجی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی نساجی شیمی نساجی و علوم الیاف سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوترIT سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی سیستم های انرژی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری محیط زیست آلودگی های محیط زیست سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری تنوع زیستی بوم شناسی ومدیریت حیات وحش سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری آمایش محیط زیست سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مکانیک ماشین های کشاورزی(مکانیک بیوسیستم) سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مکانیزاسیون کشاورزی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری سبزیکاری فیزیولوژی واصلاح سبزی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری میوه کاری فیزیولوژی و اصلاح میوه سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری گیاهان زینتی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه گیاهان دارویی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیولوژی پس از برداشت سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بیوتکنولوژی و ژنتیک ملکولی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری تکنولوژی مواد غذایی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری میکروبیولوژی بهداشت وبیوتکنولوژی مواد غذایی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی موادغذایی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی صنایع غذایی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه اقتصاد کشاورزی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بیولوژی و اناتومی چوب سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری صنایع چوب با فراورده های مرکب چوب سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری صنایع خمیر وکاغذ سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بیولوژی خاک بیولوژی وبیوتکنولوژی خاک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیک وحفاظت خاک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری پیدایش ورده بندی وارزیابی خاک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری شیمی وحاصلخیزی خاک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیولوژی دام سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری تغذیه دام نشخوار کنندگان طیور و دام سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری اصلاح نژاد دام ژنتیک و اصلاح دام کمی و کیفی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری آبیاری و زهکشی علوم و مهندسی آبیاری سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری سازه های آبی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری منابع آب سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری هواشناسی کشاورزی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری اصلاح نباتات ژنتیک بیومتری سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری زراعت فیزیولوژی گیاهان زراعی،علوم و تکنولوژی بذر سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری اصلاح نباتات ژنتیک مولکولی و مهندسی ژنتیک بیوتکنولوژی کشاورزی گیاهی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری علوم علف های هرز شناسایی ومبارزه باعلف هرز سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی تولیدات گیاهی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری اکولوژی گیاهان زراعی،کشاورزی اکولوژیک،بوم شناسی زراعی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری ترویج کشاورزی آموزش کشاورزی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری توسعه روستایی توسعه کشاورزی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه حشره شناسی کشاورزی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه بیماری شناسی گیاهی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری جنگلداری و اقتصاد جنگل سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری جنگل داری و علوم جنگل سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری جنگل شناسی و اکولوژی جنگل سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری تکثیر وپرورش سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری فرآوری محصولات شیلاتی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بوم شناسی آبزیان شیلاتی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری تولید و بهره برداری صید سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری علوم مرتع مرتعداری سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بیابان زدایی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری آبخیزداری(علوم مهندسی آبخیزداری( سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه کشاورزی هسته ای سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری علوم طیور سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه چوب شناسی صنایع چوب سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی و مدیریت ساخت مدیریت پروژه و ساخت سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه معماری سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه شهرسازی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری پژوهش هنر سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مرمت آثار و اشیای فرهنگی و تاریخی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مرمت و احیای بناها وبافت های تاریخی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری جراحی دامپزشکی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مامائی وبیماری های تولید مثل دام سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بیماری های داخلی دامهای کوچک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بیماری های داخلی دامهای بزرگ سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری رادیولوژی دامپزشکی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری پاتولوژی دامپزشکی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بهداشت و بیماری های طیور سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بیوشیمی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بهداشت آبزیان سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بهداشت مواد غذایی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بهداشت خوراک دام سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری اپید میولوژی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری انگل شناسی دامپزشکی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری باکتری شناسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری ویروس شناسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری قارچ شناسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری ایمنی شناسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بیوتکنولوژی زیست فناوری سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری فناوری تولید مثل در دامپزشکی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری سم شناسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری فارماکولوژی دامپزشکی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیولوژی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری آناتومی وجنین شناسی مقایسه ای دامپزشکی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بافت شناسی دامپزشکی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری زبان و ادبیات فارسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری زبان و ادبیات عرب سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری آموزش زبان فرانسه سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری ادبیات فرانسه سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زبان روسی آموزش سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زبان آلمانی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری آموزش زبان انگلیسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری زبان و ادبیات انگلیسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری زبان انگلیسی ترجمه سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زبان شناسی همگانی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری فرهنگ وزبانهای باستانی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری برنامه ریزی و مدیریت ورزشی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری آسیب شناسی ورزشی وحرکات اصلاحی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری رشد و تکامل ویادگیری حرکتی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بیو مکانیک ورزشی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری فیزیولوژی ورزش سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه تاریخ سراسری۹۶
سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم جغرافیایی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه الهیات و معارف اسلامی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه علوم تربیتی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه حقوق سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مدیریت سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری علوم ارتباطات، فرهنگ و ارتباطات، ارتباطات سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری علوم پایه سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زمین شناسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه شیمی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زیست شناسی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه ریاضی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری نانو فیزیک، علوم فناوری نانو سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری نانو شیمی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری ژئوفیزیک سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مهندسی شیمی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی نفت
منابع آزمون دکتری علوم باغبانی و فضای سبز
منابع آزمون دکتری علوم و صنایع غذایی
منابع آزمون دکتری علوم و صنایع چوب و کاغذ سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری علوم خاک (خاک شناسی) سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری علوم دامی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری آبیاری سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه زراعت و اصلاح نباتات سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری معماری معماری اسلامی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مرمت سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری بهداشت سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری پاتوبیولوژی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری علوم درمانگاهی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی – یریت ورزشی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی – فیزیولوژی ورزشی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی – آسیب شناسی ورزشی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی – رفتار حرکتی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی – بیومکانیک ورزشی سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مهندسی هسته ای شکافت سراسری۹۶
منابع آزمون دکتری مجموعه مرتع داری و آبخیزداری سراسری۹۶




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

دانلود منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک دانشگاه سراسری کد ۲۳۰۴

منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک به توصیه سنجش امیرکبیر

انتخاب درست منابع و مراجع مورد استفاده در آزمون دکتری مهندسی مکانیک، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون دکتری مهندسی مکانیک است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون دکتری، این مهم را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع،کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی(دکتری) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

http://www.sanjeshetakmili.ir/%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%B9-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%DB%8C%DA%A9/

آیا خواندن کتب مرجع برای آزمون دکتری مهندسی مکانیک توصیه می شود؟

مطالعه کتاب های مرجع اگر چه بسیار مفید و ضروری است اما برای آمادگی در آزمون دکتری دارای معایبی است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

۱) حجم این نوع کتاب ها با توجه به مطالب مفید آنها برای آزمون مناسب نیست؛ چرا که در کتاب های مرجع بیشتر به آموزش مفاهیم، اثبات قضایا و بعضاً آوردن مطالب غیر ضروری تکیه شده و تعداد سؤالات با پاسخ، برای تمرین دانشجویان کم است و بعضاً پاسخ را به عهده خواننده گذاشته‌اند.

۲) در این نوع کتاب‌ها، روش های تستی و سریع جهت پاسخگویی به سؤالات آزمون دکتری، وجود ندارد.

۳) مطالب بعضی از این کتاب‌ها به دلیل ترجمه گزینشی نامفهوم به نظر می‌رسد و خواننده نمی‌تواند ارتباط لازم را با کتاب برقرار کند.

دلایل فوق و برخی علل دیگر نیاز به مطالعه یک کتاب جامع و خوب را برای ما ضروری می‌سازد. البته گفتنی است یک کتاب خوب باید کاملاً منطبق بر کتاب های مرجع با حذف نکات منفی آنها باشد و دانشجویان نباید کتاب های مرجع را از ذهن خارج کنند.
انتشارات سنجش امیرکبیر جهت قبولی داوطلبان در آزمون دکتری، کتاب های رشته های مختلف را در سطح کشور ارائه کرده که با استقبال زیادی از سوی دانشجویان مواجه شده است. مجموعه این کتاب ها در بسته های آموزشی دکتری برای هر رشته گردآوری و تمام این کتاب ها با در نظر گرفتن منابع آزمون و کتاب های مرجع گوناگون برای هر درس تألیف شده است. که دارای خصوصیات زیر می باشند:

کتاب های تکدرس:

در این نوع کتاب‌ها برای هر درس یک کتاب شامل آموزش گام به گام مطالب به زبانی ساده همراه با آوردن مثال‌ها و تست‌ها در ضمن آموزش، ارائه شده است. در کتاب های آموزشی مؤسسه از آوردن مطالب غیر ضروری پرهیز شده و خلاصه آنچه مورد نیاز داوطلب است ارائه شده است و هر کجا که در پاسخگویی تست‌ها روش های تستی وجود داشته به آنها اشاره شده است. پس از آموزش مطالب هر فصل، تست های طبقه بندی شده سال های گذشته مربوط به آن فصل به همراه پاسخ تشریحی و تست های خودسنجی با جواب کلیدی گنجانده شده است تا دانشجو پس از آموزش مطالب، تمام تست های سال های قبل مربوط به آن فصل را مرور کند.

کتاب های دکتری سنجش امیرکبیر با توجه به ساختار کاملاً حرفه‌ای و علمی آنها و توجه به نیاز دانشجویان، داوطلبان را از مراجعه به کتاب های دیگر بی‌نیاز می‌کند. مطمئناً تعداد تست های فراوان، آموزش ساده و روان مطالب، به روز بودن کتاب‌ها از مشخصه های بارز کتاب های سنجش امیرکبیر است.

اطلاعات کامل در سایت سنجش تکمیلی دات آی آر

44031690

ویژگی های بارز بسته های آموزشی سنجش امیرکبیر

جزوات سنجش امیرکبیر توسط نفرات برتر کنکور سال های گذشته گردآوری گردیده و حاوی مطالب مفید و نکات برگزیده ای است که موجب صرفه جویی در وقت داوطلبان می گردد. بسیاری از داوطلبان با مشاهده حجم و تعدد کتب رفرنس اعلام شده، نگران نحوه گزینش مطلب و کمبود زمان برای مطالعه آنها می‎ گردند، از اینرو جزوات سنجش امیرکبیر علاوه بر مطالب گردآوری شده توسط نفرات برتر، دارای مطالب کنکوری بوده و یک منبع جامع، کامل و در عین حال خلاصه محسوب می شود که نیاز شما را به هر کتاب یا هر منبع دیگری مرتفع می ‎کند.

مزیت دیگر بسته‎های آموزشی سنجش امیرکبیر امکان دریافت جزوات ویرایش شده بدون نیاز به پرداخت هزینه مجدد توسط خریدار می باشد. به عبارت دیگر اگر جزوه ‎ای حتی یک روز پس از خرید شما ویرایش گردد، می توانید نسخه جدید آن را بطور رایگان از موسسه دریافت نمایید.

گرایش های رشته دکتری مهندسی مکانیک سراسری عبارتند از:

ساخت و تولید، مکانیک جامدات، دینامیک کنترل و ارتعاشات، تبدیل انرژی، طراحی سیستم های دینامیکی خودرو، قوای محرکه، سازه و بدنه

 

منابع زبان عمومی

۱- کتاب گرامر کاربردی زبان انگلیسی، شهاب اناری و همکاران، انتشارات مبتکران.
۲- کتاب گرامر زبان انگلیسی، عباس فرزام، انتشارات باستان.
۳- کتاب تافل رهنما، ابراهیم نظری تیموری، انتشارات رهنما.
۴- کتاب ۵۰۴ واژه ضروری تافل، انتشارات جنگل.
۵- کتاب مجموعه سوالات کارشناسی ارشد زبان عمومی، انتشارات سازمان سنجش و آموزش کشور.
۶- جزوه زبان عمومی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.

۷- Saheli, Mohamad, Vocabulary for TOEFL and MA candidates of TOEFL. Koye Kosar Press.
۸- جزوه زبان عمومی سنجش امیرکبیر که برگرفته از تمام منابع فوق می باشد.

 

منابع زبان تافل

۱- کتاب خودآموز IELTS، محمد معین جهانگیر و علی زارعی، انتشارات نور علم.
۲- کتاب مجموعه سوالات تافل آزمون دکتری، محمود رمضانی، انتشارات سرای عدالت.
۳- کتاب نکته‌ها و مهارت‌های موفقیت در آزمون‌های زبان عمومی و تخصصی، تالیف عبدالرضا تالانه و شاهین شریفی، انتشارات کیومرث.
۴- کتاب تست و گرامر انگلیسی، تالیف عباس فرزام، انتشارات باستان.
۵- کتاب نکات کلیدی گرامر در زبان انگلیسی، مورفی ریموند، ترجمه میمنت رحمتی، انتشارات دانش پرور.
۶- کتاب راهنمای جامع آزمون تافل، سید محمدرضا ناصرزاده و یاشار دهدشتی، انتشارات نگاه دانش.
۷- جزوه زبان تافل موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۸- Daneshvari, R, Essential words for the TOEFL, Jungle pub.
۹- Barron’s, Essential words for the TOEFL, Jungle pub.
۱۰- Martin Hewings, Advanced grammar in use: a self-study reference and practice book for advanced learners of English: with answer, Khorvash Pub.
۱۱- Murray Bromberg, Julius Liebb, Arthur Traiger, Husain Kabiri, absolutely essential word 504. 
۱۲- Murphy, R. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate students .
۱۳- Murphy, R. Essential grammar in Use, Danesh Parvar Pub.

۱۴- جزوه زبان تافل دکتری سنجش امیرکبیر که برگرفته از تمام منابع فوق می باشد.
اطلاعات کامل در سایت سنجش تکمیلی دات آی آر

44031690

منابع استعداد تحصیلی

۱- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت (۲ جلدی)‌، احمد صداقت، انتشارات نگاه دانش.
۲- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی، هوشنگ عباس فام، انتشارات راه.
۳- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت‌، عرفانیان، اصلانی، غفارزاده، انتشارات نگاه دانش.
۴- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی GMAT 2011 ، مجید نگهداری، انتشارات مولف.
۵- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت‌، هادی مسیح خواه، محمد وکیلی‌، انتشارات کتابخانه فرهنگ.
۶- جزوه استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت‌، احمد صداقت.
۷- جزوه استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت‌، عرفانیان.
۸- جزوه استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت، محمد وکیلی.
۹- جزوه اینترنتی ۱۰۰ مساله حل شده استعداد تحصیلی دکتری، هادی مسیح‌خواه، محمد وکیلی‌، انتشارات کتابخانه فرهنگ.
۱۰- نمونه سوالات دکتری دانشگاه‌های صنعتی شریف، امیرکبیر و تهران.
۱۱- جزوه استعداد تحصیلی، جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف.
۱۲- جزوه استعداد تحصیلی، جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
۱۳- جزوه استعداد تحصیلی، جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران.
۱۴- جزوه استعداد تحصیلی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۱۵- جزوه استعدادتحصیلی سنجش امیرکبیر که برگرفته از تمام منابع فوق می باشد.

منابع دینامیک

۱- کتاب مکانیک مهندسی دینامیک (Engineering Mechanics Dynamics)، تالیف ال.جی. کریگ و جی. ال. مریام، انتشارات متفکران.
۲- کتاب دینامیک، تالیف فردیناندپیر بیر، الوودراسل جانستون و الیوت آیزنبرگ، مترجم غلامرضا زارع پور، انتشارات دانش نگار.
۳- کتاب روش‌های دینامیک تحلیلی (Methods of Analytical Dynamics)، تالیف لئونارد میروویچ، انتشارات McGraw-Hill.
۴- کتاب دینامیک برداری، تالیف منصور نیکخواه بهرامی، انتشارات دانشگاه تهران.
۵- کتاب دینامیک (مکانیک مهندسی)، تالیف آرسی هیبلر، مترجمان عباس راستگو و محمدمهدی هیهات، تالیف علمی و فنی.
۶- کتاب راهنمای مکانیک مهندسی دینامیک، تالیف ایروینگ هرمن شیمز، مترجم بهرام پوستی، انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی. 
۷- کتاب دینامیک، تالیف محسن لطف زمان، انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
۸- جزوه دینامیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
۹- جزوه دینامیک دانشگاه صنعتی شریف.
۱۰- جزوه دینامیک دانشگاه علم و صنعت.
۱۱- جزوه دینامیک دانشگاه تهران.
۱۲- جزوه دینامیک دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
۱۳- جزوه دینامیک موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۱۴- جزوه دینامیک سنجش امیرکبیر که برگرفته از تمام منابع فوق می باشد.

http://www.sanjeshetakmili.ir

44031690

منابع مقاومت مصالح

۱- کتاب مقاومت مصالح، تالیف ایگورپاول پوپوف، مترجم محمدرضا افضلی، انتشارات کتاب دانشگاهی.
۲- کتاب مقاومت مصالح، تالیف فردیناندپیر بیر و الوودراسل جانستون، مترجم ابراهیم واحدیان، انتشارات علوم دانشگاهی.
۳- کتاب مقاومت مصالح، تالیف جیمز گیر و استیون تیموشنکو، مترجمان غلامحسین مجذوبی و محمود نیلی، انتشارات دانشگاه بوعلی سینا.
۴- کتاب مقاومت مصالح (Strength of Materials)، تالیف ویلیام نش، انتشارات فتح دانش.
۵- کتاب مقاومت مصالح، تالیف محسن لطف زمان، انتشارات جهاد دانشگاهی صنعتی امیرکبیر.
۶- کتاب مقاومت مصالح، تالیف دکتر حجت الله عادلی، انتشارات دهخدا.
۷- کتاب مقاومت مصالح پیشرفته، تالیف استفان تیموشنکو، مترجم حمیدرضا اشرفی، انتشارات نورپردازان.
۸- کتاب پرسشهای چهارگزینه ای مقاومت مصالح، تالیف نادر فنایی، علی اکبر احمدی، شهاب الدین اسماعیلی، مهدی ذوالفقاریان، انتشارات دیباگران تهران.
۹- کتاب مقاومت مصالح، تالیف هیبلر، مترجمان محمود شریعتی و محمدجواد مغربی، انتشارات دانشگاه شاهرود.
۱۰- جزوه مقاومت مصالح دانشگاه تهران.
۱۱- جزوه مقاومت مصالح دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
۱۲- جزوه مقاومت مصالح دانشگاه صنعتی شریف.
۱۳- جزوه مقاومت مصالح دانشگاه علم و صنعت.
۱۴- جزوه مقاومت مصالح موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۱۵- جزوه مقاومت مصالح سنجش امیرکبیر که برگرفته از تمام منابع فوق می باشد.

اطلاعات کامل در سایت سنجش تکمیلی دات آی آر

44031690

 

منابع ترمودینامیک

۱- کتاب ترمودینامیک، تالیف ریچارد دادوین زونتاگ، کلاوس بورگناک و گوردن جان ون‌وایلن، مترجم بهرام پوستی، انتشارات کتاب دانشگاهی.
۲- کتاب ترمودینامیک پیشرفته مهندسی، تالیف دی.ای. وینتربون، مترجم مظفرعلی مهرابیان، انتشارات دانشگاه شهید باهنر.
۳- کتاب ترمودینامیک از دیدگاه مهندسی، تالیف یونس .ای سنجل و مایکل بولز، مترجمان حمید ممهدی هروی، سیدامیر کرمی نژاد، بهنام رحمانیان و ابوالفضل آذرگون، انتشارات نما.
۴- کتاب ترمودینامیک پیشرفته (Advanced Thermodynamic)، تالیف Bejan، انتشارات Wiley.
۵- ترمودینامیک، تألیف یونس الف. سنجل، مایکل الف. بلز، مترجمان خداداد واحدی، همت ویسی و علی کشاورز ولیان، انتشارات دانشگاه امام حسین.
۶- ترمودینامیک، تالیف جک فیلیپ هلمن، ترجمه محمدرضا مدرس رضوی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
۷- کتاب ترمودینامیک مهندسی مکانیک، تالیف محسن دهقان منشادی، انتشارات علوی فرهیخته. 
۸- کتاب ترمودینامیک مهندسی شیمی، تالیف محمد سمیع‌پور، انتشارات پوران پژوهش.
۹- کتاب ترمودینامیک مهندسی شیمی، تالیف دکتر طاهری، انتشارات دانشگاه هرمزگان.
۱۰- کتاب آزمون ترمودینامیک، تالیف وحید صادقی و امیر کریمی، انتشارات آشینا.
۱۱- جزوه ترمودینامیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
۱۲- جزوه ترمودینامیک دانشگاه صنعتی شریف.
۱۳- جزوه ترمودینامیک دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
۱۴- جزوه ترمودینامیک دانشگاه تهران.
۱۵- جزوات ترمودینامیک موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۱۶- جزوه ترمودینامیک سنجش امیرکبیر که برگرفته از تمام منابع فوق می باشد.

با سنجش امیرکبیر آزمون دکتری را قورت دهید.

تگ ها: دکتری مکانیک تبدیل انرژی, دکتری مکانیک دانشگاه آزاد, کنکور دکتری مکانیک, گرایش های دکتری مکانیک, منابع آزمون دکتری مکانیک ۹۵, منابع آزمون دکتری مکانیک ۹۶, منابع آزمون دکتری مکانیک ۹۷,منابع آزمون دکتری مکانیک جامدات, منابع آزمون دکتری مکانیک دینامیک ارتعاشات, منابع آزمون دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی

http://www.sanjeshetakmili.ir

44031690




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

دانلود رایگان منابع آزمون دکتری حقوق دانشگاه سراسری کد 2105

نگاهی به تعداد داوطلبان آزمون مقاطع عالی و تکمیلی نشان می دهد که در سال های اخیر تقاضا برای ادامه تحصیل در این مقاطع به طور چشمگیری افزایش یافته است. مشکل اصلی داوطلبان، تنوع منابع درسی و عدم دسترسی به منابع مناسب برای درک و فهم بیشتر مطالب است. لذا سنجش امیرکبیر با بیش از یک دهه سابقه آموزشی، جهت رفع نیازهای اصلی داوطلبان اقدام به آماده سازی جزوات برتر آموزشی دکتری حقوق کد 2105 نموده است. این جزوات برای کمک به داوطلبان و جلوگیری از پراکنده خوانی آنها تدوین شده است. سنجش امیرکبیر لیست مهمترین منابع مورد نیاز دکتری حقوق دانشگاه سراسری که باید برای آمادگی آزمون تحصیلات تکمیلی مقطع دکتری حقوق که در جزوات خود استفاده نموده در ذیل آورده است، همچنین داوطلبان گرامی متقاضی کنکور دکتری سراسری رشته حقوق کد 2105 میتوانند بسته آموزشی دکتری تخصصی رشته حقوق دانشگاه سراسری سنجش امیرکبیر را خریداری و مطالعه نمایند.


اطلاعات کامل در سایت سنجش تکمیلی دات کام

44031690

 

گرایش های دکتری حقوق سراسری عبارتند از:

حقوق عمومی, حقوق بین الملل عمومی, حقوق جزا و جرم شناسی, فقه و حقوق جزا, جرم یابی, حقوق خصوصی, فقه و حقوق خصوصی, حقوق نفت و گاز


منابع زبان عمومی

1- کتاب گرامر کاربردی زبان انگلیسی، شهاب اناری و همکاران، انتشارات مبتکران.
2- کتاب گرامر زبان انگلیسی، عباس فرزام، انتشارات باستان.
3- کتاب تافل رهنما، ابراهیم نظری تیموری، انتشارات رهنما.
4- کتاب 504 واژه ضروری تافل، انتشارات جنگل.
5- کتاب مجموعه سوالات کارشناسی ارشد زبان عمومی، انتشارات سازمان سنجش و آموزش کشور.
6- جزوه زبان عمومی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
7- Saheli, Mohamad, Vocabulary for TOEFL and MA candidates of TOEFL. Koye Kosar Press.
8- جزوه زبان عمومی سنجش امیرکبیر که برگرفته از تمام منابع فوق می باشد.

 

منابع زبان تافل

1- کتاب خودآموز IELTS، محمد معین جهانگیر و علی زارعی، انتشارات نور علم.
2- کتاب مجموعه سوالات تافل آزمون دکتری، محمود رمضانی، انتشارات سرای عدالت.
3- کتاب نکته‌ها و مهارت‌های موفقیت در آزمون‌های زبان عمومی و تخصصی، تالیف عبدالرضا تالانه و شاهین شریفی، انتشارات کیومرث.
4- کتاب تست و گرامر انگلیسی، تالیف عباس فرزام، انتشارات باستان.
5- کتاب نکات کلیدی گرامر در زبان انگلیسی، مورفی ریموند، ترجمه میمنت رحمتی، انتشارات دانش پرور.
6- کتاب راهنمای جامع آزمون تافل، سید محمدرضا ناصرزاده و یاشار دهدشتی، انتشارات نگاه دانش.
7- جزوه زبان تافل موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
8- Daneshvari, R, Essential words for the TOEFL, Jungle pub.
9- Barron's, Essential words for the TOEFL, Jungle pub.
10- Martin Hewings, Advanced grammar in use: a self-study reference and practice book for advanced learners of English: with answer, Khorvash Pub.
11- Murray Bromberg, Julius Liebb, Arthur Traiger, Husain Kabiri, absolutely essential word 504. 
12- Murphy, R. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate students .
13- Murphy, R. Essential grammar in Use, Danesh Parvar Pub.

14- جزوه زبان تافل دکتری سنجش امیرکبیر که برگرفته از تمام منابع فوق می باشد.


44031690

www.sanjeshetakmili.com

 

منابع استعداد تحصیلی

1- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت (2 جلدی)‌، احمد صداقت، انتشارات نگاه دانش.
2- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی، هوشنگ عباس فام، انتشارات راه.
3- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت‌، عرفانیان، اصلانی، غفارزاده، انتشارات نگاه دانش.
4- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی GMAT 2011 ، مجید نگهداری، انتشارات مولف.
5- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت‌، هادی مسیح خواه، محمد وکیلی‌، انتشارات کتابخانه فرهنگ.
6- جزوه استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت‌، احمد صداقت.
7- جزوه استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت‌، عرفانیان.
8- جزوه استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت، محمد وکیلی.
9- جزوه اینترنتی 100 مساله حل شده استعداد تحصیلی دکتری، هادی مسیح‌خواه، محمد وکیلی‌، انتشارات کتابخانه فرهنگ.
10- نمونه سوالات دکتری دانشگاه‌های صنعتی شریف، امیرکبیر و تهران.
11- جزوه استعداد تحصیلی، جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف.
12- جزوه استعداد تحصیلی، جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
13- جزوه استعداد تحصیلی، جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران.
14- جزوه استعداد تحصیلی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
15- جزوه استعدادتحصیلی سنجش امیرکبیر که برگرفته از تمام منابع فوق می باشد.

اطلاعات کامل در سایت سنجش تکمیلی دات کام

44031690

 

منابع متون فقه

1- کتاب الروضه البهیه فی شرح اللمعه الدمشقیه، تالیف زین‌الدین بن علی شهید ثانی، انتشارات بوستان کتاب قم.
2- کتاب اللمعه الدمشقیه، تالیف محمدبن مکی شهید اول، انتشارات دارالفکر.
3- کتاب فقه استدلالی: ترجمه تحریر الروضه فی شرح اللمعه المشقیه، تالیف علیرضا امینی و محمدرضا آیتی، انتشارات کتاب طه.
4- کتاب متون فقه، تالیف مهدی صیادی، انتشارات چتر دانش.
5- کتاب ساده ساز: متون فقه، تالیف حمیدرضا کلانتری، مرتضی طبیبی، انتشارات میزان.
6- جزوه متون فقه دانشگاه شهید بهشتی.
7- جزوه متون فقه دانشگاه تهران.
8- جزوه متون فقه دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
9- جزوه متون فقه موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
10- جزوه متون فقه سنجش امیرکبیر که برگرفته از تمام منابع فوق می باشد.


44031690

www.sanjeshetakmili.com

 

منابع اصول فقه

1- کتاب اصول فقه، تالیف مرحوم محمدرضا مظفر و علیرضا هدایی، انتشارات حکمت.
2- کتاب مبادی اصول فقه، تالیف دکتر اسدالله لطفی، انتشارات نورعلم.
3- کتاب اصول استنباط علامة حیدری، مترجم دکتر عباس زراعت و حمید مسجد سرائی، انتشارات حقوق اسلامی.
4- کتاب مبانی استنباط حقوق اسلامی یا اصول فقه، تالیف ابوالحسن محمدی، انتشارات دانشگاه تهران.
5- کتاب مجموعه سوالات کارشناسی ارشد، انتشارات سازمان سنجش و آموزش کشور.
6- کتاب فقه و مبانی حقوق، تالیف احمد باقری، انتشارات پردازش.
7- کتاب مجموعه سوالات اصول فقه، تالیف دکتر محمد حسین شهبازی، انتشارات میزان.
8- کتاب کمک حافظه اصول فقه، امیر مرادی.
9- جزوه اصول فقه دانشگاه تهران.
10- جزوه اصول فقه دانشگاه علامه طباطبایی.
11- جزوه اصول فقه دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
12- جزوه اصول فقه موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
13- جزوه اصول فقه سنجش امیرکبیر که برگرفته از تمام منابع فوق می باشد.

 

منابع حقوق اساسی

1- کتاب بایسته‌های حقوق اساسی، تالیف دکتر سید ابوالفضل قاضی شریعت پناهی، انتشارات میزان.
2- کتاب حقوق اساسی، تالیف دکتر منوچهر طباطبائی موتمنی، انتشارات میزان.
3- کتاب مجموعه سوالات طبقه‌بندی شده حقوق اساسی، تالیف حسن باباخانی، انتشارات مجد.
4- کتاب قانون اساسی (همراه با نظرات تفسیری شورای نگهبان)، انتشارات ریاست جمهوری.
5- کتاب مجموعه سوالات حقوق اساسی، تالیف ولی اسلامی ‌و محمود رمضانی، انتشارات نسل نیکان.
6- کتاب مجموعه سوالات حقوق اساسی، تالیف میثم اسعدی، انتشارات راه.
7- کتاب حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران حاکمیت و نهادهای سیاسی (جلد 2)، تالیف دکتر سید محمد هاشمی، انتشارات میزان.
8- آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی.
9- حقوق اساسی جمهوری اسلامی ‌ایران مصوب 1358 با اصلاحات 1368.
10- جزوه حقوق اساسی دانشگاه علامه طباطبایی.
11- جزوه حقوق اساسی دانشگاه شهید بهشتی.
12- جزوه حقوق اساسی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
13- جزوه حقوق اساسی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
14- جزوه حقوق اساسی سنجش امیرکبیر که برگرفته از تمام منابع فوق می‌باشد.

 

منابع حقوق مدنی

1- کتاب حقوق مدنی اشخاص و محجورین، تالیف سید مرتضی قاسم‌زاده و سید حسین صفایی، انتشارات سمت.
2- کتاب دوره مقدماتی حقوق مدنی: اموال و مالکیت، تالیف دکتر ناصر کاتوزیان، انتشارات میزان.
3- کتاب دوره مقدماتی حقوق مدنی: اعمال حقوقی (قرارداد - ایقاع)، تالیف دکتر ناصر کاتوزیان، انتشارات میزان.
4- کتاب دوره مقدماتی حقوق مدنی: وقایع حقوقی، تالیف دکتر ناصر کاتوزیان، انتشارات شرکت سهامی انتشار.
5- کتاب مختصر حقوق خانواده، تالیف دکتر حسین صفایی، انتشارات میزان.
6- کتاب عقود معین 1 و 2، تالیف دکتر ناصر کاتوزیان، انتشارات میزان.
7- کتاب وصیت و ارث، اخذ به شفعه، تالیف دکتر ناصر کاتوزیان، انتشارات میزان.
8- کتاب حقوق مدنی، انتشارات علوی فرهیخته.
9- کتاب‌ مجموعه تست‌های طبقه‌بندی شده، کانون فرهنگی آموزش.
10- کتاب مجموعه آزمون‌های حقوق مدنی و تعهدات، تالیف منصور قرائی و علیرضا رفیعی قشلاق، انتشارات کتاب آوا، راه نوین.
11- کتاب حقوق مدنی: اعمال حقوقی، تالیف دکتر ناصر کاتوزیان، انتشارات شرکت سهامی انتشار.
12- جزوه حقوق مدنی 7، دکتر رضا سکوتی.
13- جزوه حقوق مدنی دانشگاه علامه طباطبایی.
14- جزوه حقوق مدنی دانشگاه شهید بهشتی.
15- جزوه حقوق مدنی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
16- جزوه حقوق مدنی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
17- جزوه حقوق مدنی سنجش امیرکبیر که برگرفته از تمام منابع فوق می‌باشد.

اطلاعات کامل در سایت سنجش تکمیلی دات کام

44031690

 

منابع حقوق جزای عمومی

1- کتاب محشای قانون مجازات اسلامی: بر مبنای قانون مصوب 1/2/1392 (به همراه مفاهیم جدید و قوانین جزایی پیشین، تالیف ایرج گلدوزیان، انتشارات مجد.
2- کتاب حقوق جزای عمومی(جلد 1)، تالیف دکتر محمد علی اردبیلی، انتشارات میزان.
3- کتاب حقوق جزای عمومی (جلد 2)، تالیف دکتر محمد علی اردبیلی، انتشارات میزان.
4- کتاب زمینه حقوق جزای عمومی، تالیف دکتر رضا نوربها، انتشارات دادآفرین.
5- قانون جدید مجازات اسلامی مصوب 1392.
6- جزوه حقوق جزای عمومی، دکتر فخرالدین عباس‌زاده دانشگاه قم.
7- جزوه حقوق جزای عمومی دانشگاه علامه طباطبایی.
8- جزوه حقوق جزای عمومی دانشگاه شهید بهشتی.
9- جزوه حقوق جزای عمومی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
10- جزوه حقوق جزای عمومی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
11- جزوه حقوق جزای عمومی سنجش امیرکبیر که برگرفته از تمام منابع فوق می باشد.

 

منابع حقوق جزای اختصاصی

1- کتاب حقوق کیفری اختصاصی (1)، جرایم علیه اشخاص، تالیف دکتر حسین میرمحمد صادقی، انتشارات میزان.
2- کتاب حقوق کیفری اختصاصی (2)، جرایم علیه اموال و مالکیت، تالیف دکتر حسین میرمحمد صادقی، انتشارات میزان. 
3- کتاب حقوق کیفری اختصاصی (3)، جرایم علیه امنیت و آسایش عمومی، تالیف دکتر حسین میرمحمد صادقی، انتشارات میزان. 
4- کتاب حقوق جزای اختصاصی، تالیف دکتر ایرج گلدوزیان، انتشارات دانشگاه تهران. 
5- کتاب محشای قانون مجازات اسلامی: بر مبنای قانون مصوب 1/2/1392 (به همراه مفاهیم جدید و قوانین جزایی پیشین، تالیف ایرج گلدوزیان، انتشارات مجد.
6- قانون جدید مجازات اسلامی مصوب 1392.
7- جزوه حقوق جزای اختصاصی دانشگاه تهران.
8- جزوه حقوق جزای اختصاصی دانشگاه علامه طباطبایی.
9- جزوه حقوق جزای اختصاصی دانشگاه شهید بهشتی.
10- جزوه حقوق جزای اختصاصی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
11- جزوه حقوق جزای اختصاصی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.

12- جزوه حقوق جزای اختصاصی سنجش امیرکبیر که برگرفته از تمام منابع فوق می باشد.

 

44031690

www.sanjeshetakmili.com

 

کلمات کلیدی

 منابع آزمون دکتری حقوق،منابع آزمون دکتری حقوق خصوصی دانشگاه آزاد،منابع آزمون دکتری حقوق خصوصی 95،

منابع آزمون دکتری حقوق 95،منابع دکتری حقوق خصوصی 95،منابع دکتری حقوق خصوصی دانشگاه آزاد 95،

منابع دکتری حقوق جزا،ضرایب دکتری حقوق خصوصی،منابع دکتری حقوق خصوصی سراسری،منابع آزمون دکتری حقوق خصوصی 96،منابع آزمون دکتری حقوق 96،منابع دکتری حقوق خصوصی 96،منابع دکتری حقوق خصوصی دانشگاه آزاد 96،منابع آزمون دکتری حقوق خصوصی 97،منابع آزمون دکتری حقوق 97،منابع دکتری حقوق خصوصی 97،منابع دکتری حقوق خصوصی دانشگاه آزاد 97،

 




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

با کتاب تضمینی تات نکات اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام،این درس را  100 درصد بزنید

با خرید کتاب تات نکات اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام  از رقبایتان عقب نمانید.

چرا مدیریت ازدیدگاه از اسلام را 100 درصد نمی زنید؟

کاملترین کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام سنجش امیرکبیر

ما همگان مديريت از ديدگاه اسلام را یکجا برای شما آورده ایم.

 

به جای اینکه 40 منبع درس مديريت از ديدگاه اسلام را یکبار بخوانید کافی است تات نکات مديريت از ديدگاه اسلام را 4 مرتبه بخوانید

4000 نکته از 40 منبع آموزشی مديريت از ديدگاه اسلام


44031690

www.sanjeshetakmili.com

 

کتاب در پیش رو دربردارنده تمام نکات آزمون‌هاو مطالب زير مي‌باشد.

1- +535 منبع درس اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام

2- آزمون دكتري سراسری سال 1395 کد 2107

3- آزمون کارشناسی ارشد سراسری سال 1394 و 1395 کد 1142

4- آزمون‌های آزمایشی کارشناسی ارشد و دکتری سنجش امیرکبیر

5- آزمون‌های تالیفی کارشناسی ارشد و دکتری سنجش امیرکبیر

اين مجموعه بر اساس روش تريز نگاشته شده است و داوطلب را قادر مي‌سازد تا نتيجه شگرفي از يادگيري اين درس با بالغ بر 4000 نکته کلیدی داشته باشد. كتب پاسخ‌دهي به آزمون‌هاي كارشناسي ارشد و دكتري به روش تريز نسل جديدي از كتب آموزشي تحصيلات تكميلي است كه توسط بسياري از داوطلبان كارشناسي ارشد و دكتري تست شده و گارانتي اثر بخشي آن100 درصد و توسط سنجش اميركبير تضمين می‌شود. این مجموعه برای اولین بار توسط سنجش امیرکبیر در سال1394 به صورت جزوات به داوطلبان سنجش اميركبير ارائه گرديد و نتايجي شگرف در كسب رتبه‌هاي تك‌رقمي در مقطع دكتري مشاهده شد لذا جهت ایجاد عدالت آموزشی و گسترش اين شيوه جديد آموزشي، كتب اين روش ابداعي، در سال 1395 به صورت مدون و طراحي شده به جامعه دانشگاهی ارائه می‌شود.

جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و دكتري، تسلط بر نکات تست‌هاي كنكور سال‌هاي گذشته، داوطلب را به ابزاری مجهز می‌کند که او را قادر می‌سازد بر سوالات آزمون‌هاي جديد فائق شود. با استفاده از کتاب TAT.P اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام:

1- متمرکزخوانی جایگزین پراکنده‌خوانی می‌شود.

2- داوطلبان می‌توانند یک درصد بالا از این درس کسب کنند.

3- احاطه داوطلبان بر مباحث و نکات کلیدی این درس افزایش می‌یابد.

4- داوطلبان توانائی تجزیه‌وتحلیل سوالات آزمون‌های آتی را خواهند داشت.

5- توانایی داوطلب در پاسخگویی سریع به پرسشهای چهارگزینه‌ای موجب مي شود.

6- داوطلبان با مرور نکات آزمون‌های سال‌های گذشته در زمان صرفه‌جویی خواهند نمود.

قیمت 99 هزار تومان که مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان با  20 درصد تخفیف(20000 تومان)

به قیمت 79 هزار تومان تقدیم داوطلبان عزیز می شود(برای دریافت حضوری)

برای ارسال به شهرستان یا پیک در تهران مبلغ 10 هزار تومان اضافه می شود.

پاسخ‌دهی به تست ها به روش تریز – نکات Tests Answering with Triz – Points (TAT.P)             

پاسخ‌دهی به تست ها به روش تریز– سوالات    Tests Answering with Triz – Questions (TAT.Q)

مجموعه TAT.P و TAT.Q مکمل یکدیگرند بدین ترتیب براي تسلط بر مطالب باید ابتدا TAT.P مطالعه شود و سپس به کتاب TAT.Q مراجعه شود تا مطالب تثبیت شود. داوطلبان می‌توانند نکات این کتاب را به صورت دسته‌های 80 تا 150 تایی مطالعه کنند.

 

تست هاي كارشناسي ارشد و دكتري را با- تات - پاسخ دهيد.

نظریه TRIZ (حل مسئله به کمک تجربیات گذشته و خلاقیت در ابداع روش‌های حل جدید)

 

گارانتي اثر بخشي کتاب TAT.P اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه

اسلام 100 درصد و توسط سنجش اميركبير تضمين می‌شود

اطلاعات کامل در سایت سنجش تکمیلی دات کام

44031690

 

چرا باید این کتاب تات نکات اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام  را خریداری کنم؟

چون این کتاب کامل ترین کتاب در زمینه مدیریت اسلامی است که بر اساس تکنیک تریز

تالیف شده و از تمام منابع موجود در بازار تهیه شده است از تمام منابعی که اساتید ، دانشجویان و سایت های مختلف در این زمینه توصیه کرده اند.از تمام جزواتی که اساتید در این زمینه ارایه کرده اند.از کتب و جزواتی که خود خلاصه و جمع آوری از منابع متعدد دیگر است .اعتماد ما از کتاب تات نکات اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام به اندازه ای است که کیفیت آن را سنجش امیرکبیر تضمین کرده و گارانتی عودت وجه در صورت عدم رضایت برای این محصول ایجاد شده است. لذا داوطلب با اعتماد به این محصول می تواند در صورت عدم رضایت ،مبلغ خود را دریافت کند .

 

منابع کتاب تات نکات مديريت از ديدگاه اسلام

1- کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، تالیف سید محمد مقیمی، انتشارات راه‌دان.

2- کتاب مدیریت اسلامی و الگوهای آن، تالیف لطف الله فروزنده دهکردی و علی اکبر جوکار، انتشارات دانشگاه پیام نور.

3- کتاب مدیریت ما، مدیریت اسلامی در پرتو نهج‌البلاغه امام علی، تالیف علی‌اصغر پورعزت، انتشارات بنیاد نهج‌البلاغه.

4- کتاب مدیریت در اسلام، تالیف علی آقاپیروز، ابوطالب خدمتی، عباس شفیعی و سید محمود بهشتی‌نژاد، انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه.

5- کتاب مبانی مدیریت اسلامی، تالیف رضا نجاری، انتشارات دانشگاه پیام نور.

6- کتاب اصول مدیریت اسلامی و الگوهای آن، تالیف ولی‌الله نقی‌پورفر، انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات مدیریت اسلامی.

7- کتاب مدیریت اسلامی؛ رویکردها، تالیف علی نقی امیری و حسن عابدی جعفری، انتشارات سمت.

8-گزیده نکات مدیریتی نهج البلاغه ، لطف الله فروزنده ، افتخار السادات نوایی نژاد، انتشارات دانشگاه پیام نور

9- مدیریت اسلامی ، محمد رضا سرمدی، حسن شهرکی پور ،انتشارات پیام رسان

10- کتاب مدیریت اسلامی، سیدعلی اکبر افجه‌ای، انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی.

11- کتاب تحلیلی مدیریت اسلامی و الگوهای آن، تالیف مرتضی رشیدی احمدآبادی و مسلم ناظر حسین آبادی، انتشارات راه.

12- کتاب مدیریت اسلامی، تالیف محمدحسن نبوی، انتشارات بوستان.

13- کتاب مبانی سازمان و مدیریت(قسمت مديريت اسلامي)، تالیف سید محمد مقیمی، انتشارات راه‌دان.

14- کتاب اصول مدیریت اسلامی، تالیف علیرضا علی احمدی، انتشارات مدیریت فردا.

15- کتاب 2000 سوال چهارگزینه‌ای اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، تالیف سیدمحمدتقی حسینی مرام، انتشارات نگاه دانش.

16- کتاب مدیریت اسلامی (اصول، مبانی، مفاهیم و الگوها)، تالیف دکتر مسعود احمدی، انتشارات پژوهش‌های فرهنگی.

17- کتاب اصول و مبانی مدیریت اسلامی، تالیف محمد حسین ساجدی نیا، انتشارات شهر آشوب.

18- کتاب مدیریت در اسلام، تالیف دکتر سید مهدی الوانی، انتشارات حوزه و دانشگاه.

19- کتاب گنجینه طلایی مدیریت اسلامی و الگوهای آن، تالیف زهرا عطایی‌فر، انتشارات پیام دانشگاهی.

20- کتاب بانک سوالات تالیفی و آزمون اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، تالیف مژگان فلاح یساولی و سیدحسین اورعی، انتشارات پوران پژوهش.

21- کتاب مدیریت اسلامی، تالیف عباس نبوی، انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی قم.

22- کتاب مدیریت اسلامی (جلد 1)، تالیف دکتر عبدالله جاسبی، انتشارات مرکز علمی دانشگاه آزاد اسلامی.

23- کتاب پیش‌نیازهای مدیریت اسلامی، تالیف مصباح یزدی، انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی.

24- مجموعه 1000 تست اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، تالیف کیومرث پورشفیع و سید مجید خورشیدی.

25- کتاب سیصد نکته در مدیریت اسلامی، تالیف محسن قرائتی، انتشارات مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن.

26- اصول و مبانی مدیریت اسلامی و الگوهای آن، سکینه روشنی،انتشاراتکتاب مهربان نشر

 
 
 
 
 

27 – مدیریت استراتژیک با مبانی اسلامی، دکتر حمید تابلی،انتشارات آذرین مهر 

28- کتاب مبانی فلسفی و تئوری‌های رهبری و رفتار سازمانی، تالیف سید علی‌اکبر افجه‌ای، انتشارات سمت.

29- مدیریت و فرماندهی در اسلام، آیت ا… ناصر مکارم شیرازی،انتشارات نسل جوان

30- مدیریت از منظر کتاب و سنت، سیدصمصام الدین قوامی، غلامرضا پاکروان،انتشارات دبیرخانه مجلس خبرگان

31- کتاب پژوهشی پیرامون تدبر در قرآن، تالیف ولی‌الله نقی‌پور، انتشارات اسوه.

32- جزوه مدیریت از دیدگاه اسلام دانشگاه علامه طباطبائی.

33- جزوه مدیریت از دیدگاه اسلام دانشگاه تهران.

34- جزوه مدیریت از دیدگاه اسلام موسسه سنجش امیرکبیر.

35- جزوات اساتید مختلف درس مدیریت از دیدگاه اسلام

اطلاعات کامل در سایت سنجش تکمیلی دات کام

44031690

 

من با واریزی مبلغ کتاب تات نکات مديريت از ديدگاه اسلام چه مطالبی دریافت خواهم کرد؟

علاوه بر کتاب مطالب زیر نیز به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان  به عنوان هدیه به مدت محدود به داوطلب  به صورت رایگان هدیه داده می شود

1- بیش از 10 جزوه دانشگاهی درس مديريت از ديدگاه اسلام در قالب یک سی دی

2- 20 درصد تخفیف برای خرید کتاب تات نکات مديريت از ديدگاه اسلام

3- 20 درصد تخفیف برای  خرید کتاب تات سوالات مديريت از ديدگاه اسلام(بزودی چاپ می شود)

4- 30 درصد تخفیف برای خرید بسته آموزشی رشته مدیریت

5- ارایه تکنیک تریز برای پاسخدهی به سوالات کنکور کارشناسی ارشد و دکتری به طور کامل

6- ارایه یک نمونه آزمون آزمایشی مديريت از ديدگاه اسلام با جواب تشریحی

 

به عبارت دیگر شما فقط یک مبلغ برای کتاب واریز می کنید ولی یک بسته آموزشی از درس تات نکات مديريت از ديدگاه اسلام دریافت خواهید کرد.

 

این محصول شامل عودت وجه در صورت عدم رضایت مشتری می باشد

 

منابع آزمون مدیریت از دیدگاه اسلام،دانلود رایگان کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام،دانلود رایگان جزوه اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام،اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام pdf،دانلود رایگان اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام،اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام مقیمی،اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام سیدمحمد مقیمی،اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام مدرسان شریف،مبانی مدیریت اسلامی رضا نجاری،کتاب مدیریت اسلامی،مقاله مدیریت اسلامی،جزوه مدیریت اسلامی،مدیریت اسلامی pdf،مجله مدیریت اسلامی،مدیریت اسلامی چیست،مدیریت اسلامی افجه ای،مدیریت اسلامی و الگوهای آن،منابع آزمون دکتری مدیریت از دیدگاه اسلام،منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی،منابع دکتری مدیریت 95،منابع آزمون دکتری مدیریت 95،منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی دانشگاه سراسری،منابع دکتری مدیریت دانشگاه آزاد،منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی،دکترای مدیریت 95،منابع آزمون دکتری مدیریت دولتی دانشگاه آزاد

به قیمت 79 هزار تومان تقدیم داوطلبان عزیز می شود(برای دریافت حضوری)

برای ارسال به شهرستان یا پیک در تهران مبلغ 10 هزار تومان اضافه می شود.

این محصول شامل عودت وجه در صورت عدم رضایت مشتری می باشد


44031690

www.sanjeshetakmili.com

 




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

شما همه مهمانيد: با منابع آزمون دكتري وزارت بهداشت سنجش اميركبير،كنكور دكتري رشته خود را قورت دهيد

سنجش اميركبير مجري آماده سازي منابع آموزشي دكتري وزارت بهداشت

44031690

www.sanjeshetakmili.com

 

رشتهتحصیلی

مدارکتحصیلیموردپذیرش

موادامتحانیوضرایبمربوطه

 

آمارزیستی

كارشناسیارشدآمارزيستی )حیاتی(؛آماررياضی

 

استنباطآماری) 2(؛روشهایآمارزيستی

تحلیل و بقاء؛تحلیلچندمتغیره ) 9 (

)0/ 0(؛كارآزمايیبالینی )

 

اپیدمیولوژی

دكتریعمومیپزشکی،داروسازی،دندانپزشکی،

دامپزشکی؛كارشناسیارشددريکیازرشتههای

مصوبوزارتبهداشت،درمانوآموزشپزشکی؛

كارشناسیارشدجمعیتشناسی؛آماررياضی

 

اصولوروشهایاپیدمیولوژی ) 7(؛آمار

زيستی ) 5(؛اپیدمیولوژیبیماريهایشايع

دركشور ) 5(؛نظامسلامتوبرنامههای

) جاریآن

 

اقتصادسلامت

دكتریعمومیپزشکی،دندانپزشکی،داروسازی،علوم

آزمايشگاهیكارشناسیارشدرشتههایاقتصاد

بهداشت؛اقتصاد؛ارزيابیفناوریسلامت؛مديريت

خدماتبهداشتیدرمانی؛اپیدمیولوژی؛آمارزيستی؛

مديريتمالی؛مديريتبازرگانی

 

اقتصادبهداشتودرمان ) 2(؛اقتصادخردو

كلان) 5(؛سازمانومديريتبهداشتو

درمان ) 2(؛اقتصادسنجی) 0(؛بهداشتو

) اپیدمیولوژی

سايت سنجش تكميلي دات كام را بازديد كنيد

 

آموزشبهداشتوارتقاءسلامت

كارشناسیارشدآموزشبهداشت؛علوماجتماعی؛

جامعهشناسی؛رفاهاجتماعی؛آموزشپزشکی؛آموزش

مامايی؛بهداشتمادروكودك؛روانشناسی؛علوم

تربیتی؛آموزشپرستاری؛سیاستگذاریسلامت؛

دكترایعمومیپزشکیودندانپزشکی؛دكترایحرفه

ایدامپزشکیومتخصصینبالینیومداركبالاتر

رشتههایپزشکیودندانپزشکی

 

ارتباطاتدرآموزشبهداشتوارتقای

سلامت ) 2(؛اصولوفلسفهآموزشبهداشت

وارتقایسلامت ) 5(؛تکنولوژیآموزشیدر

آموزشبهداشتوارتقایسلامت) 2(؛جامعه

) شناسیسلامت) 2(؛روانشناسیسلامت

 

آموزشپزشکی

دارندگانمدارككارشناسیارشدناپیوستهرشتههای

آموزشپزشکی؛آموزشبهداشت؛آموزشپرستاری؛

مديريتخدماتبهداشتیدرمانی؛آمارزيستی؛

مديريتخدماتپرستاری؛فناوریاطلاعاتسلامت؛

اپیدمیولوژی؛روانشناسیبالینی؛مديريتآموزشی؛

مديريتبرنامهريزیآموزشعالی؛كارشناسیارشد

علومتربیتیدرسهگرايشبرنامهريزیآموزشی،

برنامهريزیدرسیوتکنولوژیآموزشی؛بهداشت

باروری؛دارندگانمداركدكترایتخصصیبالینی

وفوقتخصصیبالینی؛دكترایعمومیپزشکی؛

داروسازیودندانپزشکی؛اعضایهیئتعلمیگروه

هایعلومپزشکیدانشگاههاودانشکدههایعلوم

پزشکیسراسركشور؛اعضایهیئتعلمیگروههای

علومپزشکیدانشگاهآزاداسلامی )باپرداختشهريه(

 

اصولبرنامهريزیدرسیدرعلوم

پزشکی) 0(؛طراحیآموزشیدرعلوم

پزشکی) 2(؛نظريههایيادگیریوروش

هایتدريس) 2(؛ارزيابیوارزشیابی

آموزشی؛)2( روشهایتحقیقدرآموزشو

) نظامسلامت) 2(؛مديريتآموزشعالی

سايت سنجش تكميلي دات كام را بازديد كنيد

 

انگلشناسی پزشکی

كارشناسیارشدانگلشناسیپزشکی؛علوم

آزمايشگاهی؛میکروبشناسیپزشکی؛ايمنیشناسی

پزشکی؛پاتوبیولوژی؛دكترایحرفهایعلوم

آزمايشگاهی؛دكتریعمومیپزشکی؛داروسازی؛

دامپزشکی؛قارچشناسی؛میکروبیولوژی

 

تکياختهشناسی ) 9(؛كرمشناسی ) 9

شرهشناسیپزشکی ) 0(؛ايمنیشناسی

0(؛قارچشناسیپزشکی) 0(؛بیوشیمی (

) 0(؛باكتریشناسیوويروسشناسی

 

انفورماتیكپزشکی

كارشناسیارشدرشتههایمهندسیكامپیوتر )كلیه

گرايشها(؛مهندسیالکترونیک؛رياضیوآمار؛

بیوانفورماتیک؛فناوریاطلاعات؛مديريتفناوری

اطلاعات؛مهندسیفناوریاطلاعات؛مديريتفناوری

اطلاعاتپزشکی؛علومكامپیوتر ) computer sciences (؛بیوفیزيک؛مديريتكارآفرينی )باپايه

كارشناسیمهندسیكامپیوتر( ؛كلیهرشتههای

كارشناسیارشدعلومپزشکی؛دكترایحرفهای

پزشکی؛دندانپزشکی؛داروسازیوعلومآزمايشگاهی

 

مديريتاطلاعاتبهداشتی ) 0(؛انفورماتیک

پزشکی) 0(؛رياضیاتگسستهوآمارحیاتی

0(؛كلیاتپزشکی) 0(؛اصولرايانه، ( داده

) ساختارهاوالگوريتم

 

 

اخلاقپزشکی

دكتریحرفهایپزشکی؛داروسازی؛دندانپزشکیو

كارشناسانارشداخلاقپزشکی

 

مبانیفلسفه ) 2(؛انسانشناسی) 0(؛مبانی

اخلاقپزشکی) 1(؛مبانیفقهوحقوق

پزشکی) 2(؛روشتحقیقدرعلوم

) پزشکی) 0

 

ارگونومی

دكتریعمومیپزشکیوياكارشناسیارشدناپیوسته

دررشتههایارگونومی؛ايمنیصنعتی؛طراحی

صنعتی؛مديريتسلامتايمنیومحیطزيست

( HSE (؛مهندسیبهداشتحرفهای؛مهندسیپزشکی

)كلیهگرايشها(؛

 

روشهایارزيابیدرارگونومی) 1(؛ارگونومی

؛) محیطی) 2(؛آنتروپومتریوبیومکانیک) 2

ماكروارگونومی) 2(؛ارگونومیشناختیو

؛) خطایانسانی) 2(؛فیزيولوژیكار) 2

) آناتومی

 

اعضایمصنوعیو وسایلکمکی

كارشناسیارشددررشتههایاعضایمصنوعیو

وسايلكمکیوپزشکیعمومی

 

ارتز) 5(؛پروتز) 5(؛بیومکانیک ) 2(؛ارتوپدی

 

ایمنیشناسی پزشکی

كارشناسیارشدايمنیشناسیپزشکی؛ايمنی

شناسی؛پاتوبیولوژی؛خونشناسیآزمايشگاهیوبانک

خون؛بیوشیمیبالینی؛میکروبشناسیپزشکی؛انگل

شناسیپزشکی؛زيستشناسی )كلیهگرايشهاغیراز

گرايشعلومگیاهی(؛قارچشناسیپزشکی؛ويروس

شناسیپزشکی؛باكتریشناسیپزشکی؛زيستفن

آوریپزشکی؛ژنتیکانسانی؛ايمونوژنتیک؛

بیوتکنولوژی؛دكتریعمومیپزشکی،داروسازی،

دندانپزشکی؛دكتریحرفهایعلومآزمايشگاهی؛

دكترایحرفهایدامپزشکی؛بیوفیزيک

 

؛) ايمنیشناسی) 9(؛بیوشیمیپزشکی) 0

)0/ ژنتیکپزشکی

 

باکتریشناسی پزشکی

كارشناسیارشدمیکروبشناسیپزشکی؛پاتوبیولوژی؛

باكتریشناسی؛بیولوژیسلولیومولکولی؛

میکروبیولوژی؛قارچشناسیپزشکی؛انگلشناسی

پزشکی؛ويروسشناسیپزشکی؛دكتریعمومی

پزشکی،دندانپزشکیوداروسازی؛دكتریحرفهای

علومآزمايشگاهی؛دكتریحرفهایدامپزشکی؛

میکروبشناسیموادغذايی

 

؛) باكتریشناسی ) 9(؛ويروسشناسی ) 0

؛) تکياختهشناسیوقارچشناسی ) 0

؛ ) بیوشیمی) 0(؛ژنتیکمیکروارگانیسم ) 0

) ايمنیشناسی

سايت سنجش تكميلي دات كام را بازديد كنيد

 

بیولوژیتولیدمثل

دكتریپزشکیعمومی؛دامپزشکی؛دكتریحرفهای

علومآزمايشگاهیوياكارشناسیارشدپرستاری؛

مامايی؛فیزيولوژی؛بیوشیمیبالینی؛ژنتیکانسانی؛

ويروسشناسیپزشکی؛میکروبشناسیپزشکی؛

ايمنیشناسیپزشکی؛خونشناسیآزمايشگاهیو

بانکخون؛علومتشريحی؛بیولوژی )كلیهگرايشها(؛

زيستفناوریپزشکی؛

2(؛فیزيولوژیتولیدمثلو / جنینشناسی) 9

؛) غدد ) 0(؛بیولوژیسلولیومولکولی ) 5

؛) 0(؛آناتومیلگنوپرينه) 0 / بافتشناسی) 9

) پرينه) 0(؛ايمنیشناسیپايه

 

بیناییسنجی

كارشناسیارشدرشتهبینايیسنجی

الکتروفیزيولوژیبینايی ) 2(؛تکنیکهای

؛) كلینیکیپیشرفتهدراپتومتری) 5

اپتومتری؛) كودكانپیشرفته) 2 توانبخشی

) دراپتومتری) 2 ؛بیماریهایچشم

پیشرفته ) 2(؛عدسیهایتماسیپیشرفته

؛)2( ؛) اصلاحغیرجراحیاسترابیسم) 0

ديسپنسینگوساختعینکهایطبیو

) تلسکوپی

 

بهداشتمحیط

كارشناسیارشدمهندسیبهداشتمحیط؛مهندسی

محیطزيست؛مهندسیبهسازی؛مهندسیآبو

فاضلاب؛مديريت،برنامهريزیوآموزشمحیطزيست؛

محیطزيست؛مهندسیمنابعطبیعی- محیطزيست؛

محیطزيست - برنامهريزی؛محیطزيست - مديريت؛

محیطزيست– آموزشمحیطزيست؛شیمیتجزيه؛

كلیهگرايشهایشیمی؛مهندسیشیمی؛مهندسی

عمران؛مهندسیمکانیک؛اكولوژیانسانی

كلیاتبهداشتمحیط )بهداشتموادغذايی،

بهداشتمسکنواماكنعمومی،گندزدايی،بهداشت

پرتوهاوحفاظت؛آلودگیصوتیوارزيابیاثرات

 

زيستمحیطی() 2(؛موادزائدجامد )شهری،

خطرناك،بهداشتیدرمانی،هستهای() 2(؛آلودگی

هواوكنترلآن) 2(؛آب )تصفیهآبوتوسعه

منابعآب() 2(؛فاضلاب )تصفیهفاضلاب،تصفیهو

دفعلجنواستفادهمجددازفاضلاب( ) 2(؛شیمی

؛) محیط )آب،فاضلاب،هوا،موادزائدجامد() 0

میکروبشناسیمحیط )آب،فاضلاب،هوا،مواد

زائدجامد() 0(؛هیدرولیکومکانیک

سیالات) 0(؛جمعآوریفاضلاب) 0(؛انتقال

) وتوزيعآب

 

 

بیوشیمیبالینی

كارشناسیارشدداروسازی؛بیوشیمیبالینی؛

بیوشیمی؛علومتغذيه؛زيستشناسیگرايش

بیوشیمی؛دكتریعمومیپزشکی،دامپزشکی،

داروسازیودكتریحرفهایعلومآزمايشگاهی

 

؛) بیوشیمیعمومی )ساختمانی 1

فیزيولوژیعمومی ) 2(؛متابولیسمو

) اختلالاتآن

 

بهداشتباروری

دكتریعمومیپزشکی؛كارشناسیارشدرشتههای

مامايی؛مشاورهدرمامايی؛مديريتخدماتبهداشتیو

درمانی )باپايهكارشناسیبهداشتعمومیويا

مامايی(؛آموزشبهداشت )باپايهكارشناسیمامايی(

 

؛) بهداشتباروری ) 9(؛بارداریوزايمان ) 5

) بیماريهایزنانوسرطانهایشايع

 

 

بهداشتحرفهای

كارشناسیارشدبهداشتحرفهای )بهداشتصنعتی(؛

ارگونومی؛سمشناسی

 

عواملشیمیايیمحیطكار) 1(؛عوامل

فیزيکیمحیطكار) 1(؛ايمنیدرمحیط

؛) 2(؛مهندسیفاكتورهایانسانی) 2 / كار) 9

)2/ سمشناسیشغلی

سايت سنجش تكميلي دات كام را بازديد كنيد

 

پرستاری

كارشناسیارشددريکیازرشتههایآموزشيا

مديريتخدماتپرستاریويارشتههاوگرايشهای

مربوطبهپرستاری؛كارشناسیارشدهوشبریبا لیسانسپرستاری

 

؛) نظريههاوكاربردآندرپرستاری ) 9

اصولونظريههایمديريتو

كاربردآندرپرستاری ) 1(؛اصولونظريه

؛) هایآموزشوكاربردآندرپرستاری ) 5

) آماروپژوهشدرپرستاری

 

پزشکیمولکولی

دكتریعمومیپزشکی،دندانپزشکی،داروسازی،

دكتریحرفهایدامپزشکی،علومآزمايشگاهی؛مقاطع

تخصصیوفوقتخصصیپزشکیوياكارشناسیارشد

رشتههایباكتریشناسی؛بیوتکنولوژیمیکروبی؛

بیوفیزيک؛فیزيولوژی؛ژنتیکانسانی؛قارچشناسی؛

زيستفناوریپزشکی)بیوتکنولوژیپزشکی(؛حشره

شناسیپزشکیومبارزهباناقلین؛خونشناسی

آزمايشگاهیوبانکخون؛ويروسشناسی؛زيست

شناسی )باگرايشبیوشیمی،ژنتیک،سلولیمولکولیو

میکروبیولوژی(؛انگلشناسی؛میکروبیولوژی؛

ايمونولوژی؛بیوشیمیبالینی؛تغذيه

بیولوژی؛)

 سلولیومولکولی ) 1(؛ژنتیک) 5

بیوشیمی) 2(؛ايمونولوژی) 2(؛فیزيولوژی

) پزشکی ) 2(؛میکروبشناسی

 

توکسینهای میکروبی

كارشناسیارشدمیکروبشناسیپزشکی؛میکروب

شناسیموادغذايی؛زيستشناسی )كلیهگرايشها(؛

انگلشناسیپزشکی؛ايمنیشناسیپزشکی؛حشره

شناسیپزشکیومبارزهباناقلین؛زيستفناوری

پزشکی)بیوتکنولوژیپزشکی(؛بیوشیمیبالینی؛سم

شناسی،قارچشناسیپزشکی؛باكتریشناسیپزشکی؛

زيستفناوری )بیوتکنولوژی( میکروبی؛زيستفناوری

)بیوتکنولوژی( دارويی؛دكترایعمومیپزشکی؛

داروسازی؛دندانپزشکیودامپزشکی

 

؛) زيستشناسیعمومی) 0(؛بیوشیمی) 2

ايمنیشناسی) 2(؛كلیاتمیکروبشناسی

) 2(؛باكتریشناسیپزشکی

سايت سنجش تكميلي دات كام را بازديد كنيد

 

حشرهشناسی پزشکیومبارزهبا ناقلین

كارشناسیارشدحشرهشناسیپزشکی؛انگلشناسی

پزشکی؛زيستشناسی )بهغیرازگرايشگیاهی ( ؛

دكترایعمومیپزشکی؛داروسازی؛دكترایحرفهای

علومآزمايشگاهیودكترایحرفهایدامپزشکی

 

حشرهشناسیپزشکیواپیدمیولوژیبیماری

؛) هایمنتقلهبهوسیلهبندپايان) 2

مالاريولوژیپیشرفته ) 0(؛لیشمانیوز

پیشرفته ) 0(؛زيستشناسیسلولی

مولکولی ) 2(؛حشرهكشها،بیوشیمیآفت

كشهاومبارزهبابندپايان ) 2(؛اكولوژی

) واصولسیستماتیکحشرات

 

 

خونشناسی آزمایشگاهیوعلوم انتقالخون

كارشناسیارشدهماتولوژی؛علومآزمايشگاهی؛

پاتوبیولوژی؛بیوشیمیبالینی؛ايمنیشناسیپزشکی؛

ژنتیکانسانی؛دكتریعمومیپزشکی،دندانپزشکیو

داروسازیودكتریحرفهایعلومآزمايشگاهی؛دامپزشکی

 

؛)5/ 5(؛علومانتقالخون ) 9 / خونشناسی ) 9

0(؛بیولوژی / ايمنیشناسیپزشکی ) 9

)0/ سلولیومولکولی

 

روانشناسیبالینی

كارشناسیارشدروانشناسیبالینی؛روانشناسی

شخصیت؛روانسنجیورشتههایروانشناسی)مشاوره

،تربیتی،عمومیواستثنائی(؛دكتریعمومیپزشکی

 

آماروروشتحقیق ) 0(؛آزمونهایروانی

2(؛بنیادهایبیولوژيکیوفیزيولوژيکی (

رفتار ) 0(؛روانشناسیرشد ) 0(؛نظريههای

شخصیتورواندرمانی ) 5(؛آسیبشناسی

) روانی

 

روانشناسینظامی)رشتهمختصکادرنظامیوانتظامی

كارشناسیارشدروانشناسی )كلیهگرايشها( ودكترای

عمومیپزشکی

 

آماروروشتحقیق ) 2(؛روانشناسی

؛) نظامی) 5(؛روانشناسیسازمانی) 2

روانشناسیاجتماعی ) 2(؛شخصیتوروان

درمانی) 2(؛آسیبشناسیروانی) 2(؛آزمون

) هایروانیوروانسنجی

 

زیستپزشکی سامانهای

دكتریعمومیدررشتههایپزشکی،داروسازیو

دندانپزشکیوكارشناسیارشدرشتههایبیوشیمی

بالینی؛زيستشناسیسلولیمولکولی)كلیهگرايشها(

؛علوموفناوریمیکروبی)كلیهگرايشها( ؛میکروب

شناسیپزشکی؛انگلشناسیپزشکی؛قارچشناسی

پزشکی؛ايمنیشناسیپزشکی؛علوموفناورینانو)كلیه

گرايشها( ؛زيستشناسیگرايشبیوفیزيک؛ژنتیک

انسانی؛آمارزيستی؛نانوفناوریپزشکی؛زيستفناوری

پزشکی؛بیوانفورماتیک؛انفورماتیکپزشکی

 

) بیولوژیسلولیمولکولی) 5( ؛بیوشیمی) 5

) ؛بیوانفورماتیک) 1( ؛آمارزيستی) 5

) ؛رياضیات

 

 

زیستفناوری پزشکی

كارشناسیارشدپزشکیمولکولی؛باكتریشناسی؛

بیوشیمی؛خونشناسیآزمايشگاهیوبانکخون؛

نانوفناوریپزشکی؛ايمنیشناسی؛ويروسشناسی؛

ژنتیک؛ژنتیکانسانی؛زيستفناوریپزشکی

)بیوتکنولوژیپزشکی(؛بیوتکنولوژی؛بیوتکنولوژی

كشاورزی؛بیوتکنولوژیمیکروبی؛زيستشناسی )كلیه

گرايشها(؛زيستپزشکی؛انگلشناسی؛میکروب

شناسی؛قارچشناسی؛حشرهشناسیپزشکیومبارزه

باناقلین؛دكترایعمومیرشتههایپزشکی؛

دندانپزشکی؛داروسازیودكترایحرفهایعلوم آزمايشگاهی

 

؛) زيستشناسیسلولیمولکولی) 9

؛) بیوشیمی) 2(؛ايمنیشناسی) 2

) بیوانفورماتیک

 

 

ژنتیكپزشکی

كارشناسیارشديابالاتردررشتهژنتیک؛ژنتیک

انسانی؛بیوشیمیبالینی؛ايمنیشناسیپزشکی؛

زيستشناسی )گرايشهایعلومسلولیومولکولی؛

ژنتیکوبیوشیمی(؛زيستفناوری

پزشکی)بیوتکنولوژیپزشکی(؛دكتریعمومیپزشکی،

دندانپزشکیوداروسازیويامتخصصانرشتههای

مختلفپزشکی؛دكترایعلومآزمايشگاهی؛

دامپزشکی

 

ژنتیکپزشکیوبالینی ) 5(؛ژنتیکسرطان

؛) 0(؛ژنتیکايمنیوژنتیکجمعیت ) 0 (

سیتوژنتیکپزشکی) 0(؛ژنتیکمولکولیو

بیوشیمیائی ) 2(؛مهندسیژنتیک

) وبیوتکنولوژیمولکولی

 

 

سیاستگذاری سلامت

كارشناسیارشدمديريتخدماتبهداشتیدرمانی؛

اقتصادبهداشت )تمامگرايشها( ؛مديريتتوانبخشی؛

رفاهاجتماعی؛برنامهريزیرفاهاجتماعی؛

اپیدمیولوژی؛بهداشتمحیط؛بهداشتحرفهای

؛ارزيابیفناوریسلامت؛آموزشبهداشت؛MBA ؛

مديريتاجرايی،مديريتبازرگانیودكترایعمومی

پزشکی؛دندانپزشکیوداروسازی؛دكترایحرفهای

علومآزمايشگاهی؛دكترایدامپزشکی

 

رفتارسازمانی) 0(؛نظامارايهخدمات

بهداشتیدرمانی) 5(؛برنامهريزی

؛) راهبردی) 0(؛مديريتمالیوبودجه) 0

اقتصادبهداشت) 2(؛اپیدمیولوژیوروش

) تحقیق

سايت سنجش تكميلي دات كام را بازديد كنيد

 

سیاستهایغذا وتغذیه

كارشناسیارشدعلومتغذيه؛علومبهداشتیدرتغذيه؛

اقتصادبهداشت؛مديريتخدماتبهداشتیدرمانی؛

اپیدمیولوژی؛آموزشبهداشت؛آمارزيستی؛علومو

صنايعغذايی)گرايشكنترلكیفیوبهداشتی(؛

بهداشتوايمنیموادغذايی؛علومتغذيهدربحرانو

حوادثغیرمترقبه؛مديريت )باپايهكارشناسیتغذيه(؛

دكترایعمومیپزشکی؛دندانپزشکیوداروسازی

 

تغذيهاساسیوكاربردی) 1(؛آمار

حیاتی) 2(؛اقتصادخرد) 2(؛اصولومديريت

برنامهريزیراهبردی) 0(؛جامعهشناسی

) پزشکی

 

سالمندشناسی

كارشناسیارشدرشتههایسالمندشناسی؛سلامت

سالمندی؛آموزشبهداشت؛بهداشتعمومی؛مديريت

توانبخشی؛مديريتخدماتبهداشتیدرمانی

؛مددكاریاجتماعی؛بینايیسنجی؛رفاهاجتماعی؛

روانشناسیبالینی؛پرستاری؛مامايی؛فیزيوتراپی؛

شنوايیشناسی؛كاردرمانی؛گفتاردرمانی؛علومتغذيه

؛علومبهداشتیدرتغذيه؛جامعهشناسی؛پژوهش

هایاجتماعیودكتریعمومیپزشکی؛دندانپزشکی

وداروسازی

 

جامعهشناسیسالمندی) 0( ؛روانشناسی

سالمندی) 0(؛اپیدمیولوژیمشکلاتشايع

سالمندی ) 0(؛بیولوژیوفیزيولوژی

) سالمندی) 0(؛روشتحقیقوآمارحیاتی

 

سلامتورفاه اجتماعی

كارشناسیارشددركلیهرشتههایعلومپزشکی؛علوم

اجتماعی )كلیهگرايشها(؛روانشناسی )كلیهگرايش

ها(؛پژوهشعلوماجتماعی؛علومارتباطاتاجتماعی؛

ارتباطاتاجتماعی )تحقیقدرارتباطاتاجتماعی(؛

برنامهريزیرفاهاجتماعیوزارتعلوم،تحقیقات

وفناوری؛مديريتدولتی؛دكترایعمومیپزشکی

نظريههایجامعهشناسی) 0(؛اقتصاد

عمومی) 0(؛روانشناسیاجتماعی) 0(؛آمارو

) روشتحقیق) 0(؛مديريتوبرنامهريزی

 

سلامتدربلایاو فوریتها

دكترایعمومیپزشکی؛داروسازی؛دندانپزشکیو

دكترایعلومآزمايشگاهیكارشناسیارشدكلیهرشته

هایعلومپزشکیوكارشناسیارشدرشتههای:

مطالعاتدفاعی،استراتژيک؛مديريتبحران؛پدافند

غیرعامل؛مديريتسوانحطبیعی؛مهندسیفناوری

اطلاعاتIT باگرايشامنیتاطلاعات؛ايمنی،بهداشت

ومحیطزيست ) HSE (؛مشاوره )مدرسهای،شغلی،

خانوادهای،توانبخشی(؛مديريتاجرايی؛مديريت

ورزشی؛مهندسیپزشکی؛محیطزيست؛مديريت

شهری

 

اصولومبانیبلاياوفوريتها) 2(؛آمار

؛) زيستیواپیدمیولوژیبلاياوفوريتها) 2

؛) بهداشتودرماندربلاياوفوريتها) 5

نظامسلامتايرانوجهان) 0(؛تئوريهای

مديريتواصولمديريتخدماتبهداشتی

) ودرمانی

 

شنواییشناسی

كارشناسیارشدرشتهشنوايیشناسیيادكتری

عمومیپزشکی

 

الکتروفیزيولوژیشنوايیوتعادل) 1(؛علوم

اعصابشنوايیوتعادل ) 5(؛درمان

توانبخشیدرآسیبهایشنوايیوتعادل

 

طبسنتی

پزشکانعمومیومتخصصین

 

؛)2/ اطلاعاتپزشکیكلاسیک: داخلی) 9

0(؛زنان / 0(؛كودكان) 9 / جراحیعمومی) 9

؛)0/9 اخلاقوتاريخپزشکی ) 0

اطلاعاتطبسنتی: متونپزشکی

؛) 0(؛متونپزشکیعربی ) 0 / فارسی) 9

؛)/ كلیاتونشانهشناسیبیماريها) 9

) ؛تغذيهومفردات ) 9 / معالجات

 

 

علومتشریحی

كارشناسیارشدعلومتشريحی ) آناتومی ( ؛جنین

شناسی؛بافتشناسی؛دكتریعمومیپزشکی،

تشريح )كالبدشناسی(؛ ) 9( بافتشناسی

5(؛جنینشناسی ) 5(؛تکنیکهایمیکرو (

دندانپزشکی،دامپزشکی

) آناتومی ) 2(؛بیولوژیسلولیومولکولی

 

علومتغذیه

كارشناسیارشدرشتهعلومتغذيه؛علومتغذيهدر

بحران؛علومبهداشتیدرتغذيه؛علوموصنايعغذايی؛

بیوشیمیبالینی؛زيستشناسی )گرايشبیوشیمی(؛

مهندسیكشاورزی )گرايشصنايعغذايی(؛مهندسی

كشاورزیعلومدامی )گرايشتغذيهدام (؛مهندسی

شیمیگرايشصنايعغذايیباپايهكارشناسی؛

دامپروری )گرايشتغذيهدام(؛كارشناسیارشد

فیزيولوژیورزشی )باپايهكارشناسیعلومتغذيه(؛

كارشناسیارشدمشاورهوراهنمايی )باپايهكارشناسی

علومتغذيه(؛دكتریعمومیپزشکی؛داروسازیو

دامپزشکی

) تغذيه ) 9(؛بیوشیمی ) 5(؛فیزيولوژی

 

علوماعصاب

دكتریعمومیپزشکی؛دندانپزشکی؛داروسازیو

دامپزشکعمومی؛كارشناسیارشدرشتههای

فیزيولوژی؛زيستشناسی )باگرايشعلومسلولیو

مولکولی،علومجانوری،میکروبیولوژی،ژنتیکو

بیوشیمی(؛ژنتیکانسانی؛آناتومی؛سمشناسی؛

بیوشیمی؛روانشناسیبالینی؛علومشناختی– كهن،

مغزوتربیت؛علومشناختی– روانشناسیشناختی؛

ژنتیکپزشکی؛فارماكولوژی؛فیزيوتراپی؛كاردرمانی؛

گفتاردرمانی؛اعضایمصنوعی؛بینايیسنجی؛شنوايی

شناسی

 

نوروبیولوژیسلولی) 2(؛نورو ) فیزيولوژی) 5

نوروفارماكولوژی ) 2(؛نوروآناتومی

 

علوموصنایع غذایی

كارشناسیارشددررشتههایعلوموصنايع

غذايی)كلیهگرايشها(،شیمیموادغذايی؛

میکروبیولوژیموادغذايی؛مهندسیصنايعغذايی؛

علومغذايی؛مهندسیكشاورزی )گرايشعلوموصنايع

غذايی(،بهداشتوايمنیموادغذايی

میکروبیولوژیموادغذايی ) 2(؛شیمیمواد

؛) غذايی) 2(؛تکنولوژیموادغذايی ) 5

) كنترلكیفیموادغذايی

سايت سنجش تكميلي دات كام را بازديد كنيد

 

علومسلولی کاربردی

كارشناسیارشدعلومتشريحی؛بیولوژیسلولیو

مولکولی )كلیهگرايشها(؛زيستشناسی )كلیهگرايش

ها(؛زيستفناوریپزشکی؛میکروبشناسیپزشکی؛

میکروبشناسی؛ويروسشناسیپزشکی؛

بیوتکنولوژی؛سمشناسی؛بیولوژیتکوينی؛ايمنی

شناسیپزشکی؛فیزيولوژی؛فارماكولوژی؛بیوشیمی

بالینی؛ژنتیکانسانی؛خونشناسیآزمايشگاهی

وبانکخون)هماتولوژی(؛نانوفناوریپزشکی؛دكترای

عمومیدررشتههایپزشکی؛دندانپزشکی؛داروسازی

ودكترایحرفهایدامپزشکی

 

بیولوژیسلولیمولکولی) 0(؛جنینشناسی

؛) وبافتشناسی) 0 ؛) ايمنیشناسی) 0

آسیب ) شناسیعمومی) 0(؛هماتولوژی

 

فارماکولوژی

كارشناسیارشدفارماكولوژی؛دكتریعمومیپزشکی،

دندانپزشکیوداروسازی؛دكتریحرفهایعلوم آزمايشگاهی

 

فارماكولوژی ) 9(؛فیزيولوژی ) 2(؛بیوشیمی

) پزشکی

 

فیزیكپزشکی

كارشناسیارشدرشتههایفیزيکپزشکی؛فیزيک؛

بیوفیزيک؛مهندسیپزشکی؛مهندسیپرتوپزشکی؛

مهندسیهستهای )گرايشپرتوپزشکی(؛تکنولوژی

راديولوژی؛پرتوپزشکی؛فناوریتصويربرداریپزشکی

( MRI (؛پزشکیهستهای؛راديوبیولوژیوحفاظت

پرتويی؛دكترایپزشکیعمومی،دندانپزشکیو

داروسازی

 

فیزيکعمومی) 0(؛رياضیاتدرفیزيکو

آمارزيستی) 0(؛مبانیفیزيکروشهای

تصويربرداریبااشعهايکسوپزشکیهسته

2(؛فراصوتو / ای ) 9 MRI 2/9 (؛اصول (

راديوبیولوژیوحفاظتدربرابرپرتوهای

2(؛آشکارسازیو / يونیزانوغیريونیزان) 9

دزيمتری) 0(؛نور،فیزيکديدگانیولیزر

0(؛الکتريسیته،مغناطیسوكاربردآنهادر (

پزشکی ) 0(؛اصولفیزيکیدستگاههای

1(؛مبانیفیزيکی / علومآزمايشگاهی ) 9

) پرتودرمانی

 

فیزیوتراپی

كارشناسیارشدفیزيوتراپی؛دكتریعمومیپزشکی

 

الکتروتراپی ) 2(؛تمريندرمانی ) 5(؛اورتزو

؛) پروتز ) 0(؛ارزشیابیواندازهگیری ) 2

فیزيولوژیكار ) 0(؛نوروفیزيولوژیعصبو

عضله ) 5(؛بیومکانیک )شاملطبیعیوغیر

) طبیعی

 

فیزیولوژی

كارشناسیارشدفیزيولوژی؛فیزيولوژی )انسانی،

جانوریودام(؛زيستشناسی)گرايشجانوریو

سلولیومولکولی( ؛پرستاری )ازجملهبیهوشی(؛

مامايی؛دكتریعمومیپزشکی،دندانپزشکیو

داروسازی؛دامپزشکی

 

؛) فیزيولوژی) 1(؛فارماكولوژی) 2

) آناتومی) 2(؛بیوشیمی

 

فیزیولوژیورزش

كارشناسیارشدرشتههایفیزيولوژی؛تربیتبدنی -

كاردرمانی؛فیزيوتراپی؛بیوشیمی - بیولوژیملکولی؛

علومتشريحیودكتریعمومیداروسازی؛پزشکیو

دندانپزشکی

 

فیزيولوژیپزشکی)انسانی() 5(؛بیوشیمی

؛) عمومی ) 2(؛تغذيهومتابولیزم ) 2

فیزيولوژیورزشی) 2(؛آناتومی

) وكینزيولوژی

 

قارچشناسی پزشکی

كارشناسیارشدقارچشناسیپزشکی؛باكتریشناسی

پزشکی؛انگلشناسیپزشکی؛پاتوبیولوژی؛

میکروبیولوژیپزشکی؛دكتریعمومیپزشکی؛

داروسازی؛دكترایحرفهایعلومآزمايشگاهی

 

قارچشناسیپزشکی) 9(؛تکياختهشناسی

؛) پزشکی ) 0(؛باكتریشناسیپزشکی) 0

) ايمنیشناسی

 

کاردرمانی

كارشناسیارشدكاردرمانیوارگونومی )باپايه

كارشناسیكاردرمانی(

روانشناسیوروانپزشکی) 0(؛كاردرمانی

؛) اختلالاتكهنیروانی - اجتماعی) 1

آناتومیوبیومکانیک ) 0(؛كاردرمانی

) اختلالاتجسمانیوحرفهای

 

 

کتابداریواطلاع رسانیپزشکی

كارشناسیارشدكتابداریواطلاعرسانیپزشکیو

غیرپزشکی؛فناوریاطلاعاتسلامت؛آموزشمدارك

پزشکی؛مداركپزشکی؛مديريتخدماتبهداشتی

درمانی؛انفورماتیکپزشکی؛اقتصادبهداشت؛علم

سنجی؛علماطلاعاتودانششناسی

دانشعلومكتابداری ) 1(؛اطلاعرسانیو

؛) سیستمهایاطلاعاتی) 5

) مديريتاطلاعات) 2(؛تئوريهایمديريت

 

گفتاردرمانی

كارشناسیارشدكلیهرشتههاصرفابامدرك

كارشناسیگفتاردرمانی

 

؛) مباحثزبانشناسیوعلوماعصاب ) 2

آسیبشناسی،ارزيابیودرماناختلالات

گفتار ) 1(؛آسیبشناسی،ارزيابیودرمان

) اختلالاتزبان

 

مامایی

كارشناسیارشدرشتههایمامايیومشاورهدرمامايی

 

بارداری،زايمانوشیردهی) 5( ؛مراقبت

نوزادانطبیعی) 0( ؛بیماريهایداخلیو

جراحیدربارداری،زايمانوبارداریهایپر

خطر) 2( ؛فیزيولوژیتولیدمثل) 0( ؛احیاء

) نوزادومادر) 0( ؛بهداشتباروری

 

مدیریتخدمات بهداشتیودرمانی

كارشناسیارشددررشتهمديريتخدماتبهداشتیو

درمانی؛مديريتبیمارستان؛اقتصادبهداشت؛ارزيابی

فناوریسلامت؛مديريتتوانبخشی؛رفاهاجتماعی؛

آموزشپزشکی؛مديريتاجرايی؛مامايی؛مديريت

پرستاری؛مديريت )كلیهگرايشها( ؛بهداشتعمومی؛

دكتریعمومیپزشکی،دندانپزشکیوداروسازی؛

دامپزشکی

 

تئوريهایمديريت ) 5(؛برنامهريزیدرنظام

؛) بهداشتودرمان) 2(؛آمارزيستی ) 0

؛) سازمانومديريتبهداشتودرمان ) 2

) اقتصادبهداشتودرمان

 

مدیریتاطلاعات سلامت

كارشناسیارشدآموزشمداركپزشکی؛مديريت

توانبخشی؛رفاهاجتماعی؛مددكاریاجتماعی؛كتابداری

واطلاعرسانیپزشکی؛كتابداریواطلاعرسانی؛

مديريتخدماتبهداشتیدرمانی؛فناوریاطلاعات

سلامت؛انفورماتیکپزشکی؛ارزيابیفناوریسلامتو

دكترایعمومیدررشتههایپزشکی؛داروسازیو

دندانپزشکی

 

؛) سیستمهاومديريتاطلاعاتسلامت) 1

فناوریاطلاعاتسلامت ) 5(؛تئوریهای

) مديريت

 

مددکاریاجتماعی

دكترایعمومی؛كلیهرشتههایكارشناسیارشدعلوم

پزشکی )باكارشناسیمددكاریاجتماعی(؛كارشناسی

ارشدمددكاریاجتماعی؛مديريتخدماتاجتماعی؛

رفاهاجتماعی

 

9(؛روش / نظريههایمددكاریاجتماعی ) 9

تحقیقوآمار ) 5(؛مديريتو

برنامهريزی ) 2(؛مسائلو

)1/ آسیبهایاجتماعی

 

مشاورهتوانبخشی

كارشناسیارشدمشاورهوروانشناسیدركلیهگرايش

ها؛كاردرمانی؛فیزيوتراپی؛گفتاردرمانی؛شنوايی

شناسی؛رفاهاجتماعی؛روانشناسیسلامت؛روانشناسی

نظامی؛كودكاناستثنايی؛مديريتتوانبخشی؛اعضای

مصنوعیووسايلكمکی؛پرستاریودكترایعمومی

پزشکی

 

نظريههایپیشرفتهمشاورهوروان

؛)0/ 0(؛آسیبهایروانی ) 9 / درمانی) 9

آزمونهایروانی) 0(؛مشاورهدربحران

؛)2/ 0/9 (؛اصولتوانبخشیروانی ) 9 (

0(؛مشاوره / روانشناسیمثبتگرا) 9

؛) دراعتیاد ) 2(؛مشاورهگروهیوخانواده) 2

)0/ آماروروشتحقیق

سايت سنجش تكميلي دات كام را بازديد كنيد

 

مطالعاتاعتیاد

دكترایتخصصیروانپزشکی؛دكترایتخصصی

اعصابداخلی؛دكترایعمومیپزشکی؛داروسازیو

دندانپزشکی؛كارشناسیارشدروانشناسی)بالینی،

عمومی،بالینیكودك(؛فیزيولوژی؛زيستشناسی؛

سمشناسی؛آناتومی

 

اختلالاتروانپزشکی ) 2(؛روانشناسیپايهو

؛) بالینی ) 2(؛نوروفارماكولوژی ) 2

؛) اپیدمیولوژیوآمار ) 0(؛نوروفیزيولوژی ) 2

) جامعهشناسی

 

مهندسیپزشکی)بیوالکتریك(

كارشناسیارشدمهندسیپزشکی؛مهندسیبرق )كلیه

گرايشها(؛فیزيک )كلیهگرابشها(؛اعضایمصنوعی

ووسايلكمکی؛گفتاردرمانی؛كاردرمانی؛ارگونومی؛

فیزيکپزشکی؛انفورماتیکپزشکی؛كامپیوتر )كلیه

گرايشها(؛فناوریاطلاعات؛شنوايیشناسی؛بینايی

سنجی؛فیزيوتراپیورزشی؛فیزيوتراپی؛مهندسی

پرتوپزشکیودكترایعمومیپزشکی

 

ابزاردقیقپزشکی) 5(؛پردازشسیگنالهای

ديجیتال) 2(؛تصويرگرپزشکیوپردازش

تصوير) 5(؛رياضیاتمهندسیوآمارو

) احتمال

 

مهندسیبافت

كارشناسیارشدعلومتشريحی )آناتومی،بافتشناسی

وجنینشناسی(؛زيستشناسی )كلیهگرايشها(؛

بیوتکنولوژی؛ايمنیشناسیپزشکی؛مهندسیپزشکی

)كلیهگرايشها(؛فیزيولوژی؛بافتشناسی؛

فارماكولوژی؛بیوپلیمر؛بیومواد؛بیوشیمیبالینی؛

ژنتیکانسانی؛خونشناسیآزمايشگاهیوبانکخون؛

فیزيکپزشکی؛نانوتکنولوژی؛نانوتکنولوژیپزشکی؛

زيستفناوریپزشکی؛مهندسیپلیمر؛مهندسی

شیمی؛شیمی؛مکانیک )بیومکانیک؛طراحیجامدات؛

تبديلانرژی؛ساختوتولید(؛زيستشناسیتکوينی؛

بافتشناسیدامپزشکیودكترایعمومیپزشکی؛

داروسازیودندانپزشکی؛دامپزشکیودكترایحرفه

ایعلومآزمايشگاهی

 

علومتشريحیشاملآناتومیوجنین

شناسی ) 0(؛بافتشناسی) 2(؛فیزيولوژی

؛) سلول ) 0(؛بیولوژیسلولیومولکولی ) 2

مبانیمواد) 2(؛بیوفیزيک) 0(؛بیوشیمی

) ماكرومولکولها

سايت سنجش تكميلي دات كام را بازديد كنيد

 

نانوفنآوری پزشکی

كارشناسیارشدنانوفناوریپزشکی)نانوتکنولوژی

پزشکی(؛بیوفیزيک؛فیزيک )همهگرايشها(؛شیمی

)همهگرايشها( ؛مهندسیشیمی؛زيستشناسی

)همهگرايشها(؛مهندسیمواد )كلیهگرايشها(؛

مهندسینساجی؛بیوتکنولوژی)كلیهگرايشها(؛

ايمونولوژی؛اعضایمصنوعی؛انگلشناسی؛بیوشیمی؛

مهندسیبهداشتحرفهای؛حشرهشناسیپزشکیو

مبارزهباناقلین؛ژنتیکانسانی؛علومتغذيه؛علومو

صنايعغذايی؛علومبهداشتیدرتغذيه؛فیزيولوژی؛

فیزيوتراپی؛قارچشناسی؛میکروبشناسی؛ويروس

شناسیپزشکی؛مهندسیبهداشتمحیط؛فیزيک

پزشکی؛سمشناسی؛هماتولوژی؛مهندسیپزشکی؛

زيستفناوریپزشکی؛زيستفناوریدارويی؛

نانوبیوتکنولوژی؛فوتونیک؛دكترایعمومیپزشکی؛

دندانپزشکیوداروسازی؛دكترایحرفهایدامپزشکی

 

نانوزيستفناوری) 1(؛شیمیتجزيه

دستگاهی ) 2(؛زيستشناسیسلولی -

) مولکولی ) 5(؛بیوفیزيک

 

 

ویروسشناسی پزشکی

كارشناسیارشدويروسشناسی؛پاتوبیولوژی؛باكتری

شناسی؛علومآزمايشگاهی؛دامپزشکی؛ايمنیشناسی؛

بیولوژیسلولیومولکولی؛میکروبشناسی؛دكتری

عمومیپزشکی،دندانپزشکیوداروسازی؛دكترای

حرفهایعلومآزمايشگاهی؛دامپزشکی

 

؛) ويروسشناسی ) 9(؛ايمنیشناسی ) 0

بیوشیمیعمومی ) 0(؛بیولوژیسلولیو

ژنتیکمولکولی) 0(؛آمارحیاتیواپیدمیولوژی

سنجش اميركبير مجري آماده سازي منابع آموزشي دكتري وزارت بهداشت

44031690

www.sanjeshetakmili.com

 




ارسال توسط سنجش امیرکبیر
منابع آزمون دکتری مامایی وزارت بهداشت




ورود به دکتری وزارت بهداشت به عنوان یکی از مقاطع سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم، سنجش امیرکبیر به عنوان پیشرو و مجری آماده سازی منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت و با تکیه بر تجربه موفق چندین ساله، مجموعه خدمات آموزشی خود را برای قبولی آزمون دکتری وزارت بهداشت مامایی در قالب موارد زیر ارائه می نماید.

امید آنکه با همراهی و پشتیبانی سنجش امیرکبیر و همت داوطلبان، قبولی در آزمون دکتری وزارت بهداشت مامایی را این دوستان هدیه بگیرند.

1- بسته های آموزشی آزمون دکتری وزارت بهداشت مامایی 
2- آزمون های آزمایشی دکتری وزارت بهداشت مامایی
3- مشاوره و هدایت تحصیلی آزمون دکتری وزارت بهداشت مامایی
4- منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت مامایی
5- سرفصل دروس آزمون دکتری وزارت بهداشت مامایی
6- برنامه آموزشی دکتری وزارت بهداشت مامایی
7- دانلود نمونه جزوات آزمون دکتری وزارت بهداشت مامایی
8- دروس امتحانی آزمون دکتری وزارت بهداشت مامایی
9- ظرفیت پذیرش دانشگاه های دکتری وزارت بهداشت مامایی
10- بودجه بندی آزمون دکتری وزارت بهداشت مامایی
11- نمونه کارنامه دکتری وزارت بهداشت مامایی
12- سوالات متداول دکتری وزارت بهداشت مامایی
13- مقالات آموزشی دکتری وزارت بهداشت مامایی
14- پرسش و پاسخ دکتری وزارت بهداشت مامایی
15- مصاحبه رتبه برتر دکتری وزارت بهداشت مامایی

 

مواد امتحانی

بارداری،زايمان و شیردهی؛مراقبتنوزادان طبیعی ؛بیماريهای داخلی وجراحی در بارداری،زايمان و بارداری های پرخطر ؛فیزيولوژی تولید مثل ؛احیاء) نوزاد و مادر ؛بهداشت باروری

 

جهت ثبت نام و خرید بسته آموزشی و شرکت در آزمون آزمایشی دکتری حقوق و استفاده از منابع آزمون دکتری حقوق سنجش امیرکبیر به سایت سنجش امیرکبیر به نشانی www.sanjeshEamirkabir.com مراجعه نمایید یا با تلفن 44031690 تماس بگیرید.

 




کلمات کلیدی:

آزمون دکتری مامایی, آزمون دکترا مامایی, کنکور دکتری مامایی, آزمون دکترای مامایی, کنکور دکترای مامایی, منابع آزمون دکتری مامایی




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری زیست پزشکی سامانه ای وزارت بهداشت



ورود به دکتری وزارت بهداشت به عنوان یکی از مقاطع سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم، سنجش امیرکبیر به عنوان پیشرو و مجری آماده سازی منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت و با تکیه بر تجربه موفق چندین ساله، مجموعه خدمات آموزشی خود را برای قبولی آزمون دکتری وزارت بهداشت زیست پزشکی سامانه ای در قالب موارد زیر ارائه می نماید.

امید آنکه با همراهی و پشتیبانی سنجش امیرکبیر و همت داوطلبان، قبولی در آزمون دکتری وزارت بهداشت زیست پزشکی سامانه ای را این دوستان هدیه بگیرند.

بسته های آموزشی آزمون دکتری وزارت بهداشت زیست پزشکی سامانه ای

آزمون های آزمایشی دکتری وزارت بهداشت زیست پزشکی سامانه ای

 مشاوره و هدایت تحصیلی آزمون دکتری وزارت بهداشت زیست پزشکی سامانه ای
 منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت زیست پزشکی سامانه ای
 سرفصل دروس آزمون دکتری وزارت بهداشت زیست پزشکی سامانه ای
 برنامه آموزشی دکتری وزارت بهداشت زیست پزشکی سامانه ای
 دانلود نمونه جزوات آزمون دکتری وزارت بهداشت زیست پزشکی سامانه ای
دروس امتحانی آزمون دکتری وزارت بهداشت زیست پزشکی سامانه ای
ظرفیت پذیرش دانشگاه های دکتری وزارت بهداشت زیست پزشکی سامانه ای
 بودجه بندی آزمون دکتری وزارت بهداشت زیست پزشکی سامانه ای
 نمونه کارنامه دکتری وزارت بهداشت زیست پزشکی سامانه ای
 سوالات متداول دکتری وزارت بهداشت زیست پزشکی سامانه ای
 مقالات آموزشی دکتری وزارت بهداشت زیست پزشکی سامانه ای
 پرسش و پاسخ دکتری وزارت بهداشت زیست پزشکی سامانه ای
 مصاحبه رتبه برتر دکتری وزارت بهداشت زیست پزشکی سامانه ای

 

مواد امتحانی

 

بیولوژی سلولی مولکولی ؛بیوشیمی؛بیوانفورماتیک  ؛آمار زيستی؛رياضیات

 

جهت ثبت نام و خرید بسته آموزشی و شرکت در آزمون آزمایشی دکتری حقوق و استفاده از منابع آزمون دکتری حقوق سنجش امیرکبیر به سایت سنجش امیرکبیر به نشانی www.sanjeshEamirkabir.com مراجعه نمایید یا با تلفن 44031690 تماس بگیرید.



کلمات کلیدی:

آزمون دکتری زیست پزشکی سامانه ای, آزمون دکترا زیست پزشکی سامانه ای, کنکور دکتری زیست پزشکی سامانه ای, آزمون دکترای زیست پزشکی سامانه ای, کنکور دکترای زیست پزشکی سامانه ای, منابع آزمون دکتری زیست پزشکی سامانه ای

 




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری محیط زیست برنامه ریزی

منابع آزمون دکتری سراسری محیط زیست برنامه ریزی (2120)

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم ...برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری سراسری محیط زیست برنامه ریزی کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری زبان و ادبیات فارسی

منابع آزمون دکتری سراسری زبان و ادبیات فارسی (2118)

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم ...برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری سراسری زبان و ادبیات فارسی کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری باستان شناسی

منابع آزمون دکتری سراسری باستان شناسی (2116)

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم ...برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری سراسری باستان شناسی کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری روان شناسی

منابع آزمون دکتری سراسری روان شناسی (2114)

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم ...برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری سراسری روان شناسی کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری مشاوره

منابع آزمون دکتری سراسری مشاوره (2112)

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم ...برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری سراسری مشاوره کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری فلسفه

منابع آزمون دکتری سراسری فلسفه (2110)

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم ...برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری سراسری فلسفه کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری حسابداری

منابع آزمون دکتری سراسری حسابداری (2108)

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم ...برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری سراسری حسابداری کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری علوم سیاسی

ضرایب دروس امتحانی آزمون دکتری سراسری علوم سیاسی 2106

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم ...برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری سراسری علوم سیاسی کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری علوم اجتماعی

ضرایب دروس امتحانی آزمون دکتری سراسری علوم اجتماعی 2104

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم ...برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری سراسری علوم اجتماعی کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری علوم اقتصادی

منابع آزمون دکتری سراسری علوم اقتصادی (2102)

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم ...برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری سراسری علوم اقتصادی کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

محتوای بسته آموزشی دکتری رشته شما(سراسري- آزاد- وزارت بهداشت)

1- کتاب منحصر به فرد مشاوره و برنامه‌ریزی تحصیلات تکمیلی(دكتري)

2- کتب و جزوات آزمون دکتری رشته شما(دروس عمومي و تخصصي)

3- 4 مرحله آزمون آنلاین دکتری رشته شما

4- سوالات کنکور سال‌های اخیر دکتری رشته شما

5- پشتیبانی آموزشی و مشاوره تحصیلی رایگان تا زمان انتخاب رشته

6- كتاب نحوه نگارش مقالات علمی و ISI+سي دي مقالات علمی و ISI

7- كتاب تکنیک‌های انتخاب رشته و مصاحبه آزمون ‌دکتری

8- دی‌وی‌دی‌های صوتي تصويري آموزشی (زبان عمومی ،زبان تافل)

 

با ثبت نام در نمايشگاه كتاب 95 موارد زير در این بسته به صورت رایگان ارائه می‌گردد.

هدیه 1: لوح فشرده صوتی اصول مذاکره و فن بیان و مصاحبه شغلی.

هدیه 2: دی‌وی‌دی طلایی موفقیت در آزمون دکتری رشته شما (شامل جزوات دانشگاه‌های برتر، پاورپوینت اساتید دانشگاه‌ها).

هدیه 3: لوح فشرده تصویری (فایل Pdf و PPt) فن بیان که بسیار مفید برای آزمون مصاحبه دکتری و مصاحبه شغلی می‌باشد.

هدیه 4: پکیج پروفیشنال قبولی در آزمون دکتری (که در حالت عادی قیمت آن 89000 تومان می‌باشد).

هدیه 5:سی دی مشاوره و برنامه‌ریزی تحصیلی (که در حالت عادی قیمت آن 59000 تومان می‌باشد).

هدیه 6:كتاب قبولي در آزمون و مصاحبه دكتري به روش پارتيزاني (که در حالت عادی قیمت آن 30000 تومان می‌باشد).

هدیه 7:آزمون زبان و استعداد تحصیلی علاوه بر 4  مرحله آزمون بسته اموزشي

 www.sanjeshEtakmili.com

محصولات  ويژه (آخرين نسل كتب آموزشي) سنجش امير كبير كه از حالت جزوه به كتاب در سال95تبديل شده اند.

1- پاسخدهي به تست هاي كارشناسي ارشد و دكتري به روش تريز-TATنكات فرهنگ ،هنر و ادبيات ايران و جهان(گارانتي برگشت وجه)

2- پاسخدهي به تست هاي كارشناسي ارشد و دكتري به روش تريز-TAT سوالات فرهنگ ،هنر و ادبيات ايران و جهان(گارانتي برگشت وجه)

3- درسنامه جامع گرامر آزمون‌های زبان MSRT (MCHE), MHLE, EPT, UTEPT, Tolimo, IELTS, TOEFL

4- درسنامه جامع لغات آزمون‌های زبان MSRT (MCHE), MHLE, EPT, UTEPT, Tolimo, IELTS, TOEFL

5- درسنامه جامع درك مطلب آزمون‌های زبان MSRT (MCHE), MHLE, EPT, UTEPT, Tolimo, IELTS, TOEFL

6- حل تست هاي رياضي1 بدون فرمول و محاسبات(روش كوتاه ،سريع و حذف گزينه)(گارانتي برگشت وجه)

7- حل تست هاي رياضي2 بدون فرمول و محاسبات(روش كوتاه ،سريع و حذف گزينه)(گارانتي برگشت وجه)

8-قبولي در آزمون و مصاحبه دكتري به روش پارتيزاني (گارانتي برگشت وجه)

 www.sanjeshEtakmili.com

ویژگی های کلی بسته آموزشی دکتری از دید داوطلبان قبول شده:

1- رضایتمندی خریداران جزوات و کتب از کیفیت و محتوای آن

2- قبولی خوانندگان این بسته ها و احراز رتبه های عالی

3- ارائه نکته کلیدی مهم در قالب نکات کنکوری

4- انطباق جزوات با بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش امیرکبیر

5- انطباق کامل جزوات با بودجه بندی آزمون سراسری،آزاد و وزارت بهداشت

6- همه ساله بر اساس کنکور همان سال ویرایش جدید شده و نکاتش کامل‌تر می‌شود. به همین دلیل این جزوات به شدت کنکور محور است.

 7- حذف و اضافه کردن مباحث آزمون های سراسری،آزاد و وزارت بهداشت با توجه به آخرین تغییرات اعلام شده از طرف سازمان سنجش،سنجش دانشگاه آزاد و سنجش آموزش پزشکی.

آدرس غرفه سنجش امیرکبیر مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب  ناشران دانشگاهی  سالن ۱۰۵ ناشران دانشگاهی  غرفه ۲۴۴  سنجش امیرکبیر

 

بسته هاي آموزشي 30 درصد تخفيف ايام نمايشگاه


محتوای بسته آموزشی كارشناسي ارشد رشته شما(سراسري- آزاد- وزارت بهداشت)

1- کتاب منحصر به فرد مشاوره و برنامه‌ریزی تحصیلات تکمیلی(كارشناسي ارشد)

2- کتب و جزوات آزمون كارشناسي ارشد رشته شما(دروس عمومي و تخصصي)

3-8 مرحله آزمون آنلاین كارشناسي ارشد (سراسري و وزارت بهداشت)(آزاد 4 مرحله)رشته شما

4- سوالات کنکور سال‌های اخیر كارشناسي ارشد رشته شما

5- پشتیبانی آموزشی و مشاوره تحصیلی رایگان تا زمان انتخاب رشته

6- كتاب نحوه نگارش مقالات علمی و ISI+سي دي مقالات علمی و ISI

7- دی‌وی‌دی‌های صوتي تصويري آموزشی (زبان عمومی)

 www.sanjeshEtakmili.com

 

با ثبت نام در نمايشگاه كتاب 95 موارد زير در این بسته به صورت رایگان ارائه می‌گردد.

هدیه 1: دی‌وی‌دی طلایی موفقیت در آزمون كارشناسي ارشد رشته شما (شامل جزوات دانشگاه‌های برتر، پاورپوینت اساتید دانشگاه‌ها).

هدیه 2: لوح فشرده تصویری (فایل Pdf و PPt) فن بیان که بسیار مفید برای مصاحبه شغلی می‌باشد.

هدیه 3: لوح فشرده صوتی اصول مذاکره و فن بیان و مصاحبه شغلی.

هدیه 4:سی دی مشاوره و برنامه‌ریزی تحصیلی (که در حالت عادی قیمت آن 59000 تومان می‌باشد).

 www.sanjeshEtakmili.com

محصولات  ويژه (آخرين نسل كتب آموزشي) سنجش امير كبير كه از حالت جزوه به كتاب در سال95تبديل شده اند.

1- پاسخدهي به تست هاي كارشناسي ارشد و دكتري به روش تريز-TATنكات فرهنگ ،هنر و ادبيات ايران و جهان(گارانتي برگشت وجه)

2- پاسخدهي به تست هاي كارشناسي ارشد و دكتري به روش تريز-TAT سوالات فرهنگ ،هنر و ادبيات ايران و جهان(گارانتي برگشت وجه)

3- درسنامه جامع گرامر آزمون‌های زبان MSRT (MCHE), MHLE, EPT, UTEPT, Tolimo, IELTS, TOEFL

4- درسنامه جامع لغات آزمون‌های زبان MSRT (MCHE), MHLE, EPT, UTEPT, Tolimo, IELTS, TOEFL

5- درسنامه جامع درك مطلب آزمون‌های زبان MSRT (MCHE), MHLE, EPT, UTEPT, Tolimo, IELTS, TOEFL

6- حل تست هاي رياضي1 بدون فرمول و محاسبات(روش كوتاه ،سريع و حذف گزينه)(گارانتي برگشت وجه)

7- حل تست هاي رياضي2 بدون فرمول و محاسبات(روش كوتاه ،سريع و حذف گزينه)(گارانتي برگشت وجه)

8-قبولي در آزمون و مصاحبه دكتري به روش پارتيزاني (گارانتي برگشت وجه)

 

 www.sanjeshEtakmili.com

ویژگی های کلی بسته آموزشی كارشناسي ارشد از دید داوطلبان قبول شده:

1- رضایتمندی خریداران جزوات و کتب از کیفیت و محتوای آن

2- قبولی خوانندگان این بسته ها و احراز رتبه های عالی

3- ارائه نکته کلیدی مهم در قالب نکات کنکوری

4- انطباق جزوات با بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش امیرکبیر

5- انطباق کامل جزوات با بودجه بندی آزمون سراسری،آزاد و وزارت بهداشت

6- همه ساله بر اساس کنکور همان سال ویرایش جدید شده و نکاتش کامل‌تر می‌شود. به همین دلیل این جزوات به شدت کنکور محور است.

 7- حذف و اضافه کردن مباحث آزمون های سراسری،آزاد و وزارت بهداشت با توجه به آخرین تغییرات اعلام شده از طرف سازمان سنجش،سنجش دانشگاه آزاد و سنجش آموزش پزشکی.

 

آدرس غرفه سنجش امیرکبیر مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب  ناشران دانشگاهی  سالن ۱۰۵ ناشران دانشگاهی  غرفه ۲۴۴  سنجش امیرکبیر

 

 

بسته هاي آموزشي 30 درصد تخفيف ايام نمايشگاه

 

www.sanjeshEtakmili.com         

  44031690

         @sanjeshEamirkabir کانال تلگرام:




تاریخ: سه شنبه 14 ارديبهشت 1395برچسب:دکتری, ارشد, بسته های اموزشی, منابع آزمون,
ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری سراسری زبان و ادبیات عرب (2119)

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم... برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری سراسری زبان و ادبیات عرب (2119) کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری سراسری تربیت بدنی (2117)

 

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم... برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری سراسری تربیت بدنی (2117) کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری سراسری علوم ارتباطات (2115)

 

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم... برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری سراسری علوم ارتباطات (2115) کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری سراسری الهیات (2113)

 

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم... برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری سراسری الهیات (2113) کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری سراسری علوم تربیتی (2111)

 

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم... برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری سراسری علوم تربیتی (2111) کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری سراسری علم اطلاعات و دانش شناسی (2109)

 

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم... برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری سراسری علم اطلاعات و دانش شناسی (2109) کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری سراسری مدیریت (2107)

 

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم... برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری سراسری مدیریت (2107) کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری حقوق سراسری 2105

 

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم... برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری حقوق سراسری 2105 کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری سراسری علوم تاریخی (2103)

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم... برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری سراسری علوم تاریخی (2103) کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

منابع آزمون دکتری سراسری علوم جغرافیایی (2101)

ورود به دکتری سراسری به عنوان اولین مقطع از سطوح تحصیلات تکمیلی، برای بسیاری از دانش آموختگان مقطع فوق لیسانس برای ورود به جهان تحقیق و توسعه علمی، یک تجربه مفید و خوشایند است. لذا برای این مهم...

برای مشاهده منابع روی منابع آزمون دکتری سراسری علوم جغرافیایی (2101) کلیک کنید.




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری سال ۹۵
بارگذاری پاسخ و سوالات آزمون دکتری سراسری ۹۵، در روزهای اولیه بعد از این آزمون.
این آزمون در گروه‌های علوم انسانی، فنی مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، زبان و دامپزشکی برگزار شد .

 

 

داوطلب گرامی، پس از آماده شدن سوالات کنکور دکتری سراسری 95، لینک دانلود فعال خواهد شد

 

دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 گروه علوم انسانی
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 علوم جغرافیایی (جغرافیا) 2101
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 علوم اقتصادی 2102
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 علوم تاریخی (تاریخ) 2103
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 علوم اجتماعی و مددکاری اجتماعی 2104
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 حقوق 2105
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 علوم سیاسی 2106
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مدیریت 2107
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 حسابداری 2108
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 علم اطلاعات و دانش شناسی ‌(کتابداری) 2109
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 فلسفه 2110
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 علوم تربیتی 2111
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مشاوره 2112
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 الهیات 2113
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 روانشناسی 2114
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 علوم ارتباطات 2115
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 باستان شناسی 2116
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 تربیت بدنی 2117
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 زبان و ادبیات فارسی 2118
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 زبان و ادبیات عرب 2119
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 محیط زیست - برنامه ریزی 2120

دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 گروه علوم پایه
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 علوم زمین (زمین شناسی) 2201
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 شیمی 2202
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 زیست‌شناسی گیاهی 2203
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 زیست‌شناسی جانوری 2204
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 زیست‌شناسی علوم سلولی و مولکولی 2205
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 علوم ریاضی 2206
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 علوم کامپیوتر 2207
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 آمار 2208
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 فیزیک 2209
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 ژئوفیزیک 2210
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 هواشناسی 2211
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 علوم شناختی 2212

دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 گروه فنی مهندسی
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی برق 2301
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی عمران 2302
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی عمران نقشه برداری 2303
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی مکانیک 2304
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی هوافضا 2305
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی معدن 2306
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی پلیمر 2307
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی پزشکی 2308
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی صنایع 2309
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی نفت 2310
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی شیمی 2311
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی کامپیوتر 2312
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی مواد و متالوروژی 2313
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی نساجی 2314
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی هسته‌ای 2315
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی محیط زیست 2316
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی سیستم های انرژی 2317
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی دریا 2318
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 فناوری نانو 2319

دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 گروه کشاورزی و منابع طبیعی
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 محیط زیست 2401
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی 2402
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 علوم و مهندسی صنایع غذایی 2403
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 اقتصاد، توسعه و آموزش کشاورزی 2404
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 علوم خاک 2405
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مهندسی آب و هواشناسی کشاورزی 2406
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 زراعت و اصلاح نباتات 2407
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 علوم باغبانی 2408
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 علوم دامی 2409
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 گیاه پزشکی (بیماری شناسی گیاهی) 2410
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مجموعه چوب و جنگل 2411
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مجموعه شیلات 2412
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مجموعه علوم مرتع، آبخیز و بیابان 2413

دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 گروه هنر
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مدیریت پروژه 2501
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 معماری 2502
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 شهرسازی 2503
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 پژوهش‌هنر 2504
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مرمت آثار و اشیای تاریخی 2505
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 مرمت و احیای ابنیه و بناهای تاریخی 2506

دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 گروه دامپزشکی
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 دامپزشکی 2701

دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 گروه زبان
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 زبان فرانسه 2801
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 زبان روسی 2802
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 زبان آلمانی 2803
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 زبان انگلیسی 2804
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 زبان شناسی همگانی 2805
دانلود سوالات آزمون دکتری سراسری 95 زبان های باستانی ایران 2806

کلمات کلیدی:
دکتری, دکتری ۹۵, دانلود سوالات آزمون دکتری ۹۵, دانلود پاسخنامه آزمون دکتری ۹۵, سازمان سنجش, کلید اولیه دکتری, پاسخنامه دکتری نیمه متمرکز دکتری ۹۵, پاسخنامه دکترا سراسری ۹۵, دانلود پاسخ کلیدی دکتری ۹۵ رشته , دانلود رایگان سوالات دکتری ۹۵, دانلود رایگان سوالات دکتری ۹۵ رشته , سوالات آزمون دکتری نیمه متمرکز ۹۵, سوالات کنکور دکتری, پاسخنامه سوالات کنکور دکتری, کنکور دکتری ۹۵, کنکور سراسری دکتری ۹۵




ارسال توسط سنجش امیرکبیر

 پکيج پروفيشنال قبولی در آزمون دکتری سراسري سال ۹۵ ویژه کلیه داوطلبان

این پکيج پروفيشنال، ۱۰۰% گارانتی اثربخشی دارد.

 

بدنبال استقبال چشمگير داوطلبان از پک حرفه اي قبولي در آزمون دکتري آزاد ۹۵ و فروش بيش از ۱۰۰۰ پکيج حرفه اي و به دنبال درخواست داوطلبان آزمون دکتري سراسري ۹۵ اينک محصول جديد پکيج پروفيشنال قبولي در آزمون دکتري سراسري ۹۵ سنجش اميرکبير با ويرايش جديد و ويژه آماده ارسال براي داوطلبان دکتري سراسري ۹۵ مي باشد.


شامل:
۱-دفترچه سوالات ۹۴ دکتری سراسري با جواب کليدي

۲ - تکنیک تریز و اجرای آن توسط داوطلب روي دفترچه تا زمان کنکور دکتري۹۵

۳ - تکنیک مدیریت زمان (+,x,-) سرجلسه کنکور دکتري ۹۵ جهت دستیابی به نتیجه حداکثر در زمان حداقل

۴- واقعيت هاي ضريب پنهان در قبولي آزمون دکتري ۹۵

۵- تکنیک پاسخگویی به سوالات زبان انگلیسی(عمومي و تافل) جهت کسب حداقل ۳۰ درصد با توجه به ضریب پنهان آن به همراه فايل صوتي

۶- تکنیک پاسخگویی به سوالات هوش و استعداد تحصيلي جهت کسب حداقل ۳۰ درصد با توجه به ضریب پنهان آن به همراه فايل صوتي

۷- نکات حیاتی روز کنکور و سرجلسه کنکور دکترا

۸-اسرار ي که رقبايتان دوست ندارند شما از نحوه آزمون دادن دکتري۹۵ بدانيد.

۹- رموز قبولي در آزمون دکتري ۹۵که مشاوران موسسات کنکور فقط به داوطلبان خود مي آموزند.

۱۰- دلايلي که امسال شما بايد درآزمون دکتري۹۵ قبول شويد.

۱۱- ارائه روشهاي ميانبر حل سوالات رياضي ، آمار و فيزيک (تمام دروس فرمولي) با استفاده از معادلات ابعادي و ديمانسيون

۱۲- فایل صوتی ناگفته های حیاتی آزمون دکتری سراسري ۹۵ از نگاه سنجش امیرکبیر

 

به همراه ارسال رايگان

۱- سوالات زبان عمومي و تافل دکتري سال ۹۳ و ۹۴ با جواب تشريحي

۲- سوالات استعداد تحصيلي دکتري سال ۹۳ با جواب تشريحي

۳- سوالات استعداد تحصيلي دکتري ۹۴ گروه فني و مهندسي با جواب تشريحي

۴- روش هاي تستي و ميانبر حل سوالات تجسمي گروه فني و مهندسي

۵- نمونه سوالاتي از دروس جديد اضافه شده به رشته هاي دکتري سراسري ۹۵

 

 

هديه ويژه ثبت نام کنندگان پکیج پروفیشنال:

شرکت در  آزمون آزمايشي زبان عمومي و تافل و استعداد تحصيلي آنلاين (اینترنتی)سنجش اميرکبير با ارائه کارنامه تحليلي يک هفته قبل از کنکور دکتري سراسري95 از طريق سايت سنجش تکميلي دات کام به طوري که داوطلب خود را به طور کامل با همرشته اي هاي خود(مثلا رشته مکانيک) و هم گروهي هاي خود(مثلا فني و مهندسي) و با تمام گروههاي آزمون دکتري مي تواند مقايسه کند.

 

سوال:آیا نام دیگر این پکیج ،پکیج تضمینی قبولی در آزمون دکتری سراسری است؟ما در جواب می گوییم آدم های معمولی امید و آرزو دارند و بدنبال بسته تضمینی هستند ولی آدم های موفق برنامه و هدف دارند و بدنبال بسته اثر بخش هستن.

همینک تماس بگیرید:به 50 نفر اول ثبت نام کننده  بسته زیر نیز به صورت رایگان ارایه می شود.

بسته اشکالات ویژه زبان انگلیسی که شامل بیش از 110 مورد از لغاتی که از نظر ظاهری شبیه به هم هستند ولی در معنی متفاوت می باشند که این باعث اشتباه داوطلبین میشود.

قیمت : 79 هزار تومان

 برای مشتریان قبلی سنجش امیرکبیر ، با 25 درصد تخفیف : 59 هزار تومان

 
۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰

www.sanjeshetakmili.com

 

 




ارسال توسط سنجش امیرکبیر
آخرین تخفیف ویژه منابع آزمون دکتری آزاد و سراسری 95
بسته های آموزشی آزمون دکتری دانشگاه آزاد 95 با 25 درصد تخفیف
بسته های آموزشی آزمون دکتری دانشگاه سراسری95 با 20 درصد تخفیف
بسته های آموزشی دکتری وزارت بهداشت و کارشناسی ارشد سراسری و آزاد و وزارت بهداشت  95 با 15 درصد تخفیف در سایت سنجش تکمیلی دات کام
 
 
44031690
سنجش امیرکبیر
تا پایان دیماه 95



ارسال توسط سنجش امیرکبیر
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 924
بازدید کل : 167646
تعداد مطالب : 416
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Begin WebGozar.com Counter code -->